Ohhh, je eigen foto's aan de muren hangen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:57 schreef KoosyNL het volgende:
HOME
Er is een walktrhough va 25 minuten van de Home Beta verschenen!
http://www.n4g.com/ps3/News-89079.aspx
Echt een MUST SEE!
Het ziet er echt heel gaaf uit! Zou heel leuk zijn als die het hele PS3 menu gewoon vervangt.
En misschien leuk om een Fok huisje te maken
Zeker niet. Ik vond er echt geen ene bal aan.... Heb hem twee dagen na binnenkomst alweer verkocht.... Gelukkig heeft het geintje mij maar ¤3 gekost.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ben ik de enige hier die Assassin´s creed vond tegenvallen en het spel veeel te klein vond?
Ik vind het ook tegenvallen. Maar ik wacht nog even met de patch voor ik er serieus mee aan de gang ga.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ben ik de enige hier die Assassin´s creed vond tegenvallen en het spel veeel te klein vond?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik vond er echt geen ene bal aan.... Heb hem twee dagen 1 dag na binnenkomst alweer verkocht.... Gelukkig heeft het geintje mij maar ¤3 gekost.
Iemand toevallig nog?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:31 schreef Godlike02 het volgende:
Weet iemand iets over Dancing Stage op de PS3?
Ik zie alleen maar nieuwsberichten voor de Xbox.![]()
Heeft Xbox exclusive op deze game?
Nog niet, maar er komt een patch aan waarmee je individuele gebruikers kunt muten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:53 schreef RAM_ het volgende:
Met COD4 ken je dat voicechat niet uitzetten? ik versta er geen fuck van. en wat ook raar is hij onthoud mijn classes niet:S ik maak ze steeds aan rename ze en gaan elke keer weg
Die is uit nu, zo te horen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:10 schreef SuperFruitig het volgende:
ac patch!!
Hoe wist je dat zo snel?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
maar goed dat ze nog niet weten dat ik de ps3 heb gekocht,anders komen ze weer elke dag.![]()
Dat had ik met mijn neefje en dan de 360! Hij kwam toen zo vaak en wou constant Saint's Row spelen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe wist je dat zo snel?![]()
![]()
Dochterlief schaamde zich vroeger als ze vriendjes meenam en ik zat te gamen. Vriendjes vonden het juist leuk.
Ik heb nu 2 jongetjes uit de buurt die komen soms langs om mijn hulp te vragen.![]()
maar goed dat ze nog niet weten dat ik de ps3 heb gekocht,anders komen ze weer elke dag.![]()
Bedankt voor de tips.
guess, by my issie nog nooit vastgelopen, en ik merk weinig verschil eigquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dat de patch tegen het vastlopen?
Welke games heb je dan allemaal NIET gespeeld?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Call of Duty 4 is voor mij het spel van het jaar !
Als hij het zijn GOTY vindt dan vindt hij dat toch, mij komt die ook hoog, is toch ieder zijn meningquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke games heb je dan allemaal NIET gespeeld?
Dat is ook nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke games heb je dan allemaal NIET gespeeld?
Bij mij loopt ie redelijk vaak vast, bijvoorbeeld tijdens het laden, dan lijkt het alsof je een soort matrix actie uitvoert waarbij Altaïr stilstaat maar je de camera nog wel om hem heen kunt draaien...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
guess, by my issie nog nooit vastgelopen, en ik merk weinig verschil eig
tis idd een bugfix alsmede een framedropfix
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn neefje en dan de 360! Hij kwam toen zo vaak en wou constant Saint's Row spelen.
Werd echt tering irritant! Toen maar het spel verkochtHij keek echt sip toen ik het vertelde haha!
Nu komt die bijna nooit meer
GH3 zuigt je in het spel omdat het zo tof is jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
GH3 zuigt
paypal is aan te raden omdat ebay en paypal bij elkaar horen, paypal en ebay geven ook bepaalde zekerheden, bv wanneer iets niet aan komt kan je hem "aanklagen" via ebay/paypal en ben je tot een bepaald bedrag verzekerdquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef joost2 het volgende:
wil bij 3busymen NBA 2k8 voor de ps3 bestellen. Maar zie die game er niet tussen staan. Hoe kan ik een mailtje sturen naar die mannen? Iemand een emailadres?
Ik heb een mastercard creditcard, maar heb geen paypal, is dit aan te bevelen?
tis een movie-game, dus lijkt me nietquote:
jepsquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Call of Duty 4 is voor mij het spel van het jaar !
Nope echt een movie game, en die zuigen 9,8 van de 10 keer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:20 schreef wdn het volgende:
Nee het is een boek-game
Maar ik snap je punt. De screens op fok!games zien er goed uit. Maar nog geen review en/of preview
Dat dacht ik dus ook, Tomb Raider on steroids. Me like! Van beide is een demo op PSN te vinden toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:11 schreef Wessiej het volgende:
Uncharted zou ik voor gaan, allebei binnen, maar hou ook meer van het schieten (zoals in Uncharted dan) en het kimmen enz.
Uncharted is ook 70, Sony's nieuwe policy op hun 1st party games, erg triest.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:49 schreef JDizzle het volgende:
Uncharted, like hell dat je 70 voor een spel dokt. En dan neem je gewoon Ratchet & Clank een paar maanden later wanneer ie budget is.
Oke, dat is dus echt triest. Voor PayPal, kan dat gewoon met postbank, of moet je echt een creditcard hebben?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uncharted is ook 70, Sony's nieuwe policy op hun 1st party games, erg triest.
Maarja, even 3busymen opzoeken en je hebt ze allebij voor 70 euro excl. verzenden.
Ik heb het ook met postbank, gewoon je rekening aan je account bindenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:11 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Oke, dat is dus echt triest. Voor PayPal, kan dat gewoon met postbank, of moet je echt een creditcard hebben?
Hmm dan ben ik 59 eurocent kwijtquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:03 schreef Wessiej het volgende:
Wirecard werkt niet meer sinds een paar dagen.
Noice, zal morgen meteen aanmaken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb het ook met postbank, gewoon je rekening aan je account binden
op school een ps3 met PES?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:39 schreef BMH het volgende:
70 euro voor een game. Dat terwijl Mario Galaxy overal voor 39 euro in de winkels ligt. Een budget prijs in vergelijking.
Op school hebben we ook een PS3 met een grote full HD tv. Enige wat er op gespeeld wordt is PES. En dan ook door mensen die het thuis ook zelf spelen. Ik hoop echt dat er snel wat boeiends uitkomt. Uncharted is wel een titel die ik wel wil spelen. Maar dan enkel om de sfeer. Ik heb nu eigenlijk alwel genoeg RE4/GoW schietmechanic klonen in huis liggen.
Wat gebeurt er als je onder de 0 komt dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef wdn het volgende:
Zonder creditcard can ook on-line via wirecard.nl: je krijgt een visacard nummer dus zit je goed voor internetbetalingen. Alleen zorgen dat je nooit onder 0 komt
Werken allebei hetzelfde:
Maak een account
Verzend geld van eigen rekening naar account
Wacht een tijdje (paypal is 3 tot 4 dagen; wirecard is maximaal 5 dagen) en het staat erop.
Kost je 20% interestquote:Op zondag 2 december 2007 13:29 schreef DoDie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je onder de 0 komt dan?
systeemtaal als engels instellen, netals rachtet en clank, need for speed pro street enz, echt kut btw, moet anders kunnen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:42 schreef Cerubo het volgende:
Iemand die weet of je FIFA 08 ook met engels commentaar kan spelen? Van dat Nederlandse commentaar zakt me de broek af...
Dan heb je COD4 nog niet gespeeld! die is echt dik! een shooter maar dat mag de pret ni drukken echt een topper van formaat!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:39 schreef BMH het volgende:
70 euro voor een game. Dat terwijl Mario Galaxy overal voor 39 euro in de winkels ligt. Een budget prijs in vergelijking.
Op school hebben we ook een PS3 met een grote full HD tv. Enige wat er op gespeeld wordt is PES. En dan ook door mensen die het thuis ook zelf spelen. Ik hoop echt dat er snel wat boeiends uitkomt. Uncharted is wel een titel die ik wel wil spelen. Maar dan enkel om de sfeer. Ik heb nu eigenlijk alwel genoeg RE4/GoW schietmechanic klonen in huis liggen.
Research:quote:Op zondag 2 december 2007 18:12 schreef SuperFruitig het volgende:
wat betaal je voor een HDMI kabel van 3m ongeveer ?
Als ik er 20 voor neertel *nieuw is dat te veel?
The internets:quote:G_M_C schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:39:
Laat het me eventjes duidelijk stellen: Een HDMI-kabel is een digitale interlink, net als bijvoorbeeld de netwerkkabel waar jij je internet over trekt. Aan beide kanten zijn bepaalde meganismen ingebouwd die ervoor zorgen dat de digitale informatie die wordt verzonden, exact gelijk is aan de digitale informatie die wordt ontvangen. Er gaat dus geen enkel bitje verloren, geheel onafhankelijk van de kabel - en al helemaal de prijs van die kabel !
Wanneer er digitale info verloren gaat, dan merk je dat echt wel hoor: Er ontstaat bijvoorbeeld macro-blocking in het beeld, of gemeen harde tikken in het geluid. Pas dan moet je kijken naar de verbinding.
De bewering van sommige fanaten die menen dat digitale verbindingen met dure kabels beter geluid of beeld opleveren is complete onzin; Dat zou suggereren dat er in die kabels een ZEER geavanceerde digitale audio,- en video-bewerking plaatsvindt die ervoor zorgt dat het beeld en het geluid verbetert. En we weten allenmaal dat dat niet het geval is.
En het andere vaak gehoorde argument dat het signaal duidelijker wordt overgedragen: Misschien. Maar dat wil niet zeggen dat het ook maar een beetje relevant is in deze discussie. HDMI is namelijk een digitale verbinding; Voor beide apparaten maakt het geen fluit uit of ze een 1, 1, 1, 1 of een 1 zien. In alle gevallen blijft het een 1, en wordt als zodanig behandeld in het digitale proces. Wat ik al eerder schreef: Zolang er geen enkele 1 veranderd in een 0, of andersom is het totaal niet relevant of er een dure kabel is gebruikt.
En dan nog tot slot: Er moeten een aantal "1"-en en "0"-en achter elkaar verloren gaan om een fout te veroorzaken, pas dan kunnen de correctie-meganismen er geen chocolade meer van maken. De hele byte (of reeks van bytes) vervalt dan geheel, en veroorzaak -zoals ik al schreef- een bijzonder goed merkbaar probleem. Pas dan, en niet eerder, moet je misschien gaan kijken naar je kabel en andere verbindingscomponenten. Persoonlijk gesproken ... Dan nog zou ik eerder de transmitter verdenken (of iets anders "electronisch") dan de kabel.
oude account terug zettenquote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef ChrisFO het volgende:
Ik heb zojuist een USA account aangemaakt, maar ik heb ook mijn oude accounts gedelete. Nu wil ik warhawk spelen op mijn nieuwe account, maar dan zegt hij dat het niet kan. Hoe is dit op te lossen?
Dat ligt aan de kopieerbeveiliging van Warhawk. Een gedownloade versie van Warhawk kan namelijk maar met 1 account werken. Als je toch met een andere account Warhawk wil spelen, dan ga je 24 uur moeten wachten...quote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef ChrisFO het volgende:
Ik heb zojuist een USA account aangemaakt, maar ik heb ook mijn oude accounts gedelete. Nu wil ik warhawk spelen op mijn nieuwe account, maar dan zegt hij dat het niet kan. Hoe is dit op te lossen?
[Elvis mode]Thank you very much![/Elvis mode]quote:Op maandag 3 december 2007 10:05 schreef SToRM81 het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Je moet gewoon een nieuw master account aanmaken ja. Het emailadres moet volgens mij inderdaad verschillend zijn van je EU account, maar je kunt eventueel gewoon een nep emailadres opgeven. Je moet er verder toch niks mee doen.
Vraag 1: Ja, met de SDK die gelekt is. Goed zoeken. Nog geen officiele versie uit volgens mij. Linux kan wel.quote:Op maandag 3 december 2007 12:41 schreef Apekoek het volgende:
niet dat ik een illegale discussie wil aangaan, maar heb 2 korte vragen die verder niets uit de doeken zouden moeten doen.
Is homebrew op de PS3 al mogelijk? Komt er een mod chip voor de PS3?
Vraag 2: Mod chip is niet persee illegaal, alleen wat je er mee zou kunnen doen. Maar het staat dus niet op het programma begrijp ik.quote:Op maandag 3 december 2007 12:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Vraag 1: Ja, met de SDK die gelekt is. Goed zoeken. Nog geen officiele versie uit volgens mij. Linux kan wel.
Vraag 2: Don't ever ask again.
Ga eens lekker op een warez-forum hangen.quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vraag 2: Mod chip is niet persee illegaal, alleen wat je er mee zou kunnen doen. Maar het staat dus niet op het programma begrijp ik.
Ja, dat is het wel.quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vraag 2: Mod chip is niet persee illegaal.
Ben hem al aan het spelen ik heb hem hier vandaan voor een goeie prijs. http://www.videogamesplus.ca/quote:Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef J.Clarkson het volgende:
Iemand Uncharted al gespot?
Mijn lens was stuk. Een veelvoorkomend probleem bij de 40GB versie dus ik hoop dat Sony de fout al onder handen heeft genomen anders moet ik hem over een maandje weer terugsturen...quote:
Hij ging 20 dagen geleden stuk. Redelijk snel dus, zeker aangezien er tussen het moment van opsturen en levering bij Sony een weekend en twee werkdagen zaten.quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef joost2 het volgende:
[..]
gefeliciteerd! hoelang heeft het nu geduurd in totaal?
ik had hetzelfde probleem... Gelukkig gebeurde het binnen 1,5 week zodat ik bij de winkel gelijk een nieuwe kreeg. Wel meer hadden/hebben het probleem. Zou toch een op minder kwaliteit lens in bepaalde serie kunnen duiden. Of het is een relatief gezien geen groot probleem (zoals Sony zegt). Belangrijkste is dat je zsm een werkend apparaat weer hebt staanquote:Op maandag 3 december 2007 17:55 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Mijn lens was stuk. Een veelvoorkomend probleem bij de 40GB versie dus ik hoop dat Sony de fout al onder handen heeft genomen anders moet ik hem over een maandje weer terugsturen...
Maar that being said: Eindelijk CoD4 uitspelen!
[..]
Hij ging 20 dagen geleden stuk. Redelijk snel dus, zeker aangezien er tussen het moment van opsturen en levering bij Sony een weekend en twee werkdagen zaten.
Wrong, het modificeren van een console, zodat deze functies kan uitvoeren buiten de door fabrikant ontwikkelde mogelijkheden is illegaal. PUNTquote:Op maandag 3 december 2007 18:36 schreef rakotto het volgende:
Modchip is niet illegaal. Punt. Je kan genoeg legale dingen doen met een modchip. Als je wat wilt draaien op je ps3 wat homebrew is, dan kan je gewoon linux draaien.
Zo lang het niet in de wet staat van Nederland is het niet illegaal. Correct me if I'm wrong. ^^quote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Wrong, het modificeren van een console, zodat deze functies kan uitvoeren buiten de door fabrikant ontwikkelde mogelijkheden is illegaal. PUNT
Clarkson heeft gelijk.
You're wrong and corrected amigo.quote:Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zo lang het niet in de wet staat van Nederland is het niet illegaal. Correct me if I'm wrong. ^^
Gruwelijkquote:Op maandag 3 december 2007 17:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Vers van het front: twee Killzone 2 screenshots
Yeah die shit gebeurtquote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef joost2 het volgende:
[..]
ik had hetzelfde probleem... Gelukkig gebeurde het binnen 1,5 week zodat ik bij de winkel gelijk een nieuwe kreeg. Wel meer hadden/hebben het probleem. Zou toch een op minder kwaliteit lens in bepaalde serie kunnen duiden. Of het is een relatief gezien geen groot probleem (zoals Sony zegt). Belangrijkste is dat je zsm een werkend apparaat weer hebt staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik heb Assassin's Creed van mijn werk geleend, net gespeeld en ik denk dat ik die wel ga kopenEerste zwaardslingerspel dat ik echt tof vind en verder wil spelen om te zien hoe het afloopt!
En nu even de Uncharted Demo downloaden!Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Ja ik heb zoveel zin in die game!quote:
Dat is inderdaad wel vaag. Maar de rechter ging ervan uit dat er alleen illegale kopieen afgespeeld worden. Naja, mijn mening is gewoon hetzelfde als de rest van de tweakers daaronder in de reacties. Je mag dus je eigendom niet bewerken.quote:Op maandag 3 december 2007 21:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
You're wrong and corrected amigo.
http://tweakers.net/nieuw(...)dchips-illegaal.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |