Klopt. Alleen, Robhimself...dat handje had niet gehoeven. Laten we aardig blijven tegen elkaar...quote:Op maandag 3 december 2007 22:51 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel vaag. Maar de rechter ging ervan uit dat er alleen illegale kopieen afgespeeld worden. Naja, mijn mening is gewoon hetzelfde als de rest van de tweakers daaronder in de reacties. Je mag dus je eigendom niet bewerken.
En bij deze is de discussie dan ook gesloten, zullen we het gezellighouden en weer ontopic gaan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt. Alleen, Robhimself...dat handje had niet gehoeven. Laten we aardig blijven tegen elkaar...
Unchartedquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En bij deze is de discussie dan ook gesloten, zullen we het gezellighouden en weer ontopic gaan?
Zijn er nog mensen die deze week Singstar/Uncharted gaan kopen?
Import I presume?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:54 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb Uncharted al een week liggen en ik heb m nog maar een half uurtje gespeeld...
Ik wil namelijk eerst R&C en CoD4 uitspelen.
hond...... Je doet er toch niks mee. Me buy from you. yes, yes?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:04 schreef SToRM81 het volgende:
Import ja, veel goedkoper en je hebt de game nog eerder ook (en het doosje is mooier)
dat heb ik dus met AC...uncharted moet ik na kerst nog een keer halen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:55 schreef Nudie het volgende:
Ik ben ook trots op mezelf. Heb Uncharted ook al meer dan een week maar ik forceer me af en toe te spelen en eerst nog andere spellen uit te spelen. Maar wat een game is dat toch.
Komt ie eind januari al?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
ik weet wat ik eind januari ga spelen:
Olie, benzine en staal in Burnout Paradise screenshots
22 januari. Kun je me mooi cadeau doen voor m'n verjaardagquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt ie eind januari al?Dan moet ik haast maken met Revenge
Uncharted is makkelijk te bestellen bij Video game plus en hij is ook nog eens een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
hond...... Je doet er toch niks mee. Me buy from you. yes, yes?
hmmm, eens kijken. Thanks!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Uncharted is makkelijk te bestellen bij Video game plus en hij is ook nog eens een stuk goedkoper.
play is bijna altijd goedkoper dan NL. uncharted is daar ook te bestellen voor 45 euro. hier is ie volgens mij iets duurder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:26 schreef Nudie het volgende:
Nog een tipje Pro Evolution Soccer 2008 is bij Play.com maar 20pond oftewel 30.99EUR inclusief verzending.
Ik heb hem maar even opgepikt
Ja, de patch is erg goed. Ziet er een stuk beter uit en loopt veel soepeler. En veel minder lags, al zijn ze er af en toe nog wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:52 schreef SToRM81 het volgende:
Er is al een patch voor uitgekomen ja. Ik heb m zelf nog niet gedownload, omdat ik m momenteel toch niet speel, maar de framerate schijnt al een stuk beter te zijn.
zonde van het geldquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:26 schreef Nudie het volgende:
Nog een tipje Pro Evolution Soccer 2008 is bij Play.com maar 20pond oftewel 30.99EUR inclusief verzending.
Ik heb hem maar even opgepikt
Wordt misschien nog beter dan COD4... als dat kan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Battlefield: Bad Company
Frostbite presentation
[ afbeelding ]
Ook eentje om zeker in de gaten te houden! Filmpje is overigens genius
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Frostbite presentation
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:17 schreef Cid het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Hoop dat dit geen slappe port wordt voor de PS3. Volgens mij kan de PS3 namelijk een voorsprong nemen op de 360 met het berekenen van dynamische gebeurtenissen zoals licht en het kapot kunnen maken van de omgeving.
Deze MOET IK HEBBENquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Frostbite presentation
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef Rock-shocker het volgende:
WAT DE FUCK KRIJGEN WE NOU![]()
![]()
![]()
Eindelijk mijn PS3 terug, ga ik een stukje verder met CoD4, zet mijn PS3 weer uit. Gaat mijn televisie ineens op wit en reageert die nergens meer op... Whoever up there must really hate me.
quote:"As far as in-game XMB access, we know it's a feature that's important to our consumers. Because PS3 packs so much advanced technology 'under the hood,' it takes some time to implement major, new functionalities, but we are working hard on addressing this feature, as well as continually expand the capabilities and functionalities of PS3."
Dat is echt een GROOT gemis op het moment, die ingame XMB.quote:
Na de vakantie staat hier een PS3 thuis mét Uncharted dus.quote:Uncharted: Drake’s Fortune Review
Uncharted: Drake’s Fortune succeeds in so many ways. It has the best console graphics to date, gob-smackingly good cutscenes, a modest yet twisting plot, an incredible soundtrack, perfect pacing, and combat that you’ll want to keep returning to. Only the simplicity of the platforming and puzzling, as well as the slow paced jetski levels hold it back from being a true masterpiece.
But if you don’t play this game, you really are missing out. You need to buy this game…right now. Because with games struggling to hit the wow factor this generation, Uncharted is one game that surely does, and should definitely be in your runnings for Game of the Year. So long, and make sure to mind your head on the way out. Drake, you devil you.
Uncharted schijn je in 8 uur uitgespeeld te hebben, dus alleen voor Uncharted zou ik geen PS3 halen als ik jou was.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na de vakantie staat hier een PS3 thuis mét Uncharted dus.
Als ik zie wat voor games er kunnen draaien op de PS3 is het inderdaad vreemd dat ze het nog niet kunnen door de technologie..quote:Op woensdag 5 december 2007 00:49 schreef BMH het volgende:
Die verklaring ook.. "omdat er zoveel technologie is is het na 1 jaar lang ontwikkelen nog niet gelukt". Lekkere technologie heb je dan
Maar je krijgt wel 5% korting op je spaarpas gestortquote:Op woensdag 5 december 2007 08:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Belde gisteren met Dr. Games aka de DDA (De Digitale Afzetters). Zij durven 79 fucking euro voor Ratchet and Clank te vragen.... Wat gaan ze voor Uncharted vragen....Een goudstaaf en een pijpbeurt?!?![]()
ach bij de ene console moeten de ontwikkelaars nog de programmeercode goed ontdekken, bij de andere console worden er krassen op je games gemaakt, wat maakt het allemaal uitquote:Op woensdag 5 december 2007 00:49 schreef BMH het volgende:
Die verklaring ook.. "omdat er zoveel technologie is is het na 1 jaar lang ontwikkelen nog niet gelukt". Lekkere technologie heb je dan
Gewoon importeren via 3Busymen ofzo, dan heb je m voor 45 euro.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Belde gisteren met Dr. Games aka de DDA (De Digitale Afzetters). Zij durven 79 fucking euro voor Ratchet and Clank te vragen.... Wat gaan ze voor Uncharted vragen....Een goudstaaf en een pijpbeurt?!?![]()
Verkopen?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:04 schreef KoosyNL het volgende:
dat abttlefield filmpje is echt heel grappig! wat een stelletje idioten werken daar
Verder gisteren AC uitgespeeld! Kheb er toch langer overgedaan wat iedereen zei. ik denk dat ik rond de 20uur zeker heb gespeeld. Het werd op het laatste wel een beetje eentonig allemaal. toch denk ik dat iedereen die klaagt over de slechte kombat niet verder is gekomen dat block3! Het einde is echt niet te doen met alleen de counter kill! Verder was het einde ook hele erg slecht! Ik HAAT open eindes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |