Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef Norrage het volgende:
Waarom kon ze niet trouwens? Behalve als ze morgen gaat trouwen of zo kan ik me voorstellen dat ze alles voor Bruce op zij kan zetten
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef Norrage het volgende:
Waarom kon ze niet trouwens? Behalve als ze morgen gaat trouwen of zo kan ik me voorstellen dat ze alles voor Bruce op zij kan zetten
Moet wel heel belangerijk zijn dat je niet kan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:05 schreef StefanCJ het volgende:
Hmmm ... Flink balen! Ik stond vanmorgen om 10.00 al vol goede moed in de rij (had nr. 51). Om iets voor 13.00 kwam de vervelende mededeling. Echt balen, ook omdat ik morgen ws. niet kan!
Wel vriendelijk van je hotelquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:13 schreef Sersjee het volgende:
Werd gebeld door m'n hotel dat het niet doorging, vlak voor ik op Sloterdijk op de Intercity naar Arnhem wilde stappen... Hotel omgeboekt en morgen poging 2! Wordt wel kloteweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |