abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55026957
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:51 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel vaag. Maar de rechter ging ervan uit dat er alleen illegale kopieen afgespeeld worden. Naja, mijn mening is gewoon hetzelfde als de rest van de tweakers daaronder in de reacties. Je mag dus je eigendom niet bewerken.
Klopt. Alleen, Robhimself...dat handje had niet gehoeven. Laten we aardig blijven tegen elkaar...

In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:02:14 #202
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_55027085
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 07:39 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Klopt. Alleen, Robhimself...dat handje had niet gehoeven. Laten we aardig blijven tegen elkaar...

En bij deze is de discussie dan ook gesloten, zullen we het gezellighouden en weer ontopic gaan?
Zijn er nog mensen die deze week Singstar/Uncharted gaan kopen?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_55027431
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:02 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

En bij deze is de discussie dan ook gesloten, zullen we het gezellighouden en weer ontopic gaan?
Zijn er nog mensen die deze week Singstar/Uncharted gaan kopen?
Uncharted Vanmiddag effe kijken of ie er al is.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_55027521
Ik heb Uncharted al een week liggen en ik heb m nog maar een half uurtje gespeeld...
Ik wil namelijk eerst R&C en CoD4 uitspelen.
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:55:57 #205
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
pi_55027547
De demo is best tof, maar de eerstvolgende game die er bij mij in komt is COD 4
pi_55027566
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:54 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb Uncharted al een week liggen en ik heb m nog maar een half uurtje gespeeld...
Ik wil namelijk eerst R&C en CoD4 uitspelen.
Import I presume?
pi_55028436
Import ja, veel goedkoper en je hebt de game nog eerder ook (en het doosje is mooier )
pi_55028524
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:04 schreef SToRM81 het volgende:
Import ja, veel goedkoper en je hebt de game nog eerder ook (en het doosje is mooier )
hond...... Je doet er toch niks mee. Me buy from you. yes, yes?
pi_55029279
Ik ben ook trots op mezelf. Heb Uncharted ook al meer dan een week maar ik forceer me af en toe te spelen en eerst nog andere spellen uit te spelen. Maar wat een game is dat toch.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:19:45 #210
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_55029786
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:55 schreef Nudie het volgende:
Ik ben ook trots op mezelf. Heb Uncharted ook al meer dan een week maar ik forceer me af en toe te spelen en eerst nog andere spellen uit te spelen. Maar wat een game is dat toch.
dat heb ik dus met AC...uncharted moet ik na kerst nog een keer halen...

heavenly sword heb ik zo goed als uitgespeeld en gaat binnenkort in de verkoop denk ik zo, dan nog RB6 uit spelen en dan pas ong. aan AC =]
PSN: diTani
pi_55029907
ik weet wat ik eind januari ga spelen:
Olie, benzine en staal in Burnout Paradise screenshots
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:32:21 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_55030020
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
ik weet wat ik eind januari ga spelen:
Olie, benzine en staal in Burnout Paradise screenshots
Komt ie eind januari al? Dan moet ik haast maken met Revenge
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_55030082
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Komt ie eind januari al? Dan moet ik haast maken met Revenge
22 januari. Kun je me mooi cadeau doen voor m'n verjaardag
pi_55030158
Burnout is nou echt zo'n spel dat ik niet graag blind koop. Eerst even de demo/reviews afwachten of huren voordat ik hem in huis haal. Revenge was geweldig, ik hoop dat ze niet teveel met die formule hebben gerommeld.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:14:31 #215
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_55031048
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

hond...... Je doet er toch niks mee. Me buy from you. yes, yes?
Uncharted is makkelijk te bestellen bij Video game plus en hij is ook nog eens een stuk goedkoper.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_55032869
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:14 schreef janrad het volgende:

[..]

Uncharted is makkelijk te bestellen bij Video game plus en hij is ook nog eens een stuk goedkoper.
hmmm, eens kijken. Thanks!!
pi_55034440
Nog een tipje Pro Evolution Soccer 2008 is bij Play.com maar 20pond oftewel 30.99EUR inclusief verzending.

Ik heb hem maar even opgepikt
pi_55034776
is die al gepatched trouwens?
pi_55035143
Er is al een patch voor uitgekomen ja. Ik heb m zelf nog niet gedownload, omdat ik m momenteel toch niet speel, maar de framerate schijnt al een stuk beter te zijn.
pi_55035471
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:26 schreef Nudie het volgende:
Nog een tipje Pro Evolution Soccer 2008 is bij Play.com maar 20pond oftewel 30.99EUR inclusief verzending.

play is bijna altijd goedkoper dan NL. uncharted is daar ook te bestellen voor 45 euro. hier is ie volgens mij iets duurder.
pi_55035770
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:52 schreef SToRM81 het volgende:
Er is al een patch voor uitgekomen ja. Ik heb m zelf nog niet gedownload, omdat ik m momenteel toch niet speel, maar de framerate schijnt al een stuk beter te zijn.
Ja, de patch is erg goed. Ziet er een stuk beter uit en loopt veel soepeler. En veel minder lags, al zijn ze er af en toe nog wel.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:23:53 #222
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_55040091
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:26 schreef Nudie het volgende:

zonde van het geld koop een echte game als COD4! is tien keer beter online! PES2008 is een dumpert serieus!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_55040681
Battlefield: Bad Company
Frostbite presentation

Ook eentje om zeker in de gaten te houden! Filmpje is overigens genius
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:10:03 #224
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_55041144
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Frostbite presentation

[ afbeelding ]

Wordt misschien nog beter dan COD4... als dat kan.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_55041196
Ziet er wel goed uit ja
pi_55041319
quote:
Frostbite presentation

[ afbeelding ]

Ziet er goed uit. Hoop dat dit geen slappe port wordt voor de PS3. Volgens mij kan de PS3 namelijk een voorsprong nemen op de 360 met het berekenen van dynamische gebeurtenissen zoals licht en het kapot kunnen maken van de omgeving.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_55041423
als nu echt ALLES kapot kan

anders ben ik weer dermate teleurgesteld (net als bij COD )

ps. niet dat COD geen tof spel is verder
pi_55041498
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:17 schreef Cid het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. Hoop dat dit geen slappe port wordt voor de PS3. Volgens mij kan de PS3 namelijk een voorsprong nemen op de 360 met het berekenen van dynamische gebeurtenissen zoals licht en het kapot kunnen maken van de omgeving.

Zeker.
Hopen dat het iets moois gaat worden.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:25:22 #229
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55041499
quote:
Frostbite presentation

[ afbeelding ]

Deze MOET IK HEBBEN alleen al om de reden dat je dus vliegtuigen, helikopters, tanks, hummers kunt besturen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:38:13 #230
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55041809
WAT DE FUCK KRIJGEN WE NOU

Eindelijk mijn PS3 terug, ga ik een stukje verder met CoD4, zet mijn PS3 weer uit. Gaat mijn televisie ineens op wit en reageert die nergens meer op... Whoever up there must really hate me.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_55041837
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:52:47 #232
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55042185
Vooralsnog lijkt een reset van de TV het verholpen te hebben, maar ik ga het typenummer en serienummer alvast noteren.

Goddamn.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_55042202
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef Rock-shocker het volgende:
WAT DE FUCK KRIJGEN WE NOU

Eindelijk mijn PS3 terug, ga ik een stukje verder met CoD4, zet mijn PS3 weer uit. Gaat mijn televisie ineens op wit en reageert die nergens meer op... Whoever up there must really hate me.
Ook van Sony toevallig?
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:57:10 #234
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55042277
Nee, een Philips. Maar schijnbaar is het alweer goed.

Knock on wood.
pi_55047975
quote:
"As far as in-game XMB access, we know it's a feature that's important to our consumers. Because PS3 packs so much advanced technology 'under the hood,' it takes some time to implement major, new functionalities, but we are working hard on addressing this feature, as well as continually expand the capabilities and functionalities of PS3."
pi_55048069
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Dat is echt een GROOT gemis op het moment, die ingame XMB.
pi_55048618
Yep.
  woensdag 5 december 2007 @ 00:49:04 #238
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_55048651
Die verklaring ook.. "omdat er zoveel technologie is is het na 1 jaar lang ontwikkelen nog niet gelukt". Lekkere technologie heb je dan
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_55048653
quote:
Uncharted: Drake’s Fortune Review

Uncharted: Drake’s Fortune succeeds in so many ways. It has the best console graphics to date, gob-smackingly good cutscenes, a modest yet twisting plot, an incredible soundtrack, perfect pacing, and combat that you’ll want to keep returning to. Only the simplicity of the platforming and puzzling, as well as the slow paced jetski levels hold it back from being a true masterpiece.

But if you don’t play this game, you really are missing out. You need to buy this game…right now. Because with games struggling to hit the wow factor this generation, Uncharted is one game that surely does, and should definitely be in your runnings for Game of the Year. So long, and make sure to mind your head on the way out. Drake, you devil you.
Na de vakantie staat hier een PS3 thuis mét Uncharted dus.
pi_55049975
quote:
Op woensdag 5 december 2007 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Na de vakantie staat hier een PS3 thuis mét Uncharted dus.
Uncharted schijn je in 8 uur uitgespeeld te hebben, dus alleen voor Uncharted zou ik geen PS3 halen als ik jou was.
Ik kan je iig wel Ratchet and Clank aanraden, wereld game!
pi_55049992
quote:
Op woensdag 5 december 2007 00:49 schreef BMH het volgende:
Die verklaring ook.. "omdat er zoveel technologie is is het na 1 jaar lang ontwikkelen nog niet gelukt". Lekkere technologie heb je dan
Als ik zie wat voor games er kunnen draaien op de PS3 is het inderdaad vreemd dat ze het nog niet kunnen door de technologie..
pi_55050153
Belde gisteren met Dr. Games aka de DDA (De Digitale Afzetters). Zij durven 79 fucking euro voor Ratchet and Clank te vragen.... Wat gaan ze voor Uncharted vragen....Een goudstaaf en een pijpbeurt?!?
pi_55050264
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Belde gisteren met Dr. Games aka de DDA (De Digitale Afzetters). Zij durven 79 fucking euro voor Ratchet and Clank te vragen.... Wat gaan ze voor Uncharted vragen....Een goudstaaf en een pijpbeurt?!?
Maar je krijgt wel 5% korting op je spaarpas gestort
Zij zijn met alles 10 euro duurder.
pi_55050361
quote:
Op woensdag 5 december 2007 00:49 schreef BMH het volgende:
ach bij de ene console moeten de ontwikkelaars nog de programmeercode goed ontdekken, bij de andere console worden er krassen op je games gemaakt, wat maakt het allemaal uit .
pi_55050723
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Gewoon importeren via 3Busymen ofzo, dan heb je m voor 45 euro.

Ik heb Ratchet and Clank gisteren uitgespeeld
Mooie en vermakelijke game, alleen zijn sommige wapens wel erg krachtig.
En GH3 heb ik op medium uitgespeeld, dus nu maar eens kijken hoever we komen bij hard...

[ Bericht 3% gewijzigd door SToRM81 op 05-12-2007 09:26:11 ]
pi_55051737
dat abttlefield filmpje is echt heel grappig! wat een stelletje idioten werken daar

Verder gisteren AC uitgespeeld! Kheb er toch langer overgedaan wat iedereen zei. ik denk dat ik rond de 20uur zeker heb gespeeld. Het werd op het laatste wel een beetje eentonig allemaal. toch denk ik dat iedereen die klaagt over de slechte kombat niet verder is gekomen dat block3! Het einde is echt niet te doen met alleen de counter kill! Verder was het einde ook hele erg slecht! Ik HAAT open eindes!
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_55051869
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:04 schreef KoosyNL het volgende:
dat abttlefield filmpje is echt heel grappig! wat een stelletje idioten werken daar

Verder gisteren AC uitgespeeld! Kheb er toch langer overgedaan wat iedereen zei. ik denk dat ik rond de 20uur zeker heb gespeeld. Het werd op het laatste wel een beetje eentonig allemaal. toch denk ik dat iedereen die klaagt over de slechte kombat niet verder is gekomen dat block3! Het einde is echt niet te doen met alleen de counter kill! Verder was het einde ook hele erg slecht! Ik HAAT open eindes!
Verkopen?
  woensdag 5 december 2007 @ 10:50:23 #249
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
pi_55052658
Die nieuwe battlefield ziet er gaaf uit!
pi_55052929
Uncharted TVP *Stille hoop dat ie vandaag in de schappen ligt.*
  woensdag 5 december 2007 @ 11:09:14 #251
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55053040
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:50 schreef Verenjano het volgende:
Die nieuwe battlefield ziet er gaaf uit!
Die game wordt zo moddervet
pi_55053296
mn tv laat op zich wachtten

er stond dat ze hem gisteren al proberen hadden af te leveren, maar er was niemand thuis (dikke bullshit want er was wel degelijk iemand thuis) er lag ook geen 'niet thuis' -briefje in de bus. Fucking lijers TNT, het zou me niks verbazen als er dalijk een gesloopte tv komt.

TNT
pi_55053957
waar en wat voor tv heb je dan besteld
pi_55054554
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:19 schreef SuperFruitig het volgende:

er stond dat ze hem gisteren al proberen hadden af te leveren, maar er was niemand thuis (dikke bullshit want er was wel degelijk iemand thuis) er lag ook geen 'niet thuis' -briefje in de bus. Fucking lijers TNT, het zou me niks verbazen als er dalijk een gesloopte tv komt.

TNT
Na dit bericht vindt ik je eigenlijk zelf een fucking lijer en hoop ik inderdaad voor je dat die tv aan honderduizend stukken ligt en dat je minimaal een half jaar moet wachten op een nieuwe.......
pi_55054684
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Maar je krijgt wel 5% korting op je spaarpas gestort
Zij zijn met alles 10 euro duurder.
Belachelijk..... Waarom... Welke idioot haalt het dan in zn hoofd daar te gaan halen, terwijl je met 2 strippen meer bij de MM terecht kan voor 10 euro goedkoper of misschien wel meer.

Ik heb gisteren uiteindelijk 63 euro betaald voor R&C. 16 euro verschil, ik vind het belachelijk....
pi_55054708
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:19 schreef SuperFruitig het volgende:

TNT
Dan is er iemand bij jou thuis stokdoof gok ik. Niet TNT de schuld geven, maar de persoon die het verdiend. In dit geval de lompe hark die de bel niet hoorde.
pi_55055142
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:18 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Dan is er iemand bij jou thuis stokdoof gok ik. Niet TNT de schuld geven, maar de persoon die het verdiend. In dit geval de lompe hark die de bel niet hoorde.
Soms bellen ze ook echt niet aan hoor, heb ik ook wel eens gehad Maar goed, die tv komt heus wel. En ligt hij idd in duiend stukjes (is heus niet zo ) dan stuur je hem toch gewoon retour
pi_55055246
allemaal met verkeerde been uit bed gestapt?

Ik heb nogal een geschiedenis met de TNT, veel spullen van mij zijn kwijt geraakt of echt 100-en euros schade. Spullen die kwijt raken hebben we het niet over dvdtjes maar ipods en pc onderdelen etc.

Ik heb t niet zo met die lijertjes en ik weet zeker dat werknemers van TNT bewust spullen achterover drukken.
  woensdag 5 december 2007 @ 12:49:15 #259
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_55055391
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef SuperFruitig het volgende:

Ik heb nogal een geschiedenis met de TNT, veel spullen van mij zijn kwijt geraakt of echt 100-en euros schade. Spullen die kwijt raken hebben we het niet over dvdtjes maar ipods en pc onderdelen etc.

Ik heb t niet zo met die lijertjes en ik weet zeker dat werknemers van TNT bewust spullen achterover drukken.
daar hebben ze het verzekerd verzenden en onder rembours versturen voor uitgevonden, geniale uitvinding, overkomt je dit soort dingen ook niet...

bij mij is nog nooit iets verloren gegaan trouwens
pi_55055606
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef SuperFruitig het volgende:

Ow nee hoor. Maar veel mensen geven vaak de tegenpartij de schuld terwijl dit niet rechtvaardig is.

Kan zijn dat ze in jouw geval daadwerkelijk niet hebben aangebeld (einde van de middag, ze willen naar huis...laten die zware doos liggen voor morgen).

Maar ik werk bij de concurrent van TNT, hier moeten bepaalde formulieren ingevuld worden en de chauffeurs worden met auto en al geklokt en statussen dubbel checked. Geen idee hoe dit bij TNT zit.

Wees allang blij dat het UPS niet is, die maken van een vierkant pakket een bal op 1 of andere manier...

Uncharted is te koop allen!! Dixons platbellen, you will!
pi_55056239
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:49 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

daar hebben ze het verzekerd verzenden en onder rembours versturen voor uitgevonden, geniale uitvinding, overkomt je dit soort dingen ook niet...

bij mij is nog nooit iets verloren gegaan trouwens
Verzekerd verzenden is vrijwel loos. Het is een soort van geruststelling die je aflegt want als je spulleke alsnog kwijt raakt (of niet aankomt, zoals zij dat formuleren) dan krijg je iets van 20% van het bedrag terug als je eerst 100x wordt doorverbonden en van het kastje naar de muur wordt gestuurd. 1 grote bende is het

Ik doe ook alles onder rembours, en pak spullen uit met de postbode er bij, als er ook maar iets beschadigd is gaat het terug. Klaar.

Het wordt tijd dat er een service komt in nederland die wel weet hoe het moet. Ow en als die er zijn moet het een common good worden en online bedrijven moeten de mogelijkheid geven om de klant zelf te laten bepalen door welk bedrijf ze hun spullekes willen laten bezorgen.

ik ga t gewoon nog es doen

TNT

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2007 13:24:57 ]
pi_55056417
Ik heb zelf ook een behoorlijke geschiedenis bij TNT, maar ook DPD, die zijn nog erger. Om een aantal lange verhalen kort te maken sluit ik me maar gewoon aan bij SuperFruitig:

TNT
  woensdag 5 december 2007 @ 13:49:59 #263
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
pi_55056699
Ennn terug naar de ps3

Colin Mcrae Dirt online is ook vet Gisteravond voor het eerst gedaan, het is nog knap lastig om zo'n track goed te rijden als je weet dat er 10 anderen zijn die je constant op de hielen zitten
pi_55056708
TNT bash topique ?

Als we toch aan t bashen zijn? Weet je waar ik me echt he_le_maal kapot aan erger. COD4 online, in vrijwel elk level zit er een toren of hoog gebouw, en dan is er altijd zon wiseguy met 1337 clantag die de dikste sniper heeft met alles erop en er aan (lvl 56 ofzo uiteraard) en dan claymores plakken op de ladders en ingangen van die spot (natuurlijk 2 claymores plakken, doodgaan, weer 2 plakken, doodgaan etc etc) en dan blijft hij de resterende 15 minuten mensen snipen vanuit die spot. Je kan m niet zien op radar, en je kan er niet bij omdat die kutmijnen overal liggen. Meest ideale situatie is natuurlijk als je tot 3x back to back in zijn vizier SPAWNT.

Dan gaat er toch een controller door mn kamer heen. #!@$%%!
pi_55057106
なんだっけ
pi_55057441
Ik heb zojuist Japans account aangemaakt op PS3 en wil nu GT5 demo downloaden maar die kan ik nergens vinden, klopt dat? Misschien kan iemand me helpen waar hij staat
pi_55058174
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef SuperFruitig het volgende:
TNT bash topique ?

Als we toch aan t bashen zijn? Weet je waar ik me echt he_le_maal kapot aan erger. COD4 online, in vrijwel elk level zit er een toren of hoog gebouw, en dan is er altijd zon wiseguy met 1337 clantag die de dikste sniper heeft met alles erop en er aan (lvl 56 ofzo uiteraard) en dan claymores plakken op de ladders en ingangen van die spot (natuurlijk 2 claymores plakken, doodgaan, weer 2 plakken, doodgaan etc etc) en dan blijft hij de resterende 15 minuten mensen snipen vanuit die spot. Je kan m niet zien op radar, en je kan er niet bij omdat die kutmijnen overal liggen. Meest ideale situatie is natuurlijk als je tot 3x back to back in zijn vizier SPAWNT.

Dan gaat er toch een controller door mn kamer heen. #!@$%%!
Je hebt het over de barret .50cal Die is echt stoer

En claymore's plakken doe ik zelf ook, anders wordt je neergestoken Hoort allemaal bij het spel. En claymore's ku nje gewoon ontwijken hoor Door op ze te schieten of door te rennen.
pi_55058451
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:21 schreef knny het volgende:
Ik heb zojuist Japans account aangemaakt op PS3 en wil nu GT5 demo downloaden maar die kan ik nergens vinden, klopt dat? Misschien kan iemand me helpen waar hij staat
Dat klopt, die is offline gehaald
  woensdag 5 december 2007 @ 15:29:25 #269
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55058904
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:55 schreef Kremers het volgende:

[..]

Je hebt het over de barret .50cal Die is echt stoer

En claymore's plakken doe ik zelf ook, anders wordt je neergestoken Hoort allemaal bij het spel. En claymore's ku nje gewoon ontwijken hoor Door op ze te schieten of door te rennen.
Neemt niet weg dat het fucking irritant is dat er altijd van die irritante kutcampers in een map rondlopenhangen.
pi_55059006
hmm... Nu proberen Assassins creed te verkopen/ruilen. Ik wil denk ik Folklore wel hebben! Iemand hier er ervaring mee? en als iemand AC wil overkopen of ruilen...
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_55059344
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:29 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het fucking irritant is dat er altijd van die irritante kutcampers in een map rondlopenhangen.
Snipen is niet campen Als je met een sniper rilfle rond gaat lopen, dan wordt je elke keer afgeknald door een gast me een assault rifle. Het is dus noodzaak om een goede plek uit te zoeken en daar af te wachten.

En als een sniper schiet dn zie je dat op je map, dus moet je er om heen lopen en hem neerknallen Zo speel je het spelletje
  woensdag 5 december 2007 @ 15:54:49 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_55059461
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 5 december 2007 @ 16:13:06 #273
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
pi_55059849
Beetje jammer dat die screenshots 0,0 over de gameplay of wat dan ook zeggen :/ Je komt in een bar en je zit op een motor...w00t?
  Donald Duck held woensdag 5 december 2007 @ 16:21:11 #274
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55060039
hopelijk laat die nieuwe trailer eindelijk eens echte gameplay zien.
Want daarvan is nog echt helemaal niks te zien geweest, alleen nietszeggende screenshots en ook die vorige trailer waren enkel wat sfeerbeelden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55060300
Uncharted ligt bij FRS in de schapen...vragen er 75 euries voor...Nou echt niet, bestel um wel via play.com, dan kost ie 50 euries
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  woensdag 5 december 2007 @ 17:49:35 #276
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55061779
Hmm voor mij op mijn werk zou dat dan 60 euro zijn. Prijzig, zeker aangezien ook de übereditie van Blade Runner binnenkort uitkomt... Keuzes, keuzes.
  woensdag 5 december 2007 @ 17:51:14 #277
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55061792
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef Kremers het volgende:

[..]

Snipen is niet campen Als je met een sniper rilfle rond gaat lopen, dan wordt je elke keer afgeknald door een gast me een assault rifle. Het is dus noodzaak om een goede plek uit te zoeken en daar af te wachten.

En als een sniper schiet dn zie je dat op je map, dus moet je er om heen lopen en hem neerknallen Zo speel je het spelletje
Da's waar, maar daarnaast zie ik nog genoeg camperts rondlopen op de maps.. Snipen in MP is nooit mijn ding geweest, ookal heb je ze in teambased dingen altijd nodig
pi_55062482
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:33 schreef Jay_Snake het volgende:
Uncharted ligt bij FRS in de schapen...vragen er 75 euries voor...Nou echt niet, bestel um wel via play.com, dan kost ie 50 euries
75 euro .. dat ga ik dus zeker niet betalen. Bij busyman 45 inclusief . Realistische prijzen Sony, ga zo door
pi_55063085
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:52 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

75 euro .. dat ga ik dus zeker niet betalen. Bij busyman 45 inclusief . Realistische prijzen Sony, ga zo door
Ze willen concurreren met de xbox en dan zulke prijzen hanteren
Ik snap best dat blu ray duurder is, maar tering zeg hou de prijzen reëel
pi_55063610
quote:

[..]

oo linkje??
pi_55064009
quote:
Op woensdag 5 december 2007 07:52 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Uncharted schijn je in 8 uur uitgespeeld te hebben, dus alleen voor Uncharted zou ik geen PS3 halen als ik jou was.
Ik kan je iig wel Ratchet and Clank aanraden, wereld game!
Uncharted is voor mij ook gewoon een reden om de PS3 aan te schaffen. Kort of niet. Ik ben verdomme toe aan een heerlijke adventure game. De vele shooters die dit jaar zijn verschenen heb ik wel genoeg van gehad (except Call of Duty 4) .
pi_55064028
quote:

[..]

75 euro .. dat ga ik dus zeker niet betalen. Bij busyman 45 inclusief . Realistische prijzen Sony Nederland, ga zo door
Fixed.

In de rest van Europa hanteren ze gewoon de standaard adviesprijzen
pi_55064063
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Uncharted is voor mij ook gewoon een reden om de PS3 aan te schaffen. Kort of niet. Ik ben verdomme toe aan een heerlijke adventure game. De vele shooters die dit jaar zijn verschenen heb ik wel genoeg van gehad (except Call of Duty 4) .
Voor zover ik lees is Uncharted ook meer een shooter dan een adventure hoor
pi_55064137
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:15 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Voor zover ik lees is Uncharted ook meer een shooter dan een adventure hoor
De enorme sfeer maakt voor mij ook veel goed hoor. Heerlijk lopen door de prachtige, levendige jungles met übergeile watervallen. Me likes
  woensdag 5 december 2007 @ 20:20:56 #285
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_55064197
quote:

[..]

is helemaal waar, neem aan dat het hier over COD4 gaat? dat spel is echt moddervet! ik ben er alleen nog niet helemaal uit hoe je alle extra wapens kan gebruiken, zoals bv de 3 extra stungranaten of een medikit oid.. ook kan ik niet altijd mijn rakketwerper gebruiken die ik als extra optie (perks) heb... en het zelfde geldt uiteraard voor claymores,,
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 5 december 2007 @ 20:50:49 #286
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_55064849
quote:

[..]

snipers zijn idd geen campers, het is taktisch stil zitten met een kampvuur en tentje er naast...snipers zijn gewoon campers punkt aus ^^
  woensdag 5 december 2007 @ 21:05:16 #287
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55065203
witte ps3 controller besteld, tezamen met uncharted bij busyman
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 5 december 2007 @ 22:11:35 #288
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55066970
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:50 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

snipers zijn idd geen campers, het is taktisch stil zitten met een kampvuur en tentje er naast...snipers zijn gewoon campers punkt aus ^^
Nou ja ik snap het punt en nut van snipers wel. In teambased games. In Free for all's vind ik ze gewoon niet zo leuk
  woensdag 5 december 2007 @ 22:17:48 #289
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_55067125
Hoe wil je anders gaan snipen?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  woensdag 5 december 2007 @ 22:59:24 #290
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55068380
Niet!
pi_55069130
  FOK!fotograaf woensdag 5 december 2007 @ 23:53:36 #292
159915 -Menn0-
MNO
pi_55069564
Welke game ist?
,,/
  donderdag 6 december 2007 @ 00:07:16 #293
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_55069795
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:53 schreef -Menn0- het volgende:
Welke game ist?
GTA.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_55070585
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:07 schreef BMH het volgende:

[..]

GTA.
IV.
  FOK!fotograaf donderdag 6 december 2007 @ 01:22:48 #295
159915 -Menn0-
MNO
pi_55070791
Nice
,,/
  donderdag 6 december 2007 @ 01:33:47 #296
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_55070860
iig weer een mooie screenshot, vergeleken met de "crap" van de gister oid
  donderdag 6 december 2007 @ 08:20:55 #297
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_55071825
75 euro voor uncharted?? goddamn..

Ik weet nog goed (ow damn nou klink ik oud) dat ik dik 10 a 13 jaar geleden nog tombraider 2 kocht in de intertoys voor 140 guldens
En dat was al extreem duur voor een ps1 spel, ik haal uncharted en alle andere spellen wel uit de uitverkoopbak of online vanaf nu. (met uitzondering van MGS en FFIIIX )
PSN-ID: SoliD_S
pi_55071847
Gisteren Uncharted gekregen van de Schijnheiligman!!!

Heb nu een PS3, met 2 games... Geen van beide gespeeld nog.
pi_55071938
quote:
Op donderdag 6 december 2007 08:20 schreef solidslayer het volgende:
75 euro voor uncharted?? goddamn..

Ik weet nog goed (ow damn nou klink ik oud) dat ik dik 10 a 13 jaar geleden nog tombraider 2 kocht in de intertoys voor 140 guldens
En dat was al extreem duur voor een ps1 spel, ik haal uncharted en alle andere spellen wel uit de uitverkoopbak of online vanaf nu. (met uitzondering van MGS en FFIIIX )
149 ballen was een normaal bedrag voor games. Eigenlijk zijn ze goedkoper geworden als je een gemiddelde prijs van 60-65 aanhoudt.
pi_55071965
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:33 schreef Jay_Snake het volgende:
Gestoord bedrag
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')