quote:Op woensdag 28 november 2007 14:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, en part-time hertje.
Wat een ogen zeg!
Heeft ze broers of zussen? Houdt ze van druiven?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, en part-time hertje.
Wat een ogen zeg!
Hoi Diaan, is Harry spannend? En wat eet je?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman is hard aan het werk.... en ik lig in bed ziek te zijn nu even niet, er moet ook gegeten worden en Harry Potter te lezen.
Ze heeft twee zussen, en ze houdt van witte druiven, ja. Hoe weet jij dat?!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft ze broers of zussen? Houdt ze van druiven?
Dat is relevante informatie. Hou jij eigenlijk van druiven, Tokay?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ze heeft twee zussen, en ze houdt van witte druiven, ja. Hoe weet jij dat?!
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Beterschap Diaan. Lijkt me vervelend om op je verjaardag ziek te zijn.
Ik hou van druiven (mits pitloos), maar niet van duiven.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is relevante informatie. Hou jij eigenlijk van druiven, Tokay?
Die duiven houden juist weer wel van pitjes. Houdt jij duiven, Gellius?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik hou van druiven (mits pitloos), maar niet van duiven.
Harry is erg spannend.... nog 170 blz. en dan heb ik alweer uit. Was trouwens een cadeautje van Peaceman op mijn verjaardag vorige week maandag!!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi Diaan, is Harry spannend? En wat eet je?
Wat toevalligquote:Op woensdag 28 november 2007 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo nog een mandarijntje nemen en dan weer naar bed.
In een rode wijnsausje waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die duiven houden juist weer wel van pitjes. Houdt jij duiven, Gellius?
En pitloosquote:Op woensdag 28 november 2007 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Manderijntjes zijn rond dit tijdstip van het jaar ook erg lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |