Schattig open ruggetjequote:Op woensdag 28 november 2007 15:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy kijkt fobo
eehm.. tja.. wat moeten we daar nou weer van zeggen
Ja hoor. Alleen Bambi-ogen zijn nooit blauwquote:
quote:
Het is een hele realistische tekening van hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 28 november 2007 15:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy kijkt fobo
eehm.. tja.. wat moeten we daar nou weer van zeggen
Sheep ook. Als je hem ooit echt een plezier wilt doen....quote:Op woensdag 28 november 2007 15:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze is gek op rare complimenten
Zag er ook wel realistisch uit jaquote:Op woensdag 28 november 2007 15:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is een hele realistische tekening van hoe ik eruit zieIk zal wel eens een echte foto in mijn fobo plaatsen aangezien ik half fok toch inmiddels al ontmoet heb
Photobucket, Tinypic?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:38 schreef MaJo het volgende:
Hoe heet ook alweer die site waar je foto's kunt uploaden? Ik gebruik die altijd voor fok en ben de naam vergetenNiet flickr
anders dan ik had verwacht, om de een of andere reden. Maar er is helemaal niks mis met je hoorquote:
Ze had geprobeerd de kaart te lezen?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Kom ik gisteravond thuis, zit mijn vrouw helemaal in het verband op de bank. Wat denk je?
Ja, mannen hebben echt betere humer dan vrouwenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, ze was met haar bezemsteel tegen een lantaarnpaal gevlogen.
Dat krijg je met een sprookjeshuwelijk, als ik thuiskom zit de heks op de bank
Haha dat dacht ik ook niet hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 15:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
anders dan ik had verwacht, om de een of andere reden. Maar er is helemaal niks mis met je hoor
Hoezo opmerkingen?
Dat is niet helemaal waarquote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog nooit mijn foto op fok gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |