TV staat hier ook te vaak aan, vaker dan ik me had voorgenomen.
Snoepen valt wel mee bij mij (wel als ie bij mn zus is), maar áls dan zijn het wel van die foute dingen meestal. Met chocola enzow. Biscuitjes heeft ie nooit lekker gevonden bijv

En het zal vast ook wel aan onszelf liggen, want op het kdv krijgen ze ook "koekjes" (crackertjes of rijstewafels) en die eet ie wel. Ik dacht dus, mooi, dat krijgt ie thuis dan ook. Maar nee hoor

Mijn zus had het 'echte' snoep al geintroduceerd (lekker even de schuld afschuiven

) en dat wilde ie dus echt niet. Alleen dan met pindakaas op smeerworst erop ofzow, dan luste ie het nog wel...
Idd ook de mond afvegen met spuug. Wal-ge-lijk! Ik heb het één keer gedaan, daarna nooit meer.
Snot met handen afvegen ook nog nooit gedaan, wel aan de mouw van míjn trui

Eén ding wat ik me écht had voorgenomen: niet voor een weeshuis aan zooi en troep meenemen omdat je één avondje weg gaat enzow. Dat zou ik écht niet gaan doen. Ik vond het echt onzin als ik dat mensen zag doen. Maar het kan echt niet anders

Het scheelde al iets dat er al gauw bij mijn ouders luiers en billendoekjes enzow lagen standaard. Hoefden we dát in elk geval niet meer mee te nemen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.