Volgens mij niet veel.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Speelt hij eigenlijk veel in Spanje? Ze hebben namelijk een optie tot koop op hem..
Mag men met een seizoenkaart een niet seizoenkaarthouder meenemen ?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Op dit soort momenten is het fijn om seizoenskaarthouder te zijn haha
1 Januari volgens mijquote:Op woensdag 28 november 2007 17:02 schreef Urquhart het volgende:
Wanneer gaat die transfermarkt eigenlijk open?
jup...1 januari, ben benieuwd wat Ajax dit keer voor verrassingen in petto heeftquote:
En Boussoufa EN Aisatti.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:14 schreef Madine het volgende:
Defour
Boussoufa presteert geen ene flikker bij Anderlecht.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:28 schreef ismael.urzaiz het volgende:
Joseba Etxeberria zou wel een goede aankoop zijn.
Joehoe !!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag men met een seizoenkaart een niet seizoenkaarthouder meenemen ?
Die deed het, buiten die wedstrijd tegen Utrecht, toch niet zo verkeerd? Hij kon ook leuk op de lat zittenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:31 schreef Han-Pekel het volgende:
doet me denken aan mensen die het zo zagen zitten in juanfran destijds![]()
Ja, dat mag altijd. Iedereen met een SCC mag een vriend of vriendin meenemen, zo kan het weleens voorkomen dat er 100.000 man in de Amsterdam ArenA zit.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, dat mag altijd. Iedereen met een SCC mag een vriend of vriendin meenemen, zo kan het weleens voorkomen dat er 100.000 man in de Amsterdam ArenA zit.
Ik trap overal in.............. zeg nou ff eerlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, dat mag altijd. Iedereen met een SCC mag een vriend of vriendin meenemen, zo kan het weleens voorkomen dat er 100.000 man in de Amsterdam ArenA zit.
Wat bedoel je dan? Of je zomaar iemand mee mag nemen of dat je een extra kaart kunt kopen met je SCC?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik trap overal in.............. zeg nou ff eerlijk![]()
Klopt het ???
puhlease
puh lease pwettyquote:Op woensdag 28 november 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt het ???
puhlease
Ontzettende vrouw.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt het ???
puhlease
Van Luik alleen de samenvattingen, van de Duivels een enkele volledige pot. Genoeg in ieder geval om tot de conclusie te komen dat het een veel veiligere aankoop zal zijn dan Aissati. Defour heeft in ieder geval al heel wat meer laten zien dan Aissati.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef RayMania het volgende:
Leuk al die namen droppen, maar heeft iemand hier Defour wel een paar hele wedstrijden zien voetballen?.
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |