abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54906095
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
offtopic, Icicle leuke site met mooie foto's trouwens
Ahwww Dankjewel Ingrid!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54906234
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef Belana het volgende:

[..]

en als dan toch, dan zou ik er maar 1 krijgen
Ik was na de eerste (jah Moonah ) meteen genezen en wilde er het liefste de dag erna nog 1!

Zelfs mijn eigen moeder en zusjes zeggen nú nog wel eens: "ik kan het nog steeds niet geloven dat jíj moeder bent." En toch vind ik van mezelf dat ik het redelijk goed doe

Maar inderdaad, ik bookmark dit topic zodat ik er over een jaartje of 2 nog eens wat bij kan schrijven.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 november 2007 @ 22:20:44 #153
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54906557
Ik dacht altijd dat we vrij snel een tweede zouden willen... We willen geen tweede En dat ligt niet aan Isa!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 28 november 2007 @ 22:28:12 #154
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54906848
Ik wilde ook geen tweede, ik heb wel altijd gezegd, ik zeg nooit nooit maar ik zag me toch echt niet snel meer zwanger worden, voornamnelijk ook door de heftige bevalling.
Maar ja, malief kreeg kriebels en die heeft mij toch ook aangestoken dus toen zaten we samen met kriebels, wat te doen..
pi_54906961
Ik val wel eens in slaap op de bank terwijl Mikael naast me ligt tv te kijken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 28 november 2007 @ 22:33:29 #156
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54907026
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef MeNicole het volgende:
Ik val wel eens in slaap op de bank terwijl Mikael naast me ligt tv te kijken
Mijn dochter wil hem nog wel eens naar beneden peren terwijl mama nog ligt te slapen
  woensdag 28 november 2007 @ 23:48:46 #157
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54909522
TV staat hier ook te vaak aan, vaker dan ik me had voorgenomen.
Snoepen valt wel mee bij mij (wel als ie bij mn zus is), maar áls dan zijn het wel van die foute dingen meestal. Met chocola enzow. Biscuitjes heeft ie nooit lekker gevonden bijv En het zal vast ook wel aan onszelf liggen, want op het kdv krijgen ze ook "koekjes" (crackertjes of rijstewafels) en die eet ie wel. Ik dacht dus, mooi, dat krijgt ie thuis dan ook. Maar nee hoor Mijn zus had het 'echte' snoep al geintroduceerd (lekker even de schuld afschuiven ) en dat wilde ie dus echt niet. Alleen dan met pindakaas op smeerworst erop ofzow, dan luste ie het nog wel...

Idd ook de mond afvegen met spuug. Wal-ge-lijk! Ik heb het één keer gedaan, daarna nooit meer.
Snot met handen afvegen ook nog nooit gedaan, wel aan de mouw van míjn trui

Eén ding wat ik me écht had voorgenomen: niet voor een weeshuis aan zooi en troep meenemen omdat je één avondje weg gaat enzow. Dat zou ik écht niet gaan doen. Ik vond het echt onzin als ik dat mensen zag doen. Maar het kan echt niet anders Het scheelde al iets dat er al gauw bij mijn ouders luiers en billendoekjes enzow lagen standaard. Hoefden we dát in elk geval niet meer mee te nemen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54912330
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:04 schreef Mejoon het volgende:
Ik zou noooooit naar de Mc. Donalds gaan....
Ohja, goeie! . Tot nu toe gelukt. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54912869
quote:
Op donderdag 29 november 2007 07:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ohja, goeie! . Tot nu toe gelukt. .
Mijn ouders (en vooral mijn vader) vinden de mac echt heel ranzig. Als kind zijnde ben ik denk ik 2x naar de mac geweest.

Wij gaan wel vaker langs de mac!! Lekker een ijsje halen ofzo. Maar zeker geen wekelijkse of zelfs maandelijkse kost! Heel af en toe gaan we dus wel eens langs de mac. ( En de volgende dag heb ik daar altijd meteen spijt van)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54913285
De kans dat wij twee kinderen met een rerdelijk leeftijdsverschil krijgen, is niet zo erg groot, maar ik heb nog een ding dat ik vroeger vreselijk vond. Mijn zusje en broertje zijn 5,5 en 7 jaar jonger en toen ik een jaar of 12 was, moest ik in de zomer als ik naar het zwembad ging met vriendjes en vriendinnetjes regelmatig mijn zusje en broertje meenemen. Dat vond ik zo vreselijk, dat ik me heb voorgenomen om dat mijn kind nooit aan te doen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54913529
Dit vind ik echt een supertopic. Ik ben benieuwd hoe lang mijn waslijst straks is
pi_54913869
Nou Pruk, je kan nu alvast zeggen wat je nooit wil doen. Dan kijken we over een jaar wel hoe je je eraan gehouden hebt...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 november 2007 @ 10:10:04 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54913895
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Brighteyes het volgende:

Sowieso staat de tv hier bijzonder weinig aan dus ik hoop toch echt dat ik dat voornemen toch wel lang vol kan houden.
De TV stond hier ook nooit aan....
pi_54913901
Dit dus. Allemaal.
Ik hou van dit topic

Ik was vast van plan om bij de bevalling resoluut alle pijnbestrijding weigeren en ik wilde koste van kost thuis bevallen. ruggenprik FTW
pi_54914010
Wat betekent FTW

Ik vind het op zich wel leuk om te lezen hoe menselijk iedereen is en het perfecte plaatje wat je vaak voor ogen hebt gewoon door praktijk wordt ingehaald. Soms denk ik wel eens dat ik niet half zo'n perfecte ouder zou worden als anderen, maar hier blijkt dat dat met de perfectie ook wel meevalt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54914018
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:10 schreef owlet het volgende:
Dit dus. Allemaal.
Ik hou van dit topic
Ik ook Ik krijg bij dit topic ook heel erg een "Wat is het toch heerlijk om moeder te zijn"-gevoel!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54914038
Ik zou het nooit zo doen als mijn ouders.

Dat lukt.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 29 november 2007 @ 10:23:12 #168
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54914624
Tot nu toe heb ik nog niks wat ik wél gedaan heb en wat ik niet wilde doen. Maar ik heb gewoon een makkelijk kind.
Over een aantal jaar zal ik vast ook een hele lijst hebben.
pi_54914796
Ik zie daar eerlijk gezegd niks verkeerds in om je kindje voor de tv te zetten als je bijv zelf even wat moet doen ofzo!

Ik hoop dat ik never nooit mijn kind echt zal slaan, in de schoonfamilie zit een stel met jonge kinderen die constant hun kinderen over de handen een klets geven, bijv als het kindje net kan staan en zich optrekt aan de tafel en wat van de tafel wil pakken, ik vind dat ZO vervelend om dat te zien, dat kan toch ook anders lijkt me.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_54914960
oja niet slaan, dat had ik me ook voorgenomen, en is nog steeds tegen mijn principes. maarrr ik heb best wel es een tik uitgedeeld.
  donderdag 29 november 2007 @ 11:28:21 #172
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54915547
niet slaan heb ik ook altijd gezegd maar ik moet toegeven, ik heb Demi ook wel eens een tik op haar billen gegeven, alleen is ze er nooit van onder de indruk geweest, die pamper is veels te dik, hahaha.
pi_54915618
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:16 schreef MUUS het volgende:
Ik zou het nooit zo doen als mijn ouders moeder.

Dat lukt.

dat is idd een voornemen geweest, met een kleine aanpassing precies wat jij zegt dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 29 november 2007 @ 11:40:48 #174
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54915846
Ik zou het idd ook nooit zo doen als mijn ouders. Ik zou nooit mijn stress op mijn kind afreageren en hij zou altijd bij me blijven. Allemaal niet gelukt
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54915857
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:01 schreef bixister het volgende:
oja niet slaan, dat had ik me ook voorgenomen, en is nog steeds tegen mijn principes. maarrr ik heb best wel es een tik uitgedeeld.
Ik hoop dat ik me ook kan beheersen!!

Ik heb me inderdaad wel voorgenomen mijn kinderen nooit te slaan. Ik heb zelf wel eens een tik gehad... Ik heb me altijd heilig voorgenomen dat ik dat nooit bij mijn kinderen zou doen...

Ik zal me over een jaar of 6 nog wel eens melden...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')