Dit dus!quote:Op woensdag 28 november 2007 13:53 schreef Vivi het volgende:
Ik zou nooit 's ochtends de TV aanzetten...nu wet ik bij God niet hoe ik me zou moeten aankleden zonder de hulp van de Teletubbies. Bumba
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:53 schreef Vivi het volgende:
Ik zou tijdens het avondeten NOOIT de TV aan zetten...nu kijken we elke avond Sesamstraat tijdens het avondeten, of Sesamstraat liedjes op de Site. Het eet gewoon een stuk rustiger en vreedzamer zo
Ik zou nooit 's ochtends de TV aanzetten...nu wet ik bij God niet hoe ik me zou moeten aankleden zonder de hulp van de Teletubbies.
Ik zou mijn kind nooit een fopspeen geven. Dat voornemen werd op dag 1 al gebroken op aanraden van de ziekenhuisverpleging.
Dean hoeft niet iets te eten wat hij echt vies vind.
En hij slaapt soms ook bij ons in bed.
En ik haal hem ook uit bed als hij lang huilt, en dan mag hij lekker bij mama op schoot in slaap vallen
Nu jullie
Oh jaquote:Op woensdag 28 november 2007 14:02 schreef lcicle het volgende:
Ik zou d'r wel voor zorgen dat mijn kind wél stil was in de supermarkt..
uhuh
Ik heb er toevallig vanochtend 1 aangeschaftquote:Op woensdag 28 november 2007 14:01 schreef J.A.N.A. het volgende:
Een fietshelm kopen, nu fiets mijn bloed eigen dochter met zo'n stom ding op.
Oh ja, ik zou ook nooit "ik spreek jou nog wel" zeggen.....quote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Mss ben ik dan hopeloos naief, maar aankleden kan toch ook gewoon terwijl kindlief nog in zijn bedje aan het spelen is, of in de box?
Jajajaja, dat moeten ze dan wel willen, maar als ze de TV niet als afleiding kennen dan zou dat toch niet zo'n probleem moeten zijn?
Sowieso staat de tv hier bijzonder weinig aan dus ik hoop toch echt dat ik dat voornemen toch wel lang vol kan houden.
Ik nam mijn kinderen altijd gewoon mee naar de badkamer. In bedje spelen hebben ze nooit gedaan, daar waren ze te vroeg voor wakker. Tegenwoordig ga ik gewoon even naar boven, maar ze zijn ook al 3 en 4.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Mss ben ik dan hopeloos naief, maar aankleden kan toch ook gewoon terwijl kindlief nog in zijn bedje aan het spelen is, of in de box?
En toch, zeker als ze klein zijn is de tv wel handig. Ik gebruikte die soms om mijn stuiterballen tot rust te brengen. Even tv kijken #s middags was de enige mogelijkheid op een half uur rust.quote:Jajajaja, dat moeten ze dan wel willen, maar als ze de TV niet als afleiding kennen dan zou dat toch niet zo'n probleem moeten zijn?
Sowieso staat de tv hier bijzonder weinig aan dus ik hoop toch echt dat ik dat voornemen toch wel lang vol kan houden.
Dat kan, als je het prettig vind om je aan te kleden met een sirene op de achtergrond, en "kloenk"-geluiden van hoofden die tegen boxspijlen bonken omdat je prinsje van drift omvaltquote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Jajajaja, dat moeten ze dan wel willen, maar als ze de TV niet als afleiding kennen dan zou dat toch niet zo'n probleem moeten zijn?
Ik kan me echt niet voorstellen dat je je kind voor de tv plant zodat je je kunt aankleden... Nooit eens gedacht om aan je ouders te vragen hoe zij dit deden?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:09 schreef m@x het volgende:
Ik kan eigenlijk gewoon letterlijk het lijstje van Vivi kopiëren
Jawel hoor, die maakten een 10000 stukjes puzzel met me terwijl ze zichzelf douchten. Sukkelquote:Op woensdag 28 november 2007 14:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat je je kind voor de tv plant zodat je je kunt aankleden... Nooit eens gedacht om aan je ouders te vragen hoe zij dit deden?
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:13 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou ook nooit "ik spreek jou nog wel" zeggen.....
Mijn ouders hadden ook een tv.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat je je kind voor de tv plant zodat je je kunt aankleden... Nooit eens gedacht om aan je ouders te vragen hoe zij dit deden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |