Ik niet... jij ?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:51 schreef HansU het volgende:
kwam hier zo maar even een Apache helilopter laag overgevlogen. Zijn we in oorlog?
Dat blijktquote:Op woensdag 28 november 2007 13:59 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, werk hier net naast de havens. Kan van alles gebeuren natuurlijk.
Er bestaat zelfs een boek over:quote:Op woensdag 28 november 2007 13:40 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja, het engels (speech) van de gemiddelde nederlander is echt dramatisch
Staan al een paar matige teksten naastquote:Op woensdag 28 november 2007 14:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er bestaat zelfs een boek over:
http://www.bzztoh.nl/Boek.aspx?boek=788
Zijn zat mensen die spreekwoorden in het Nederlands al doorelkaar halen dus van dit soort dingen kijk ik ook niet gek op. Wel humorquote:
Ja, maar come on... letterlijk naar het engels vertalenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die spreekwoorden in het Nederlands al doorelkaar halen dus van dit soort dingen kijk ik ook niet gek op. Wel humor
When one goat is over the dam, the others will be damned too.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die spreekwoorden in het Nederlands al doorelkaar halen dus van dit soort dingen kijk ik ook niet gek op. Wel humor
Dat werkt inderdaad nietquote:Op woensdag 28 november 2007 14:16 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja, maar come on... letterlijk naar het engels vertalen
Doe je het beter dan ik.... 2 pagina's vandaagquote:
Flink uitstellen misschien gaat het dan vanzelfquote:Op woensdag 28 november 2007 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb tot nu toe eigenlijk nog niks gedaan
Ik heb eigenlijk niks om te doen. Beetje innovatieve producten zoeken, maar dat doe ik al 2 weken ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Flink uitstellen misschien gaat het dan vanzelf
Ik ook niet echtquote:Op woensdag 28 november 2007 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb tot nu toe eigenlijk nog niks gedaan
Je kan alvast een opzet maken voor je rapport, dat je in grote lijnen neerzet wat er in het rapport moet komen. Hoofdstukindeling en dergelijkequote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks om te doen. Beetje innovatieve producten zoeken, maar dat doe ik al 2 weken ofzo.
Content Management System ?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:28 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben bezig met de handleiding voor het CMS gedeelte van de website..
Al 3 kantjes over de hele dag, incl screenshotjes
Heb ik voor mijn vorige stage ook gedaan.. nu moet ik gaan proberen zelf zoiets te schrijvenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:28 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben bezig met de handleiding voor het CMS gedeelte van de website..
Al 3 kantjes over de hele dag, incl screenshotjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |