Huub Stevens is toch al definitief?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op van Basten......
Hoe was Rusland?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op van Basten......
Zo hoort hetquote:Stekelenburg: 'Ik gebruik Ajax níet als springplank'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 29-nov-2007 13:54
In een interview in Sportweek deze week gaat Maarten Stekelenburg in op Ajax, het Nederlands elftal en Edwin van der Sar. Hieronder een aantal uitspraken van de doelman over zíjn club.
Door Mark van den Heuvel
In zijn zevende seizoen als Ajacied zag Stekelenburg bij Ajax spelers komen en spelers gaan. “Ik ben samen met John Heitinga nog als enige over van onze lichting.” Gevraagd naar zijn eigen ambities, zegt Stekelenburg: “Daar ben ik nu niet mee bezig, maar ook ik zal ooit de stap naar het buitenland maken. Naar Spanje of Engeland, dat zijn de competities die mij het meest trekken. De grote vraag is alleen: wanneer krijg je de kans? Hoe ontwikkelt de situatie bij Ajax zich? En ben je zelf klaar voor die stap? Dat zijn allemaal overwegingen, die ik laat meewegen. Maar voorlopig is het niet zo ver. Ik heb het gevoel dat ik bij Ajax nog steeds een betere keeper aan het worden ben, dus kan ik hier nog heel veel leren. Je zal mij ook nooit horen zeggen dat ik Ajax gebruik als springplank. Dat kan je toch niet maken naar de club toe? Natuurlijk heb je veel aan jezelf te danken, maar Ajax heeft mij wel de kans gegeven. In dat opzicht is Ajax natuurlijk de ideale club, als je heel eerlijk bent. Spelers die zeggen dat Ajax een springplank naar de top is, bedoelen het misschien goed, maar het komt er een beetje rottig uit. Ik begrijp wat ze bedoelen, maar ze zeggen het niet goed. Ajax is de ideale club voor een jonge voetballer om te groeien. En zo is het.
“Ik vind Ajax de mooiste club van Nederland. Ik heb nog nooit bij een andere club gezeten, maar ik zou ook nooit voor een andere club in Nederland meer willen spelen. Ook al zijn de resultaten de laatste twee jaar uitgebleven, dat neemt niet weg dat Ajax voor mij de enige club in Nederland is. De grootste club.”
Martin Jol heeft twee seizoenen lang bij de Spurs bewezen dat hij op eigen benen kan staan, dat hij een team beter kan maken en succesvol is (tweemaal vijfde is gewoon héél netjes).quote:Op donderdag 29 november 2007 14:16 schreef JanVanHalst het volgende:
Wat zie je precies in Martin Jol? Is dat niet te veel een type Ten Cate?
Zucht.quote:NAC Breda komt te vroeg voor Ajacied Van der Wiel
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 29-nov-2007 14:23
Gregory van der Wiel (foto, midden) komt zondag thuis tegen NAC Breda nog niet in actie voor Ajax. De negentienjarige verdediger heeft nog last van een blessure aan zijn linkerknie. "Ik richt me op de wedstrijd tegen Willem II van 8 december, de komende wedstrijd tegen NAC komt helaas nog te vroeg'', zei hij donderdag op de website van Ajax.
Van der Wiel vertoonde zich donderdag wel op het trainingsveld. "Ik heb weer voor het eerst kunnen sprinten", zei de speler van Jong Oranje. "Maandag probeerde ik het ook, maar toen ging het nog niet helemaal goed." Van der Wiel raakte op 11 november uit tegen Feyenoord (2-2) geblesseerd.
En daar heb je nog gelijk in ook. Clubliefde bestaat nauwlijks meer.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus,
Net of dat Stekelenburg geweldige dingen zegt. Iedere speler die bij Feyenoord en PSV zit zegt ook dat ze voor geen enkele andere club in Nederland willen spelen dan hun huidige cub.
Precies, kijk naar Dirk Kuijt. Als je die mag geloven sluit hij zijn carriere al bij 3 clubs af.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En daar heb je nog gelijk in ook. Clubliefde bestaat nauwlijks meer.
Maar Dirk Kuijt komt dan ook uit een inteelt-fabriek.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Precies, kijk naar Dirk Kuijt. Als je die mag geloven sluit hij zijn carriere al bij 3 clubs af.
Inderdaad, ook al verwacht ik niet dat Ismael Urzaiz ooit nog eens voor Feyenoord of PSV zal spelen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar Dirk Kuijt komt dan ook uit een inteelt-fabriek.
Stekelenburg en Heitinga zijn een van de weinige waar ik echt van geloof dat ze alleen voor Ajax zouden willen spelen.
En voor Kluivert is er ook maar één club.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, en van de Sar zou ook wel even terugkomen naar Ajax.
Ik zal je even uit een droom helpen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar Dirk Kuijt komt dan ook uit een inteelt-fabriek.
Stekelenburg en Heitinga zijn een van de weinige waar ik echt van geloof dat ze alleen voor Ajax zouden willen spelen.
Had ik bij Charisteas dus.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al verwacht ik niet dat Ismael Urzaiz ooit nog eens voor Feyenoord of PSV zal spelen.
Johquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zal je even uit een droom helpen.
Heitinga speelt niet nog steeds bij Ajax omdat hij zoveel van zijn club houd.
Nee, Heitinga speelt nog bij Ajax omdat te beperkt is voor de top. Geen enkele Europese topclub wil hem hebben.
Nee geen club wilt hem wake upquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zal je even uit een droom helpen.
Heitinga speelt niet nog steeds bij Ajax omdat hij zoveel van zijn club houd.
Nee, Heitinga speelt nog bij Ajax omdat te beperkt is voor de top. Geen enkele Europese topclub wil hem hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |