Van de week al ergens besproken geloof ik.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
iemand ervaring met de volgende site:
http://www.simlockvrij.net/howto.php
Wil me telefoon simlock vrij maken, is de site betrouwbaar?
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van de week al ergens besproken geloof ik.
De conclusie was nee.
Gewoon naar zon marrokanen internetcafe gaan... Kostte mij toen een tientje...quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
iemand ervaring met de volgende site:
http://www.simlockvrij.net/howto.php
Wil me telefoon simlock vrij maken, is de site betrouwbaar?
In DIG of GC geloof ik.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waar![]()
Zo jij zit er met de kippen bij haha.... DAN wel DAN wel..
We hadden een mooie ja, totdat iemand het opeens zat was..quote:
De relatie tussen je vrienden of met je vriendin??quote:Op woensdag 28 november 2007 11:08 schreef Keltie het volgende:
Tralala.. En het gaat allemaal maar door..
Beidequote:Op woensdag 28 november 2007 11:22 schreef ursel het volgende:
[..]
We hadden een mooie ja, totdat iemand het opeens zat was..
[..]
De relatie tussen je vrienden of met je vriendin??
Die bestaat nietquote:Op woensdag 28 november 2007 09:07 schreef staticdata het volgende:
Zit ie hele dag te fappen bij de gemeente heijnenoord...
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die bestaat nietMaar bedankt lieve schatten van me
Ik fap trouwens alleen op de Wii, met z'n next gen games, controls en uber geile graphics![]()
![]()
Oh en laten we niet het mooie design vergeten
![]()
Echt waar, die Wii is zoRambo is er niks bij
![]()
![]()
Zeker waar.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jaaaaaaaaaaa
@ursel: ik heb een wallpaper van Elisha als background image in m'n 360 staan![]()
![]()
@Diamond: best een slechte film dat Captivity.... met een mooie hoofdrolspeelster
Voor de pc bedoel je?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:35 schreef RudyCarell het volgende:
Ik kan niet wachten op AC! Zal echt vet worden!
Sowieso is tie vet! Maar idd de PC versie...quote:Op woensdag 28 november 2007 14:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
Voor de pc bedoel je?
want 360 (fapfap) en ps3 issie er al.
"Ik roggel het wel.. "quote:Op woensdag 28 november 2007 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Sowieso is tie vet! Maar idd de PC versie...
PS: Fok! iederen die goedemoggel gebruikt, is nooit leuk geweest...
quote:
Ja vimd il kookquote:Op woensdag 28 november 2007 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Sowieso is tie vet! Maar idd de PC versie...
PS: Fok! iederen die goedemoggel gebruikt, is nooit leuk geweest...
Mja, daar heb je dan weer gelijk in..quote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef RudyCarell het volgende:
En het erge van die relame is dat het niet eens klopt...
Nee hoor. Ik loop toch al een tijdje met de gedachte om de lease auto eruit te doenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:00 schreef FJD het volgende:
PvdA wil eerst kilometerheffing voor leaserijders
en Jorrit, ga je je stemgedrag al overwegen?
Mwah, tis Frankrijk nietquote:Op woensdag 28 november 2007 16:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Pak de vrachtwagenchauffeurs aan en de A12 staat direct de hele dag dicht door protesterende vrachtwagenchauffeurs
Daarom juistquote:
Ja, hey, hoho, dat gaat zomaar niet. Als alle lease rijders dat gaan doen klopt hun begroting weer niet en krijgen wij het alsnog op ons dak om het gat weer te vullen..quote:Op woensdag 28 november 2007 16:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik loop toch al een tijdje met de gedachte om de lease auto eruit te doen
Overigens snap ik wel waarom ze altijd de lease rijders pakken.
Lease rijders zullen nooit gaan staken/protesteren.
Lease rijders hebben geen verbondenheid met elkaar.
Pak de vrachtwagenchauffeurs aan en de A12 staat direct de hele dag dicht door protesterende vrachtwagenchauffeurs
Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat de lease rijders al jaren lang zonder succes protesteren, aangezien ze elke ochtend en middag elke snelweg in Nederland vastzetten
Ook daar geld hetzelfde verhaal wat Fer en Jorrit zeggen. De staken niet en betalen het gewoon netjes..quote:Op woensdag 28 november 2007 16:56 schreef RudyCarell het volgende:
Het meeste geld wordt toch echt aan de rokers doorgerekend, lijkt mij...
Daar wordt ook veel geld weggehaald, maar ga nu niet die paar centen vergelijken met wat ze verdienen aan de leaserijdersquote:Op woensdag 28 november 2007 16:56 schreef RudyCarell het volgende:
Het meeste geld wordt toch echt aan de rokers doorgerekend, lijkt mij...
Voordeel van de file is wel dat je geen boete kunt krijgen die weer met 20% omhoog gaat! Ha! Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je zou maar een kettingroker zijn en elke dag 4 uur in de file staan met je lease auto
Ze gaan die flitdingen echt wel daar neerzetten waar de files altijd net op houden en waar iedereen dan als een gek optrekt..quote:Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Voordeel van de file is wel dat je geen boete kunt krijgen die weer met 20% omhoog gaat! Ha! Dat zal ze leren!
De naam van dat meisje komt op je bil?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef Keltie het volgende:
Haha, morgen nog en vrijdag lekker vrij
Vrijdag weer onder de tattoonaald
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
De naam van dat meisje komt op je bil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |