ik wilde het net posten idd, hoorde het ookquote:Op woensdag 28 november 2007 13:10 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft daarstraks achter ofwel van haar moeder gehoord, ofwel met haar gebeld.
Amanda zegt dat ze haar moeder ook gek maakt op deze manier. Nadia zegt dan dat dat wel goed zit, ze 'is immers weg geweest'.
Mooi! Extra reden voor Amanda om haar vriendinnetje voor haar eigen bestwil linea recta naar haar even geschifte moeder te sturen.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:10 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Amanda snapt er helemaal niks van, weet niet meer wie Nadia is!
Amanda: het lijkt alsof je helemaal in de war bent
Nadia: dat ben ik ook
dat is een win win situatiequote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef Clank het volgende:
Nog even doorgaan Nadia, zo verliest Amanda helemaal het vertrouwen.. (en haar stem ook weer..)
Ging het Amanda nu over het feit dat ze er een discussie met Brian over had of omdat Nadia weer bij hem in bed is gaan liggen?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Varen het volgende:
Bedankt BQ
Amanda vraagt wat Nadia wil, Amanda weet het niet meer, ze vindt het sick. Ik en Brian krijgen er de meest heftige discussies over en je ligt weer bij hem in bed. J e bent je moeder ook helemaal aan het gek maken.
Nadia: ik ben achter geweest, mijn moeder en familie is oke
Het is ook gewoon een lulverhaal en ze gebruikt dat als excuus. voor niets.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:10 schreef rooie3 het volgende:
Slaat nergens op dat Nadia steeds zegt mag ik niet zeggen.
Dat dacht ik ook net Meganog..quote:Op woensdag 28 november 2007 13:10 schreef Meganog het volgende:
Amanda beschuldigt Nadia ervan dat ze dan weer boos is en dan weer in de armen van Dennis springt.
Dat doet ze zelf natuurlijk ook nooit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |