Ik niet. Hij moet erbij zijn. Ik wil dat hij elke schreeuw in zich opslaat en nooit meer vergeet;quote:Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.
Nou, dat dacht ik dus ook dat ik die gedachtengang (van de mannelijke kant) zou hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.
Geloof me, dat ga je hem ook voor de voeten gooien op het moment suprémequote:
Je hoéft ook niet tussen d'r benen te liggen als je dat niet wilt. Heb ik ook amper gedaan geloof ik. Sterker nog, waarschijnlijk ben je aan het hoofdeind harder nodig dan tussen d'r benen. En dan is het allemaal goed te doen hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:09 schreef GI het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik dus ook dat ik die gedachtengang (van de mannelijke kant) zou hebben.
Ik dacht dat ik er ook niet op zou zitten te wachten om te koekeloeren hoe de vagina van mijn vrouw een baby uitpoept. Ik had me voorgenomen om een strategische plaats naast haar in te nemen. Zonder zicht op 'het hoofdje' en tactisch mijn ogen dicht te knijpen en 'lalalalala' te roepen als er eventueel geknipt gaat worden.
Idd. Ik vind het ook allemaal redelijk mieterig gedrag hoor, al die grootspraak over uitgescheurde egels of weet ik wat.quote:Maar, ondertussen ben ik wel zo ver dat ik het eventuele uitrekken en dergelijke horrorideeën gecombineerd met waangedachten los te kunnen laten. Op een magische manier zie je als je vrouw in verwachting is haar kruisgebied van twee kanten. Functioneel, en ook nog eens seksueel.
Ik vermoed dat klootzak en hufter favoriet zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geloof me, dat ga je hem ook voor de voeten gooien op het moment supréme
Met nog wat andere lieflijke bewoordingen erbij.
DAMN! Ik blij dta mijn vriendin alleen maar bang is dat ze misschien haar ontlasting laat lopen tijdens het bevallen!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vermoed dat klootzak en hufter favoriet zijn.
Waarom? Jij en ik zullen het toch nooit meemakenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het eigenlijk onvoorstelbaar dat met de huidige ontwikkelingen op het gebied van de medische wetenschap een bevalling nog steeds zo enorm primitief is. Dat zou toch anders en veel minder pijnlijk moeten kunnen?
Ja, maar dan krijg je Amerikaanse toestanden, dat je op afspraak én platgespoten een kind krijgt. Kan ook hoor, maar er is wat voor te zeggen om het gebruik van verdovingen te minimaliseren - ook al vind ik dat men er in Nederland wel érg spastisch over doet.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het eigenlijk onvoorstelbaar dat met de huidige ontwikkelingen op het gebied van de medische wetenschap een bevalling nog steeds zo enorm primitief is. Dat zou toch anders en veel minder pijnlijk moeten kunnen?
Dat kan al jaren lang. "Keizersnee".quote:Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vermoed dat klootzak en hufter favoriet zijn.
Ik vind dat echt heel, heel, heel suf als dat gebeurt. Alsof je er níet vantevoren samen voor gekozen hebt en alsof je níet vantevoren wist dat een zwangerschap én bevalling geen walk in the park is.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:20 schreef GI het volgende:
Ow, ik ga er vanuit dat ik van alles de schuld ga krijgen.
Zes weken na afloop plat moeten liggen en je eigen kind niet op kunnen tillen. Tof.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:20 schreef GI het volgende:
[..]
Dat kan al jaren lang. "Keizersnee".
Volgens mij gaat het alleen over de laatste ontsluitingsfase bij de bevalling, die fase waarin elke vrouw de hele wereld stijfvloekt.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel, heel, heel suf als dat gebeurt. Alsof je er níet vantevoren samen voor gekozen hebt en alsof je níet vantevoren wist dat een zwangerschap én bevalling geen walk in the park is.
Is bij ons dan ook niet gebeurt, hooguit als grapje. Maar vrouwen die misbruik maken van hun zwangerschap, bah. Geen meelij mee heur.
Niet die van mij dan.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het alleen over de laatste ontsluitingsfase bij de bevalling, die fase waarin elke vrouw de hele wereld stijfvloekt.
Een keizersnee is ook niet echt pijnloos hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 10:20 schreef GI het volgende:
Dat kan al jaren lang. "Keizersnee".
Mijn vrouw is heel erg primair in haar reacties. Ze wil het kind dolgraag en rammelt al sinds ik haar ken. Echter ga ik er vanuit dat als het eindelijk zo ver is dat er wat scheldwoorden mijn kant opkomen. Zo is ze nou eenmaal, en het zou mij verbazen als het niet gebeurd.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel, heel, heel suf als dat gebeurt. Alsof je er níet vantevoren samen voor gekozen hebt en alsof je níet vantevoren wist dat een zwangerschap én bevalling geen walk in the park is.
Is bij ons dan ook niet gebeurt, hooguit als grapje. Maar vrouwen die misbruik maken van hun zwangerschap, bah. Geen meelij mee heur.
Hahaha, dat heb ik nu al gezegd. Als je er ooit nog één wil, dan adopteer je maarquote:Op woensdag 28 november 2007 10:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
en als je denkt dat ik dit nog een keer doe ben je stapelgek, lul! De volgende keer ga je maar mooi adopteren!!!! Hufter!!'
Iets in die strekking.
Waar zeg ik dat het pijnloos is ?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een keizersnee is ook niet echt pijnloos hoor.
En jarno, ik ben het met je eens dat de Amerikanen er in doorslaan, een kind op afspraak slaat nergens op, maar ze doen wél wat om de pijn te verzachten. Als ik soms hoor wat een vrouw urenlang moet doorstaan voor ze haar kind in haar armen kan sluiten..
Jawel hoor, geloof me nou maar. Iedere vrouw doet dat. Niet persé verbaal, maar in ieder geval mentaal.quote:
Waarom? Ik geloof liever mijn vrouw!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor, geloof me nou maar.
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het alleen over de laatste ontsluitingsfase bij de bevalling, die fase waarin elke vrouw de hele wereld stijfvloekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |