[Elvis mode]Thank you very much![/Elvis mode]quote:Op maandag 3 december 2007 10:05 schreef SToRM81 het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Je moet gewoon een nieuw master account aanmaken ja. Het emailadres moet volgens mij inderdaad verschillend zijn van je EU account, maar je kunt eventueel gewoon een nep emailadres opgeven. Je moet er verder toch niks mee doen.
Vraag 1: Ja, met de SDK die gelekt is. Goed zoeken. Nog geen officiele versie uit volgens mij. Linux kan wel.quote:Op maandag 3 december 2007 12:41 schreef Apekoek het volgende:
niet dat ik een illegale discussie wil aangaan, maar heb 2 korte vragen die verder niets uit de doeken zouden moeten doen.
Is homebrew op de PS3 al mogelijk? Komt er een mod chip voor de PS3?
Vraag 2: Mod chip is niet persee illegaal, alleen wat je er mee zou kunnen doen. Maar het staat dus niet op het programma begrijp ik.quote:Op maandag 3 december 2007 12:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Vraag 1: Ja, met de SDK die gelekt is. Goed zoeken. Nog geen officiele versie uit volgens mij. Linux kan wel.
Vraag 2: Don't ever ask again.
Ga eens lekker op een warez-forum hangen.quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vraag 2: Mod chip is niet persee illegaal, alleen wat je er mee zou kunnen doen. Maar het staat dus niet op het programma begrijp ik.
Ja, dat is het wel.quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vraag 2: Mod chip is niet persee illegaal.
Ben hem al aan het spelen ik heb hem hier vandaan voor een goeie prijs. http://www.videogamesplus.ca/quote:Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef J.Clarkson het volgende:
Iemand Uncharted al gespot?
Mijn lens was stuk. Een veelvoorkomend probleem bij de 40GB versie dus ik hoop dat Sony de fout al onder handen heeft genomen anders moet ik hem over een maandje weer terugsturen...quote:
Hij ging 20 dagen geleden stuk. Redelijk snel dus, zeker aangezien er tussen het moment van opsturen en levering bij Sony een weekend en twee werkdagen zaten.quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef joost2 het volgende:
[..]
gefeliciteerd! hoelang heeft het nu geduurd in totaal?
ik had hetzelfde probleem... Gelukkig gebeurde het binnen 1,5 week zodat ik bij de winkel gelijk een nieuwe kreeg. Wel meer hadden/hebben het probleem. Zou toch een op minder kwaliteit lens in bepaalde serie kunnen duiden. Of het is een relatief gezien geen groot probleem (zoals Sony zegt). Belangrijkste is dat je zsm een werkend apparaat weer hebt staanquote:Op maandag 3 december 2007 17:55 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Mijn lens was stuk. Een veelvoorkomend probleem bij de 40GB versie dus ik hoop dat Sony de fout al onder handen heeft genomen anders moet ik hem over een maandje weer terugsturen...
Maar that being said: Eindelijk CoD4 uitspelen!
[..]
Hij ging 20 dagen geleden stuk. Redelijk snel dus, zeker aangezien er tussen het moment van opsturen en levering bij Sony een weekend en twee werkdagen zaten.
Wrong, het modificeren van een console, zodat deze functies kan uitvoeren buiten de door fabrikant ontwikkelde mogelijkheden is illegaal. PUNTquote:Op maandag 3 december 2007 18:36 schreef rakotto het volgende:
Modchip is niet illegaal. Punt. Je kan genoeg legale dingen doen met een modchip. Als je wat wilt draaien op je ps3 wat homebrew is, dan kan je gewoon linux draaien.
Zo lang het niet in de wet staat van Nederland is het niet illegaal. Correct me if I'm wrong. ^^quote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Wrong, het modificeren van een console, zodat deze functies kan uitvoeren buiten de door fabrikant ontwikkelde mogelijkheden is illegaal. PUNT
Clarkson heeft gelijk.
You're wrong and corrected amigo.quote:Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zo lang het niet in de wet staat van Nederland is het niet illegaal. Correct me if I'm wrong. ^^
Gruwelijkquote:Op maandag 3 december 2007 17:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Vers van het front: twee Killzone 2 screenshots
Yeah die shit gebeurtquote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef joost2 het volgende:
[..]
ik had hetzelfde probleem... Gelukkig gebeurde het binnen 1,5 week zodat ik bij de winkel gelijk een nieuwe kreeg. Wel meer hadden/hebben het probleem. Zou toch een op minder kwaliteit lens in bepaalde serie kunnen duiden. Of het is een relatief gezien geen groot probleem (zoals Sony zegt). Belangrijkste is dat je zsm een werkend apparaat weer hebt staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik heb Assassin's Creed van mijn werk geleend, net gespeeld en ik denk dat ik die wel ga kopenEerste zwaardslingerspel dat ik echt tof vind en verder wil spelen om te zien hoe het afloopt!
En nu even de Uncharted Demo downloaden!Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Ja ik heb zoveel zin in die game!quote:
Dat is inderdaad wel vaag. Maar de rechter ging ervan uit dat er alleen illegale kopieen afgespeeld worden. Naja, mijn mening is gewoon hetzelfde als de rest van de tweakers daaronder in de reacties. Je mag dus je eigendom niet bewerken.quote:Op maandag 3 december 2007 21:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
You're wrong and corrected amigo.
http://tweakers.net/nieuw(...)dchips-illegaal.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |