abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54909527
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef Nashje het volgende:
https://clubs.scout7.com/

Daar zou ik echt graag een keer in willen loggen
Hacken die hap
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54911981
[quote]Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef patrickt37 het volgende:
Er komt gewoon een extra ring ipv de gracht
[/quote

Dat zou al een verbetering zijn.
Sportieve inbreng
pi_54911989
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Lmao. Hij komt ook altijd zo tyfussloom over bij interviews

Ik krijg ook altijd het idee, dat hij uren in een coffeeshop heeft gezeten.
Sportieve inbreng
pi_54911991
Overigens werd er ook gemekkerd begin jaren negentig, dat de Arena veels te groot zou zijn.
Met hetzelfde argument, nml. dat de Meer niet altijd uitverkocht was.
Met een extra ring erbovenop kom je op zo'n 75.000 toeschouwerscapaciteit.
Begint erop te lijken en is absoluut noodzakelijk, willen wij in Europa weer meetellen.
Sportieve inbreng
  donderdag 29 november 2007 @ 08:30:07 #85
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54912508
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:56 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Hopelijk gaan we nu wel gebruik maken van de scouts dan.
Soort real-life FM?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54912749
quote:
'PSV bood Aissati zelfs aan bij Ajax'
29 november 2007

De kans lijkt steeds groter te worden dat Ismael Aissati PSV al komende winter gaat verruilen voor Ajax. Nadat eerder al duidelijk werd dat de jonge middenvelder nadrukkelijk in de belangstelling stond van de Amsterdamse club, heeft volgens De Telegraaf nu zelfs PSV actie ondernomen om de transfer te beklinken.

Volgens de krant heeft PSV-directeur Jan Reker contact opgenomen met Ajax, om de club uit hoofdstad er van op te hoogte te stellen dat Aissati in de winterstop voor vijf miljoen euro mag vertrekken. Dat is opvallend, aangezien hij een vertrek van de jeugdinternational in een eerder stadium nog 'totaal onbespreekbaar' noemde.

De ommezwaai bij Reker heeft twee redenen. Ten eerste is Aissati niet bepaald happig om zijn contract in Eindhoven, dat officieel tot medio 2009 loopt, te verlengen. En daarnaast schrijven de FIFA-reglementen voor dat spelers die voor hun achttiende een profcontract tekenen, niet langer dan drie jaar vastgelegd mogen worden. Aissati tekende echter een vijfjarig contract, wat dus tegen de regels in was. Volgens de FIFA-reglementen loopt het contract van Aissati daarom niet in de zomer van 2009, maar al acht maanden eerder af. Eind 2008 zou de middenvelder, die dit seizoen vooral op de bank zit, daarom al ineens transfervrij kunnen vertrekken.
pi_54912824
Zou toch eens fijn zijn als de voetbalwereld eens minder een "Prive/Story" gehalte zou hebben, dat geroddel en gezeik met geruchten de hele tijd. Gewoon open en eerlijk..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54913159
De Telegraaf is meestal wel betrouwbaar als het op Ajax aan komt, maar dit neem ik toch nog even met een korreltje zout.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 29 november 2007 @ 09:28:48 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54913194
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:53 schreef Nashje het volgende:

[..]
Zou mooi zijn, eindelijk een tien.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54913201
Voor dat bedrag gewoon halen. Voor een speler als hij een mooi berdrag.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54913323
Het is wel een beetje een lichtgewicht nog, maar voor dat geld moet je het niet laten denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54913368
Volgens mij boeit het Aissati ook helemaal niet waar hij speelt. Hij wilt gewoon spelen en als dat toevallig bij Ajax is maakt hem niet uit. Volgend jaar waarschijnlijk gewoon Europees voetbal en hij kan genoeg leren bij Ajax . En na de winterstop staat Ajax waarschijnlijk nog steeds op één, dus een titel ligt dan ook voor hem in het verschiet. Halen die hap.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:40:21 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54913381
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:39 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij boeit het Aissati ook helemaal niet waar hij speelt. Hij wilt gewoon spelen en als dat toevallig bij Ajax is maakt hem niet uit. Volgend jaar waarschijnlijk gewoon Europees voetbal en hij kan genoeg leren bij Ajax . En na de winterstop staat Ajax waarschijnlijk nog steeds op één, dus een titel ligt dan ook voor hem in het verschiet. Halen die hap.
Daarbij is het met de trein van Utrecht naar Amsterdam veel korter dan naar Eindhoven.
pi_54913395
Gister werd ook al gemeld dat Aissati 5 miljoen zou moeten kosten dus er speelt in ieder geval wel wat. Zou voor mij toch de aankoop van het jaar zijn als ze hem binnen halen.
pi_54913396
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:39 schreef RayMania het volgende:
Nou, nou.. Het gaat nog lastig zat worden tegen PSV hoor. En ze staan maar één puntje achter.
Maar goed. We kunnen er natuurlijk wel van uit gaan dat we kampioen worden! .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54913401
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daarbij is het met de trein van Utrecht naar Amsterdam veel korter dan naar Eindhoven.
Precies, uitstappen bij het superdeluxe Station Bijlmer. Geen reden staat een komst meer in de weg .
pi_54913408
De Johan Cruijff schaal ontbreekt echter nog op zijn erelijstje. Daar doet 'ie het vast wel voor! .
pi_54913418
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:41 schreef Blight het volgende:

[..]

Nou, nou.. Het gaat nog lastig zat worden tegen PSV hoor. En ze staan maar één puntje achter.
Maar goed. We kunnen er natuurlijk wel van uit gaan dat we kampioen worden! .
Ik vind PSV zeker niet overtuigend spelen en ik denk dat ze nog wel veel punten gaan verspelen onder Wouters en Vergoossen .
pi_54913427
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:41 schreef Wooldoor het volgende:
Gister werd ook al gemeld dat Aissati 5 miljoen zou moeten kosten dus er speelt in ieder geval wel wat. Zou voor mij toch de aankoop van het jaar zijn als ze hem binnen halen.
Nou, Suárez ben ik voorlopig ook érg blij mee .
  donderdag 29 november 2007 @ 09:45:01 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54913458
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nou, Suárez ben ik voorlopig ook érg blij mee .
Daar hebben we het beste al van gezien, ben ik bang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')