Alsof ik nog niet genoeg reclame op de radio hoor, zou ik ze ook nog eens gaan bewaren...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zet dan die reclame van california soep op!
Daar is je extended geheugen voorquote:Op woensdag 28 november 2007 03:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alsof ik nog niet genoeg reclame op de radio hoor, zou ik ze ook nog eens gaan bewaren...
Ze komen er iig mee op de radioquote:Op woensdag 28 november 2007 07:54 schreef Deansensitized het volgende:
WTF is dit voor bandje man [afbeelding]
Beetje bekende riffs bijelkaar gooien. Kansloos [afbeelding]
Moggelquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 08:55 schreef cosmick het volgende:
Morning.
In FF werkt het reageren nog steeds niet [afbeelding].
IEquote:Op woensdag 28 november 2007 08:55 schreef cosmick het volgende:
Morning.
In FF werkt het reageren nog steeds niet.
Van mij welquote:
test.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:55 schreef cosmick het volgende:
Morning.
In FF werkt het reageren nog steeds niet.
Vreemd toch, bij mij gaat ie eerst 10 x refreshen. In IE7 geen last van.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
test.
hier doet 'ie het hoor!
Gebruik je FF 2.0.0.10? WinXP?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreemd toch, bij mij gaat ie eerst 10 x refreshen. In IE7 geen last van.
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
Nou de hele weg Maroon 5 kan ik niet aan
Bereid je voor op Metallica, Limp Bizkit, Korn, Cypress Hill, Andre Hazes, Rage Against the Machine, The Offspring, Blink 182 en nog wat andere zooi
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
Nou de hele weg Maroon 5 kan ik niet aan
Bereid je voor op Metallica, Limp Bizkit, Korn, Cypress Hill, Andre Hazes, Rage Against the Machine, The Offspring, Blink 182 en nog wat andere zooi
James Cunt zal je bij mij niet horen
Echte country of Americana? Dat vind ik wel weer tof. Caroline Herring enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
Oh Godsmack heb ik ook alles van
Ik heb ook af en toe vage muziek ertussen staan...Ballads, Klassiek en niet te vergeten een hele hoop country (onbekende country uit de states zeg maar). Opgepikt tijdens mij route 66 rit
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
Opgepikt tijdens mij route 66 rit
Meezingen rocks inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2007 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
Sarah Evans etc. dat soort country...Ken de namen van de artiesten niet zo goed, maar meezingen kan ik als de beste
Waarom vond je het ook alweer zo kut en vind je dat spook van een Marina Mena wel goed??quote:Op woensdag 28 november 2007 10:37 schreef SilentChaos het volgende:![]()
Ik begrijp hun bandnaam wel...Er moet een hoop ge-edit worden wil het wat worden
En ja, ik ga dit de hele week volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |