abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 13:53:33 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54891820
Er zijn van die dingen die je blijmoedig roept zolang je nog geen kinderen hebt.
En niet meer zo blijmoedig als je ze wel hebt.

Post hier de dingen die je noooooit zou doen, en nu ineens, is alles anders

Ik begin wel, zodat jullie ook de schaamte voorbij kunnen .

Ik zou tijdens het avondeten NOOIT de TV aan zetten...nu kijken we elke avond Sesamstraat tijdens het avondeten, of Sesamstraat liedjes op de site. Het eet gewoon een stuk rustiger en vreedzamer zo

Ik zou nooit 's ochtends de TV aanzetten...nu weet ik bij God niet hoe ik me zou moeten aankleden zonder de hulp van de Teletubbies.

Ik zou mijn kind nooit een fopspeen geven. Dat voornemen werd op dag 1 al gebroken op aanraden van de ziekenhuisverpleging.

Dean hoeft niet iets te eten wat hij echt vies vind.

En hij slaapt soms ook bij ons in bed.

En ik haal hem ook uit bed als hij lang huilt, en dan mag hij lekker bij mama op schoot in slaap vallen

Nu jullie

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 28-11-2007 14:30:12 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54891887
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:53 schreef Vivi het volgende:
Ik zou nooit 's ochtends de TV aanzetten...nu wet ik bij God niet hoe ik me zou moeten aankleden zonder de hulp van de Teletubbies. Bumba
Dit dus!
Variety is the spice of life
  woensdag 28 november 2007 @ 14:01:33 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54892046
TV, hier ook..
OVerdag te lang en te vaak.. Er in geslopen toen ik zwanger was en niks meer kon en mocht, de eerste tijd met nieuwe baby ook handig om een peuter rustig te houden.. En nu heb ik zoiets 'die twee maanden voor ze naar school gaat, ga ik er ook geen ellenlange strijd meer om maken'

En van te voren had ik me zo heilig voorgenomen om tv niet als bewegend behang te gebruiken..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:01:46 #4
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_54892053
Een fietshelm kopen, nu fiets mijn bloed eigen dochter met zo'n stom ding op.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_54892062
Ik zou d'r wel voor zorgen dat mijn kind wél stil was in de supermarkt..

uhuh
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 28 november 2007 @ 14:07:34 #6
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_54892196
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:53 schreef Vivi het volgende:

Ik zou tijdens het avondeten NOOIT de TV aan zetten...nu kijken we elke avond Sesamstraat tijdens het avondeten, of Sesamstraat liedjes op de Site. Het eet gewoon een stuk rustiger en vreedzamer zo

Ik zou nooit 's ochtends de TV aanzetten...nu wet ik bij God niet hoe ik me zou moeten aankleden zonder de hulp van de Teletubbies.

Ik zou mijn kind nooit een fopspeen geven. Dat voornemen werd op dag 1 al gebroken op aanraden van de ziekenhuisverpleging.

Dean hoeft niet iets te eten wat hij echt vies vind.

En hij slaapt soms ook bij ons in bed.

En ik haal hem ook uit bed als hij lang huilt, en dan mag hij lekker bij mama op schoot in slaap vallen

Nu jullie
Is dit serieus??
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_54892203
Die tv ja, en ze zou geen vlees krijgen voor ze 1 was, en geen suiker en uiteraard zou ze geen driftbuien hebben
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54892218
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:02 schreef lcicle het volgende:
Ik zou d'r wel voor zorgen dat mijn kind wél stil was in de supermarkt..

uhuh
Oh ja
Variety is the spice of life
  woensdag 28 november 2007 @ 14:09:02 #9
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54892236
Ik kan eigenlijk gewoon letterlijk het lijstje van Vivi kopiëren
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54892237
grappig topic dit eens even zien hoor....
wat erg er komt zo snel niets in mij op...

Ach weet je ik ben nooit zo moeilijk geweest, heb volgens mij ook nooit iets gehad van te voren, wat ik nooit zou doen als ik mama ben...

Ben gewoon een mama zonder regels
alles kan alles mag, zolang het maar binnen de grenzen van je eigen kunnen blijft
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54892270
Haha, ja, dat van die tv ja. . Wij hebben het van 6 tot 15 maanden volgehouden om álleen voor het slapen gaan even 5 of 10 minuten een Nijntje of Tik Tak aflevering te kijken, maar zo tegen etenstijd is het wel heeeeeeel handig om even Sesamstraat aan te zetten zodat je kunt koken merk ik steeds vaker. Ach ja. Onder het eten staat -ie nog steeds uit, gelukkig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 28 november 2007 @ 14:11:33 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54892316
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:01 schreef J.A.N.A. het volgende:
Een fietshelm kopen, nu fiets mijn bloed eigen dochter met zo'n stom ding op.
Ik heb er toevallig vanochtend 1 aangeschaft

(Of vinden jullie dat overdreven voor in het kinderzitje? )
  woensdag 28 november 2007 @ 14:11:50 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54892323
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:07 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Is dit serieus??
Hoezo?
  woensdag 28 november 2007 @ 14:12:52 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54892357
Mss ben ik dan hopeloos naief, maar aankleden kan toch ook gewoon terwijl kindlief nog in zijn bedje aan het spelen is, of in de box?
Jajajaja, dat moeten ze dan wel willen, maar als ze de TV niet als afleiding kennen dan zou dat toch niet zo'n probleem moeten zijn?

Sowieso staat de tv hier bijzonder weinig aan dus ik hoop toch echt dat ik dat voornemen toch wel lang vol kan houden.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:13:01 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_54892362
Ja, die fietshelm. Die is hier "verplicht" maar ik vergeet 'm steeds.

Wat ik nooit zou doen is teveel speelgoed voor mijn kinderen kopen. Tegenwoordig weet ik niet meer waar ik het laten moet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:13:25 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54892373
Oh ja, ik zou ook nooit snottebellen met mijn blote hand afvegen
  woensdag 28 november 2007 @ 14:13:59 #17
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54892391
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Mss ben ik dan hopeloos naief, maar aankleden kan toch ook gewoon terwijl kindlief nog in zijn bedje aan het spelen is, of in de box?
Jajajaja, dat moeten ze dan wel willen, maar als ze de TV niet als afleiding kennen dan zou dat toch niet zo'n probleem moeten zijn?

Sowieso staat de tv hier bijzonder weinig aan dus ik hoop toch echt dat ik dat voornemen toch wel lang vol kan houden.
Oh ja, ik zou ook nooit "ik spreek jou nog wel" zeggen.....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 28 november 2007 @ 14:14:49 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_54892412
quote:
Ik nam mijn kinderen altijd gewoon mee naar de badkamer. In bedje spelen hebben ze nooit gedaan, daar waren ze te vroeg voor wakker. Tegenwoordig ga ik gewoon even naar boven, maar ze zijn ook al 3 en 4.
quote:

En toch, zeker als ze klein zijn is de tv wel handig. Ik gebruikte die soms om mijn stuiterballen tot rust te brengen. Even tv kijken #s middags was de enige mogelijkheid op een half uur rust.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:15:42 #19
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54892432
quote:

Dat kan, als je het prettig vind om je aan te kleden met een sirene op de achtergrond, en "kloenk"-geluiden van hoofden die tegen boxspijlen bonken omdat je prinsje van drift omvalt (in geval van box). Of een overstroming en een elektrocutie (bij geen box).
pi_54892435
Je moet ook niet zo panisch over die tv doen. Als ze straks 10 zijn en ze hebben nog nooit een tv gezien heb je een groter probleem denk ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54892462
Naja zo'n topic wilde ik pas openen! Ik had namelijk enorm veel van dat soort voorgenomen principes, voordat ik moeder werd. Haha zo jammer dat je het altijd eerst moet ervaren voordat je het echt begrijpt.

Tv-kijken veel meer dan ik ooit zou willen, maarja hij vindt het zoo lekker . Dat ook een stomme reden vinden, maar toch doen.
Stiekem toch trots zijn, ook al doet hij iets wat niet mag. Echt proberen dan boos te worden, maar ik heb mijn hoofd op zo'n moment weleens teruggezien op video.. . Trots dus.
Oh man er zijn nog zoveel dingetjes.
Maar ik moet zeggen dat ik ook veel dingen nu doe, die ik me toen heb voorgenomen. Je blijft wel dezelfde persoon natuurlijk, ik kon me alleen al die overweldigende gevoelens niet voorstellen van te voren.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:17:32 #22
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_54892503
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:09 schreef m@x het volgende:
Ik kan eigenlijk gewoon letterlijk het lijstje van Vivi kopiëren
Ik kan me echt niet voorstellen dat je je kind voor de tv plant zodat je je kunt aankleden... Nooit eens gedacht om aan je ouders te vragen hoe zij dit deden?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:18:53 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54892541
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:17 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ik kan me echt niet voorstellen dat je je kind voor de tv plant zodat je je kunt aankleden... Nooit eens gedacht om aan je ouders te vragen hoe zij dit deden?
Jawel hoor, die maakten een 10000 stukjes puzzel met me terwijl ze zichzelf douchten. Sukkel .
  woensdag 28 november 2007 @ 14:19:13 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54892549
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:13 schreef m@x het volgende:

[..]

Oh ja, ik zou ook nooit "ik spreek jou nog wel" zeggen.....
pi_54892561
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:17 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Mijn ouders hadden ook een tv.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')