Is dit bedoeld als een slechte troll?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:46 schreef DANILXL het volgende:
hehe de club die ajax uitschakelde gaat waarschijnlijk niet eens door in de UEFA cup. Kun je nagaan hoe slecht Ajax is
proef ik een zekere frustratiequote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Is dit bedoeld als een slechte troll?
Users die niets beters met hun leven te doen hebben dan in fantopics trollen zijn idd vrij irritant.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:53 schreef BonJovi het volgende:
Vertel voor welke club ben je eigenlijk? of ben je geen voetbal fan
Hehe, een typische az'erquote:Op donderdag 29 november 2007 22:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
AZ. En Ajax wekt af en toe weer mijn sympathie. Ben de club weer leuker gaan vinden sinds HTC is opgerot
Kortom: een vuile gloryhunter.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
AZ. En Ajax wekt af en toe weer mijn sympathie. Ben de club weer leuker gaan vinden sinds HTC is opgerot
Tuurlijk is het veel te lang geleden dat ze landskampioen geworden zijn maar in de Europese competities kan je absoluut niet zeggen dat ze "in de marge" zitten. Kan je net zo goed zeggen dat AFC en CFC in Europa "in de marge" spelen omdat ze nog nooit een EC1 gewonnen hebben.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laatste landstitel in? 1990?
Atlético Madrid daarna nog.
Maar goed, ik gebruikte LFC in de vergelijking met Atlético Madrid, aangezien Dirk Kuijt van Feyenoord naar LFC ging. Zowel Atlético Madrid als LFC zijn subtoppers, jouw club doet het Europees natuurlijk veel beter, maar breekt in de PL al zo'n twintig jaar geen potten. Topclubs zijn clubs die om de titel meespelen, clubs als Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Chelsea, Bayern München, AC Milan, Juventus en Internazionale. LFC is dan wellicht een grotere, betere subtopper dan Atlético Madrid, maar het zijn en blijven beide subtoppers.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Tuurlijk is het veel te lang geleden dat ze landskampioen geworden zijn maar in de Europese competities kan je absoluut niet zeggen dat ze "in de marge" zitten. Kan je net zo goed zeggen dat AFC en CFC in Europa "in de marge" spelen omdat ze nog nooit een EC1 gewonnen hebben.
In Europa is LFC geen subtopper. Daar is geen mits en geen maar aan.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, ik gebruikte LFC in de vergelijking met Atlético Madrid, aangezien Dirk Kuijt van Feyenoord naar LFC ging. Zowel Atlético Madrid als LFC zijn subtoppers, jouw club doet het Europees natuurlijk veel beter, maar breekt in de PL al zo'n twintig jaar geen potten. Topclubs zijn clubs die om de titel meespelen, clubs als Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Chelsea, Bayern München, AC Milan, Juventus en Internazionale. LFC is dan wellicht een grotere, betere subtopper dan Atlético Madrid, maar het zijn en blijven beide subtoppers.
Maar het gaat niet alleen om Europa, ook al komt een LFC-supporter dat beter uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Doc het volgende:
[..]
In Europa is LFC geen subtopper. Daar is geen mits en geen maar aan.
Ik kan even hard beweren dat een team dat al jaren of nooit de EC1 gewonnen heeft ook geen topper kan zijn. CFC, AFC en Inter vallen dus af als topclub.
Er zijn simpel weg een paar competies die er echt toe doen: de Engelse, de Spaanse, de Italiaans en de CL.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar het gaat niet alleen om Europa, ook al komt een LFC-supporter dat beter uit.
Je kan toch ook van Ajax niet zeggen dat het geen topclub is, omdat het in Europa niets klaarspeelt?
LFC is voor mij een geweldige cupfighter, maar het blijft een subtopper, geen top. Sorry.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef Doc het volgende:
[..]LFC een subtopper noemen en Ajax een topclub
![]()
Maar goed ik zeg ook niet dat het alleen om Europa gaat: ik zeg dat je de plank misslaat als je de Europese resultaten geheel negeert.
lik me ballequote:Op donderdag 29 november 2007 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kortom: een vuile gloryhunter.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
LFC is voor mij een geweldige cupfighter, maar het blijft een subtopper, geen top. Sorry.
Maar goed, vroeger was je voor Ajax? En waarom zat je vanavond eigenlijk niet in het stadion?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:23 schreef DANILXL het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: ik heb in de loop der jaren gewoon een hekel gekregen aan dat aso-publiek van ajax. Om het over de spelers en de trainers maar niet te hebben. Arrogantjes.
ik had geen tijd ivm met presentatie voorbereiden voor uniquote:Op donderdag 29 november 2007 23:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, vroeger was je voor Ajax? En waarom zat je vanavond eigenlijk niet in het stadion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |