Daarom typte ik em ff voor jullie.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
die jingle hebben wij helaas niet uitgelicenseerd

PR! Je kans! Kunnen die dieren in het asiel al leuke trucjes met Michiel's badeenden?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:30 schreef robertjanglasman het volgende:
Als je een huisdier hebt die een kunstje kan mag je altijd langskomen als side-chick. Toch Kevin?

Mijn katten en truukjes doenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:30 schreef robertjanglasman het volgende:
Als je een huisdier hebt die een kunstje kan mag je altijd langskomen als side-chick. Toch Kevin?
 Ze zijn liever lui dan moe
 Ze zijn liever lui dan moe 

Coco lukt het nog steeds nietquote:Op woensdag 28 november 2007 00:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja hoor, als je een papegaai hebt die feilloos "rudy mackay"zegt, dan mag je zo komen

Die staat al bij jullie in het pand (4e verdieping), en heet Coco.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja hoor, als je een papegaai hebt die feilloos "rudy mackay"zegt, dan mag je zo komen

Zou leuk zijn. Als ze in de nieuwe programmering samen wat gaan doen dan kan dat ook nog wel een hoop lol opleveren.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:37 schreef Sirolf het volgende:
Over Domien gesproken... Vorige week zat Annemieke bij hem erbij in de nacht, zouden ze het deze week omdraaien?

Ik zie Domien al zitten op de tafel in de eindregie...quote:Op woensdag 28 november 2007 00:40 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik verklap niks...

Haha... idd.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie Domien al zitten op de tafel in de eindregie...

We zijn benieuwd...! Maar tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goed gezien. je hebt er helaas geen prijs mee gewonnen. over nieuwe dag danwel tijdstip voor MYA hoor je snel meer...

3VOOR12XL stopt eind dit jaar, dus zal wel per 1 jan 2007 zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nieuwe programmering? Per wanneer?

quote:Op woensdag 28 november 2007 00:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens, tijd om even te gaan douchen, want
[ afbeelding ]

Waarom is het al heel lang bekend dat 3voor12XL verdwijnt, maar wordt er verder heel geheimzinnig gedaan? Is het nieuwe programma nog niet af?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goed gezien. je hebt er helaas geen prijs mee gewonnen. over nieuwe dag danwel tijdstip voor MYA hoor je snel meer...

Niet te lang he? Tijdesn een llink-programma wel milieubewust met je water omspringen.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens, tijd om even te gaan douchen, want
[ afbeelding ]

Ik kon je hier horen.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet te lang he? Tijdesn een llink-programma wel milieubewust met je water omspringen.
Volgens mij is me dat net ook wel gelukt. Iemand gemerkt dat ik me gedoucht heb?

Ik zong niet. Ik floot mee met Peter, Björn and John.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kon je hier horen.
Je zingt vals.

Annemieke en Domien gaan gewoon in de nieuwe programmering wat samen doen, en zijn nu aan het proefdraaien om te kijken of het samen klikt, wat denk je anders?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:55 schreef Marc63 het volgende:
Rustige uitzending vandaag trouwens. Studio is niet volgepakt met mensen en er werd ook niet gekookt.
Zou Domien daarom er zijn? Dacht hij dat er weer wat te eten was?

Alsof dat idee nog niet in me opgekomen was. Enige wat ik als een mogelijk obstakel zie, is dat Domien NPS en Annemieke TROS! is. Of zou er iemand naar een andere omroep gaan? Of gaan de omroepen in 2008 meer samenwerken (ā la Ekstra Weekend - NPS/AVRO)?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Annemieke en Domien gaan gewoon in de nieuwe programmering wat samen doen, en zijn nu aan het proefdraaien om te kijken of het samen klikt, wat denk je anders?
De hierboven vermelde informatie is speculatief en er kunnen derhalve geen rechten aan worden ontleend.

Nou, dat dusquote:Op woensdag 28 november 2007 00:58 schreef Sirolf het volgende:Kevin, Rudy en Robert-Jan
Tot volgende week maar weer.

Martijn Muijs zat eerst bij BNN, maar moest toen uit de nacht omdat die zendtijd naar de NPS ging. Nadat Bart naar de TROS ging voor programma's in het weekend, stapte Martijn over naar de NPS en kwam weer op zijn oude plek terecht.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alsof dat idee nog niet in me opgekomen was. Enige wat ik als een mogelijk obstakel zie, is dat Domien NPS en Annemieke TROS! is. Of zou er iemand naar een andere omroep gaan? Of gaan de omroepen in 2008 meer samenwerken (ā la Ekstra Weekend - NPS/AVRO)?

En dat invallers ook best van andere omroepen kunnen zijn, zoals vandaag NPS-er Michiel (en maandag BNN-er Sander de Heer) die een VARA-programma overneemt.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Vergeet niet dat Bart nog een lange tijd Ekstra Weekend is blijven produceren toen hij al bij de TROS! werkzaam was.

Nu alleen nog erachter zien te komen wanneer ze hun show gaan krijgen.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat invallers ook best van andere omroepen kunnen zijn, zoals vandaag NPS-er Michiel (en maandag BNN-er Sander de Heer) die een VARA-programma overneemt.
Het lijkt mij wel duidelijk zo, jou niet?

Dank jequote:Op woensdag 28 november 2007 01:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei mensen, veel plezier bij A & D!

Drei ef em! Holländische Rundfunk!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Hoeveel pallet Deutsche Schallplatten komen er wel niet langs?

The Racing Rats
 The Racing Rats 
 Zouden er vannacht nog kaartjes weggegeven worden?
 Zouden er vannacht nog kaartjes weggegeven worden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |