Dennis zegt helemaal niks, natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:05 schreef STAP01 het volgende:
jij met je smerige gedachtes? Wat heeft Nix gezegd verdomme!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie welquote:Op woensdag 28 november 2007 00:10 schreef noekje het volgende:
Snap er niks van...
das toch niet nodig, die doet toch nixquote:Op woensdag 28 november 2007 00:03 schreef Ziet het volgende:
ja daaaaag beveiliging zelfs om dennis in toom te houden?
Ik ook niet maar wel een mooie TT en snelle OP!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:10 schreef noekje het volgende:
Snap er niks van...
brian nog ff; wie zwijgt stemt toe Nadia.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:11 schreef Sonique het volgende:
brooke?
Brian: 'BRooke is hun kind...'
Lieke 'Heeft ze dan een miskraam gehad?'
Streamlock
Ga toch heen, ze kwam huppelend terug.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:12 schreef maril het volgende:
Brooke is dus het ongeboren kind dat weg is gehaald die donderdag dat ze naar het ziekenhuis i moest.
No prob vind ikquote:Op woensdag 28 november 2007 00:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Kan er ook weinig tot geen OP over maken.
Ze zijn al getrouwd en hebben een doorzonwoning......quote:
en 's avonds lag ze in bad. No way dat zij een miskraam of abortus heeft gehad.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga toch heen, ze kwam huppelend terug.
En Sally is de moeder van Dennisquote:Op woensdag 28 november 2007 00:13 schreef pullup het volgende:
De volgende verhaallijn gaat over ene Ridge die de lang vermist gewaande opa van Lieke blijkt te zijn![]()
![]()
Het is een wanstaltig script.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:12 schreef bosb het volgende:
Lijkt me wel een heel sterk verhaal over die broek.... Volgens mij ben je na een miskraam/abortus wel eventjes niet lekker, en loop je dan niet de hele dag tv te maken.. (moet wel zeggen dat ik, gelukkig, een leek ben op dat gebied)
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:13 schreef pullup het volgende:
De volgende verhaallijn gaat over ene Ridge die de lang vermist gewaande opa van Lieke blijkt te zijn![]()
![]()
sterke verhaallijn en zo origineelquote:Op woensdag 28 november 2007 00:13 schreef pullup het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:15 schreef Johnny_Berra het volgende:
Nadia zegt dat ze 10x in haar rug is genaaid
Ik wist dat ze een brede rug had, maar een open rug? ~O>
zie je, dus toch!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ze zijn al getrouwd en hebben een doorzonwoning......
Ik heb gelezen dat een abortus te vergelijken is met een flinke menstruatie en dat je een dag erna al weer gewoon kunt werken (qua lichamelijk gebeid dan).quote:Op woensdag 28 november 2007 00:15 schreef noekje het volgende:
[..]
en 's avonds lag ze in bad. No way dat zij een miskraam of abortus heeft gehad.
Die dag is er echt niks weggehaaldquote:Op woensdag 28 november 2007 00:12 schreef maril het volgende:
Brooke is dus het ongeboren kind dat weg is gehaald die donderdag dat ze naar het ziekenhuis i moest.
maar die is ontvoerd door Reece..quote:
Korte Broek.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:14 schreef Marieke_B het volgende:
en weer terug..
" who the fuck is Broek"
En dat bedoelde ik op Fokjoequote:Op woensdag 28 november 2007 00:15 schreef noekje het volgende:
[..]
en 's avonds lag ze in bad. No way dat zij een miskraam of abortus heeft gehad.
Ze is toen hoogstens 1,5 uur weggeweest, kwam giegelend terug, ging in bad en lag 's avonds met Denniks te klooien.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:17 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat een abortus te vergelijken is met een flinke menstruatie en dat je een dag erna al weer gewoon kunt werken (qua lichamelijk gebeid dan).
Zeker weten.En vooral als er om gelogen word en daar tv van word gemaakt.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is een wanstaltig script.
Kwetsend ook voor vrouwen en mannen die er verdriet van hebben.
Dat is waar, maar daarom niet geschikt voor DGK.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is zo gek als een deur, Dennis daarentegen is in die hele kooi zo ongeveer de meest normale vent.
Was de lock langer dan vijf minunten Ruud?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn baas is morgen misschien niet zo blij met me maar ik ben het nu wel.![]()
Eens...quote:Op woensdag 28 november 2007 00:18 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daarom niet geschikt voor DGK.
Op het randje. Ik twijfel.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was de lock langer dan vijf minunten Ruud?
Die keer is het zeker niet gebeurd... is onmogelijk. Maar het zou best eerder gebeurd kunnen zijn.. bijvoorbeeld toen ze zogenaamd een hele dag met Janice op stap was ofzo...quote:Op woensdag 28 november 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is toen hoogstens 1,5 uur weggeweest, kwam giegelend terug, ging in bad en lag 's avonds met Denniks te klooien.
Als je menstrueert heb je geen wond, door een abortus of miskraam wel. Dan mag je echt niet in bad. Het is een open wond.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:17 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat een abortus te vergelijken is met een flinke menstruatie en dat je een dag erna al weer gewoon kunt werken (qua lichamelijk gebeid dan).
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn baas is morgen misschien niet zo blij met me maar ik ben het nu wel.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was de lock langer dan vijf minunten Ruud?
Aha, vandaar die blubberbuikquote:Op woensdag 28 november 2007 00:19 schreef chufi het volgende:
Naad is gewoon 4 maand zwanger !!
Yep.. want zij had ook het plan om met Huub aan te pappen en zo Lieke te zieken.. ze dacht écht dat ze het voor elkaar had. De naaister genaaid.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:21 schreef Desii het volgende:
Nadia voelde in de jacuzzi dat ze de strijd verloren had...... na het zoenincident met Huub
Lieke stond volledig achter Huub en ja zag aan de blik in haar ogen van Nadia, dat ze dat doorhad... en daarom gooit ze het op deze boeg.
Een dramaqueen... niet normaal
Ze is echt ziek in der koppie
Daar is d'r rug breed genoeg voorquote:Op woensdag 28 november 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt heftig nu, ben er nog even bij.
Ze is in haar rug genaait![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als het echt gebeurd zou zijn, mogelijk op die andere dag waarop Nadia, Brian en Amanda bijna een hele dag afwezig waren (tot ieders verbazing) én Dennis zou daarbij helemaal gepasseerd zijn: Tja, mensonterende teringstreek in dát geval.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Die keer is het zeker niet gebeurd... is onmogelijk. Maar het zou best eerder gebeurd kunnen zijn.. bijvoorbeeld toen ze zogenaamd een hele dag met Janice op stap was ofzo...
wie wel.... het is allemaal zo vaagquote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
En nu praat Brian weer met Nadia mee.Snap er echt niks meer van.
Ik moet weg, maar ik geniet nu.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:23 schreef KimiK het volgende:
[..]
Daar is d'r rug breed genoeg voor![]()
Lag jij niet te slapen![]()
100% zeker, kep het tig x gezegdquote:Op woensdag 28 november 2007 00:23 schreef STAP01 het volgende:
Borderliner volgens mij!
Brain hoopte met zijn opmerking in de uitzending te komen. Het lag er TE dik bovenop.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
anyway
Brook, miskraam, dat is dus (naar mijn mening) het script.
En niet echt.
Voor de aanval van Nadia zei Dennis
"oh, gaat het niet goed daar (wees naar haar buik)? Ik denk niet eens dat het echt is"
Waar is DrsH als je m nodig hebt!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
100% zeker, kep het tig x gezegd
Je loopt nogal achter. Dat was vorige week al.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
Sjezus, wordt er nu zelfs al een miskraam verzonnen om de "spanning" er in te houden?
quote:
zeker weten!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:23 schreef STAP01 het volgende:
Borderliner volgens mij!
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef Py het volgende:
Brian heeft de verklaring:
Dennis is gewoon hardstikke goed met de schuld bij jou te leggen en je in de douche in een hoek te drijven
letterlijk citaat
Dat is alleen voor bescherming... logisch toch, 100%quote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef Clank het volgende:
Wat zegt Brian nou?? Dennis heeft haar in een hoek in de douche geduwd!?? Oooohh... is dat script in de herhaling??
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef Py het volgende:
Dennis is gewoon hardstikke goed met de schuld bij jou te leggen en je in de douche in een hoek te drijven
letterlijk citaat
Brljant voorbeeld van projectiequote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef Py het volgende:
letterlijk citaat
Doet hij goed hé....die denkt nu maar 1 ding...donderdag ontslagdag voor Nix.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
En nu praat Brian weer met Nadia mee.Snap er echt niks meer van.
Brian die boxt met 'douchedrijven'quote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef Py het volgende:
letterlijk citaat
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 28 november 2007 00:25 schreef Ziet het volgende:
wat is er met langer dan 5 minuten streamlock?
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:28 schreef rooie3 het volgende:
Wijf is zo overstuur.Zegt ze en mijn haar kan ook niet meer.Dat wijf is knettergek.
Hulde, iddquote:Op woensdag 28 november 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geweldig hoe Selene de boel daar aan het schijten heeft gebracht
We hebben onszelf dan een BBQ in de tuin en zwemmen in het bad van DGK beloofd, met een man of 100quote:
Ik ook, en ik weiger het geluid aan te zetten met die jankende dramaqueenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
clipster???
Heb alles gemist vanavond
Ok merciquote:Op woensdag 28 november 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben onszelf dan een BBQ in de tuin en zwemmen in het bad van DGK beloofd, met een man of 100
Denk Selene omdat Nadia nu wel boos op Selene is denk ik. Maar kan ook Lieke zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 00:29 schreef riri het volgende:
Amanda:..."Ik wurg dat kind straks"
????????
Wie? Selene?
Zou ze haar brede schouders in gaan zettenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:30 schreef riri het volgende:
Nadia:...."Ze doet het erom"
Ik denk Brooke.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:29 schreef riri het volgende:
Amanda:..."Ik wurg dat kind straks"
????????
Wie? Selene?
Wordt toch een mooie nepshow zoquote:Op woensdag 28 november 2007 00:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Alles is nep nep nep nep nep nep
Die gebruiken ze vast voor Natte Naad.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:25 schreef rooie3 het volgende:
Hoor nu liever Jaap,Huub en Lieke.Net kreeg Nadia echt de schuld van hun.Huub had het over focking inlegkruisjes met inkt als Dennis maar weggaat.
Heeft hij wel eens gedaan hoor, bij Naad in haar face.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:32 schreef Ziet het volgende:
dennis wil niet komen
hij denkt er natuurlijk liever nog even over na
Maak je geen zorgen..hier zit er nog 1quote:Op woensdag 28 november 2007 00:34 schreef Taurus het volgende:
Jaap en Brian ruzieIedereen is chagrijnig. Mijn leven moet wel heel saai en vriendelijk zijn dat ik dit zo interessant vind zeg. Enorme dosis zelfreflectie
Ze wilde iets in zijn jasje zeggen zodat de zender het niet hoort denk ik. Ik verstond er namelijk geen zak van.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:36 schreef BsJanssen het volgende:
wtf is dit voor rare shit zeg met die Nadia... wat doet ze nu weer raar zeg!
Jij moet songwriter worden.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:36 schreef Ziet het volgende:
hou me vast
hou me nu vast
hou me vast
hou me nu vast
hou me vast
hou me nu vast
hou me vast
hou me nu vast
hou me vast
hou me nu vast
Nadia is loosing it. Volgens mij probeert ze voor de loekies iets wat ze niet goed kan praten te verklaren met dingen die ze niet kan zeggen.quote:
En nu weer niet , oh ja nu weer welquote:Op woensdag 28 november 2007 00:37 schreef neehe het volgende:
Nu praat ze weer normaal, het toneelspel liep iets uit de hand.
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij moet songwriter worden.
Ze mogen straks stemmen om Brooke op sterk water een week in de villa te hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:39 schreef pullup het volgende:
Zouden ze Brooke op sterk water bewaard hebben als bewijs ?
En ze is nooit anders van plan geweest.....quote:Op woensdag 28 november 2007 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer een SL, Nadia gaat hem erin houden donderdag ....
Hij weet het echt niet...die Nadia is zo maf als een deur....quote:Op woensdag 28 november 2007 00:40 schreef Taurus het volgende:Nadia lult echt maar raak hoor, Dennis weet serieus niet wat hij fout heeft gedaan volgens mij. Zij zit: "je weet dondersgoed waarom ik boos ben op jou" Dennis: "nee wat dan? wat doe ik dan?" Nadia: "Ach kom op nou" Dennis: "zeg het maar!" Nadia: "ja nou drijf je me weer in die hoek"
En het wordt niet gezegd!![]()
Er is dus echt niets hoor, Nadia pakt Luc én Huub, Dennis doet nix en doet zogenaamd ook wat fout. Nadia is hardstikke bang dat ze als bitch wordt gezien.
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:40 schreef Taurus het volgende:
Er is dus echt niets hoor, Nadia pakt Luc én Huub, Dennis doet nix en doet zogenaamd ook wat fout. Nadia is hardstikke bang dat ze als bitch wordt gezien.
En ze is altijd in de aanval, is immers de beste verdedigingquote:Op woensdag 28 november 2007 00:40 schreef Taurus het volgende:Nadia lult echt maar raak hoor, Dennis weet serieus niet wat hij fout heeft gedaan volgens mij. Zij zit: "je weet dondersgoed waarom ik boos ben op jou" Dennis: "nee wat dan? wat doe ik dan?" Nadia: "Ach kom op nou" Dennis: "zeg het maar!" Nadia: "ja nou drijf je me weer in die hoek"
"Ik verscheurde je foto...." lalalalaquote:Op woensdag 28 november 2007 00:41 schreef noekje het volgende:
Nadia heeft het over foto's verscheuren.
Dennis zegt dat hij dit nooit heeft gedaan.
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze mogen straks stemmen om Brooke op sterk water een week in de villa te hebben.
daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
Een tip die Nadia geeft over wat er achter is gebeurd: Een foto verscheurd..
Dennis weet waar ze het over heeft en ontkend direct.
Wat was het ... een echo-foto???
Dan heeft hij nu een vette bekquote:Op woensdag 28 november 2007 00:43 schreef avonne het volgende:
Fries geeft Dennis maar een paar kusjes
Brooke is iets uit de neus van Nic???quote:Op woensdag 28 november 2007 00:39 schreef pullup het volgende:
Zouden ze Brooke op sterk water bewaard hebben als bewijs ?
Brooke wordt aan het eind van volgende maand de gastspeler..quote:Op woensdag 28 november 2007 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze mogen straks stemmen om Brooke op sterk water een week in de villa te hebben.
Ja.. ik denk ook echt dat het daarom gaat..quote:Op woensdag 28 november 2007 00:44 schreef avonne het volgende:
Dennis "ik heb niet eens wat geZIEN" (tig keer)
een echo of een positieve test, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |