ok, die hele Ursaiz-cult heeft nu toch echt z'n houdbaarheidsdatum verloren.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Zeker, maar het is que gaaf dat je hier op het forum que-mt
Flikker es effe een tering end op. Wanneer heeft Atletico voor het laat PL gespeeld? In de Europese Team Ranking gebaseerd op resultaten in de CL en UEFA cup staat LFC op de derde plek. Twee CL finales in 3 jaar. Enige Engelse club met Europese prijzen (4; 2 hoofd + 2 bonus) deze eeuw. Wat nou "in de marge"?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vergelijk het met LFC, club in de marge met mooie historie.
Nee, dan winnen we veul liever de KNVB beker, niet waarquote:Op donderdag 29 november 2007 21:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overrated, die CL overwinningen.
Of de Vodacom Challenge, dan win je ook wel een lekker prijsquote:Op donderdag 29 november 2007 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Persoonlijk heb ik nog liever het AT of de JC schaal.
Laatste landstitel in? 1990?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef Doc het volgende:
Wat nou "in de marge"?
Is dit bedoeld als een slechte troll?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:46 schreef DANILXL het volgende:
hehe de club die ajax uitschakelde gaat waarschijnlijk niet eens door in de UEFA cup. Kun je nagaan hoe slecht Ajax is
proef ik een zekere frustratiequote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Is dit bedoeld als een slechte troll?
Users die niets beters met hun leven te doen hebben dan in fantopics trollen zijn idd vrij irritant.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:53 schreef BonJovi het volgende:
Vertel voor welke club ben je eigenlijk? of ben je geen voetbal fan
Hehe, een typische az'erquote:Op donderdag 29 november 2007 22:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
AZ. En Ajax wekt af en toe weer mijn sympathie. Ben de club weer leuker gaan vinden sinds HTC is opgerot
Kortom: een vuile gloryhunter.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
AZ. En Ajax wekt af en toe weer mijn sympathie. Ben de club weer leuker gaan vinden sinds HTC is opgerot
Tuurlijk is het veel te lang geleden dat ze landskampioen geworden zijn maar in de Europese competities kan je absoluut niet zeggen dat ze "in de marge" zitten. Kan je net zo goed zeggen dat AFC en CFC in Europa "in de marge" spelen omdat ze nog nooit een EC1 gewonnen hebben.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laatste landstitel in? 1990?
Atlético Madrid daarna nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |