quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef no1uknow het volgende:
ddl dat ik een golfje ga kopen als eerste auto
Dat is voor als je een VW Golf gaat kopen. Dan heb je een petje nodig.quote:Op zondag 9 december 2007 15:12 schreef Gibeon het volgende:
wtf moet je met een petje van Ad Ballon ballonvaarten
Dat is bedrog, het niveau van dit topic is al maanden terug naar dieptes waar enkel erica terpstra durft te komen gezakt.quote:Op zondag 9 december 2007 16:27 schreef LucasBergman het volgende:
Wel mooi om te zien, dat als ik hier niet post, het niveau van dit topic meteen naar de bodem van een kelder zakt ...
quote:Op zondag 9 december 2007 16:35 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Dat is bedrog, het niveau van dit topic is al maanden terug naar dieptes waar enkel erica terpstra durft te komen gezakt.
je mocht willen dat je zoveel meedroeg aan dit topic.quote:Op zondag 9 december 2007 16:27 schreef LucasBergman het volgende:
Wel mooi om te zien, dat als ik hier niet post, het niveau van dit topic meteen naar de bodem van een kelder zakt ...
Om een hockeystick op te bergen hebben we geen Bentley nodig... daar hebben we Sanders kontje al voor.quote:Op zondag 9 december 2007 23:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
En hockeystick.
Ik zou een mooie nieuwe C70 XC90 en S80 kopen, alle natuurlijk met de dikste motor en full options.quote:Op zondag 9 december 2007 23:37 schreef Geqxon het volgende:
Nu je het zegt... geen flauw idee wat ik zou doen als ik nu opeens veel geld zou hebben.
Een BMW, een Bentley.... dat is voor een knaapje als ik veel te patserig, en dan heb ik in no-time mijn hele famlie voor de deur, bedelend om een aalmoes.
Een Alfa 166 full options lijkt me ook wel ruig. Valt niet zo heel erg op, maar wel goed snel en heerlijk luxe.
Oe, volvo, goeie. Dat zijn ook heerlijk dure maar niet duur ogende bakken.quote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik zou een mooie nieuwe C70 XC90 en S80 kopen, alle natuurlijk met de dikste motor en full options.
Verder een privé verzameling van exclusieve auto's die redelijk geheim blijft.. Om de welgesteldheid van mijn familie te kunnen garanderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |