Ja, dat mag altijd. Iedereen met een SCC mag een vriend of vriendin meenemen, zo kan het weleens voorkomen dat er 100.000 man in de Amsterdam ArenA zit.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, dat mag altijd. Iedereen met een SCC mag een vriend of vriendin meenemen, zo kan het weleens voorkomen dat er 100.000 man in de Amsterdam ArenA zit.
Ik trap overal in.............. zeg nou ff eerlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, dat mag altijd. Iedereen met een SCC mag een vriend of vriendin meenemen, zo kan het weleens voorkomen dat er 100.000 man in de Amsterdam ArenA zit.
Wat bedoel je dan? Of je zomaar iemand mee mag nemen of dat je een extra kaart kunt kopen met je SCC?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik trap overal in.............. zeg nou ff eerlijk![]()
Klopt het ???
puhlease
puh lease pwettyquote:Op woensdag 28 november 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt het ???
puhlease
Ontzettende vrouw.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt het ???
puhlease
Van Luik alleen de samenvattingen, van de Duivels een enkele volledige pot. Genoeg in ieder geval om tot de conclusie te komen dat het een veel veiligere aankoop zal zijn dan Aissati. Defour heeft in ieder geval al heel wat meer laten zien dan Aissati.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef RayMania het volgende:
Leuk al die namen droppen, maar heeft iemand hier Defour wel een paar hele wedstrijden zien voetballen?.
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met het oog op het WK zeker? Of om weer een CL-finale binnen te halen? Kan me anders niet voorstellen wat je ermee moet. Duels waarbij je die extra capaciteit gebruikt zijn op 1 hand te tellen. Heb het stukkie niet gelezen, sinds enkele maanden geen VI meer, die werden me een beetje te zeikerig over Ajax.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:12 schreef wolferl het volgende:
Ajax heeft ook onderzocht of het mogelijk om de ArenA uit te breiden.
Ze willen namelijk 70.000 of zelfs 80.000 tot 84.000 zitplaatsen hebben.
En dat is goed mogelijk, blijkt uit dat onderzoek.
Stond in de papieren versie van de VI.
Waarom zouden ze? Ik heb de Arena dit jaar nog geen enkele keer vol gezien.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:12 schreef wolferl het volgende:
Ajax heeft ook onderzocht of het mogelijk om de ArenA uit te breiden.
Ze willen namelijk 70.000 of zelfs 80.000 tot 84.000 zitplaatsen hebben.
En dat is goed mogelijk, blijkt uit dat onderzoek.
Stond in de papieren versie van de VI.
Met het oog op meer grotere duels, dat Feyenoord ook een groter complex gaat bouwen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef Madine het volgende:
[..]
Met het oog op het WK zeker? Of om weer een CL-finale binnen te halen? Kan me anders niet voorstellen wat je ermee moet. Duels waarbij je die extra capaciteit gebruikt zijn op 1 hand te tellen. Heb het stukkie niet gelezen, sinds enkele maanden geen VI meer, die werden me een beetje te zeikerig over Ajax.
Maar er komen niet per se meer mensen naar de wedstrijden als er meer capaciteit is. De meeste wedstrijden zitten er 40.000 of 45.000 man in de ArenA ofzo, en er zijn geen grote wachtlijsten volgens mij.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:29 schreef twi het volgende:
Mwah, ligt eraan. Als Feyenoord straks een stadion met 70000 man vol krijgt, dan zijn de extra inkomsten die dat genereert gewoon flink. Dan moet je zorgen dat het gat niet te groot wordt, en het gat met de mindere goden ook niet zo klein wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |