Hoe meer er in een stad te beleven is, hoe minder tijd men heeft om in het bijbehorende topic te posten hahaquote:Op donderdag 17 april 2008 21:13 schreef Smirnov het volgende:
Met deeltje 7 slechts lopen we toch wat achter op de andere grote steden
tis hier ook veels te lang stil geweestquote:Op donderdag 17 april 2008 21:13 schreef Smirnov het volgende:
Met deeltje 7 slechts lopen we toch wat achter op de andere grote steden
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 17 april 2008 21:16 schreef Kale het volgende:
[..]
Hoe meer er in een stad te beleven is, hoe minder tijd men heeft om in het bijbehorende topic te posten haha
Dat ligt meer aan het ontbreken van de stadsrechten misschien... :-)quote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef Smirnov het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja![]()
Toch is wel steeds meer te beleven in Apeldoorn maatr een echte stad wil het toch niet worden.
ik kan niet nordic walkingquote:Op donderdag 17 april 2008 21:44 schreef Smirnov het volgende:
Je moet goed zoeken maar er zijn hier echt top evenementen
Verplicht verkleed als monnik. Met een bordje "Fuck China!" op je rug. En dan zonder kogelvrij vest.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:55 schreef Kale het volgende:
Dat moeten ze echt Olympisch maken! Nordic walking door Tibet
bij ons veranderd dat nogal... de ene keer is het piek, de andere keer is het kpr.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef unox_worst het volgende:
vrijdag is al altijd een relaxt dagje toch?
hai unox da's een tijdje geleden!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef unox_worst het volgende:
vrijdag is al altijd een relaxt dagje toch?
ha haquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:25 schreef Kale het volgende:
Toevallig op fok haha, je kunt slecht liegen!
Jeetje mineetje wat een toestand door een zo'n klein ongelukje! Wist wel dat je in een rolstoel zit/met krukken loopt maar niet precies waardoor,heftig hoor.Kan het wel helemaal over gaan,zodat je weer normaal kan lopen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:47 schreef draculettetje het volgende:
ow worden eerst nog chippies gepakt ha ha
zal ik meteen ff snel mn verhaal vertellen:
ik ben nu zo'n 2,5 jaar geleden verkeerd van mn fiets gestapt en doordaar uiteindelijk postr taumatische dystrofie aan mn voet / been gekregen.
Daardoor nu een WIA uitkering en sinds maart eindelijk een goede reintegratie werkplek
vandaar dat ik toen mn concentratie vermogen weer toenam een tijdje achtelijk veel gepost heb op fok
sterker nog ik ben in slaap gevallen en nu weer klaar wakker!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:58 schreef Kale het volgende:
Ok knabbelze! En je gaat dus een hele film lang niet posten?
is wel de bedoeling, kan alleen niemand zeggen, wacht nu op de oproep voor nijmegen,quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:10 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Jeetje mineetje wat een toestand door een zo'n klein ongelukje! Wist wel dat je in een rolstoel zit/met krukken loopt maar niet precies waardoor,heftig hoor.Kan het wel helemaal over gaan,zodat je weer normaal kan lopen?
Wat het nog een leuke film?
DE TinQ pomp? Waar zit die? Is dat de Arnhemseweg bij de Pliesie-academie?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef draculettetje het volgende:
weet iemand wat er nou precies bij de TinQ benzinepomp was? iets met goud en radio veronica...
en dank voor de link
doe toch vaak redelijk mn best!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:42 schreef JeOma het volgende:
Hee stelletje slome zakkenwa... dorspgenootjes! Waarom wordt hier nog niet ge-slowchat?
ah vandaar!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
radio veronica geeft 2 weken lang elke middag tussen 4 en 7 gratis benzine weg aan de eerste 150 auto's. Gisteren hoevelaken (VOLLE tank voor mij aangezien ik daar op 1 km vanaf werk) en vandaag dus aan de matenpoort
denk het nietquote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Kale het volgende:
Zo, en weer thuis van een dag werken, heb ik nog wat gemist?
Het was echt 1 dolle boel hier. Alsof we de hoofdrol in onze eigen actiefilm speelden!! Man... " heb ik wat gemist?".... DUHUH! YES YOU DID!!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Kale het volgende:
Zo, en weer thuis van een dag werken, heb ik nog wat gemist?
Geen zin vandaag. Jullie wel? Gelukkig bijna vakantie... YEAH!quote:Op donderdag 24 april 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen, vanwaar die zucht?
ik mis de zon in ieder gevalquote:Op donderdag 24 april 2008 08:57 schreef unox_worst het volgende:
goeiemorguhhh, ligt het aan mij of wat het vandaag kutweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |