abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2007 @ 00:34:47 #101
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_55005505
Je bent gewoon een fakking beunhaas, die die kreet niet eens waard is. Ofwel, een prutzor.

ennuh, tularis 750cc 2takt doet het ook liev hoor (A)
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_55005797
wat een mannetjes hiero zeg jeezus
Allemaal maar denken dat ze tof zijn enzo
pi_55005805
quote:
In 1975, Yamaha tried to find a solution to their power deficit and fitted their dirt-tracker with the 130 horsepower engine from their TZ750 roadracer. The result was a monstrous, nearly uncontrollable machine. However, in August 1975, Roberts rode this TZ750 dirt-tracker at the famous Indy Mile dirt-track oval, winning the race ahead of Jay Springsteen and Corky Kenner. He later admitted that the TZ750 dirt-tracker, which could hit speeds of up to 240km/h on the straights, was too scary even for him. ‘They don’t pay me enough to ride that thing,’ said King Kenny, and within a few weeks, the AMA went on to ban the TZ750 engine from dirt-track racing – that was the end of the machine’s short-lived dirt-track career. The TZ750 dirt-tracker only won one race in 1975, but will still be remembered forever Today, how does Roberts remember his old steed? Says The King, ‘You had to throw it sideways to get it slowed for the corners. There weren’t a lot of riders who could throw it sideways at 240km/h.’ Amen…
http://www.angelfire.com/md/mikesbikes/page8.html
pi_55007308
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:03 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Omdat je met 2 takt de efficientie hebt van een oma die de marathon loopt, emissienormen, geluidsnormen, levensduur, olieverbruik..

Moet ik nog doorgaan?
En 4/takt motoren in de racerij dan?


Anyway, zolang het niet tussen mn 2 carterhelften lekt vind ik het voor de rest best waar het lekt, maar vooral niet daar, god alsjeblieft Ben ik weer een halve dag bezig voor een fokking pakking .
Zou et komen door:
Vervroegingspie (die moet er uit, sowieso)
Vloeibare pakking tussen membraan en spruitstuk en blok
Carbafstelling

Nja, komt vandaag wel, anders een weekje dealertje.. 14.gif

iemand een idee?

Carterpakking lijkt me juist wel goed... Es kijken of ik er iets heeeel duns doorheen kan krijgen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 3 december 2007 @ 08:20:25 #105
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_55007363
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Joh! Waarom rijden auto's dan op 4takt?
Volgens mijn zijn ook motoren 4takt zoals de ZZR1400?

Ik neem aan dat als ze meer kracht zouden willen dat ze 2takt zouden nemen, doen ze dus niet
  maandag 3 december 2007 @ 08:31:09 #106
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_55007413
4 takt klinkt ook mooier en het belangrijkste heeft naar verhouding minder onderhoud
happen naar de baas
pi_55008864
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Joh! Waarom rijden auto's dan op 4takt?
Volgens mijn zijn ook motoren 4takt zoals de ZZR1400?

Ik neem aan dat als ze meer kracht zouden willen dat ze 2takt zouden nemen, doen ze dus niet
En omdat iedere idioot op een viertakt kan rijden, maar vanaf 300cc kun je niet met een slaperige kop op je 300cc 2takt stappen, omdat je echt wakker moet zijn omdat al het geweld in 1 keer loskomt.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_55009071
Die velgjes. Excel. Haan gespaakt.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  maandag 3 december 2007 @ 11:36:56 #110
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_55009844
die velgen kosten idd meer als die motor nieuw
  maandag 3 december 2007 @ 11:36:56 #111
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_55009845
die velgen kosten idd meer als die motor nieuw
  maandag 3 december 2007 @ 11:37:55 #112
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_55009872
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Joh! Waarom rijden auto's dan op 4takt?
Volgens mijn zijn ook motoren 4takt zoals de ZZR1400?

Ik neem aan dat als ze meer kracht zouden willen dat ze 2takt zouden nemen, doen ze dus niet
ok ik kon het niet laten, nnog een keer:
pi_55010473
1300cc 200pk HayaBusa. En dan als 2-tact.
pi_55010804
1300cc 2takt is vrij onmogelijk.. Zwaarste wat ik tot nu toe heb gezien is de Masai 1 cilinder 750 cc en kawasaki heeft vroeger een 750cc 3 cilinder 2takt gehad..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_55011322
Waarom zou het onmogelijk zijn, een 1300cc 2-tact? Er bestaan 4-tact motoren van > 20 litier motorinhoud....
pi_55011399
quote:
...
The Wartsila-Sulzer RTA96-C turbocharged two-stroke diesel engine is the most powerful and most efficient prime-mover in the world today.
...
The cylinder bore is just under 38" and the stroke is just over 98". Each cylinder displaces 111,143 cubic inches (1820 liters) and produces 7780 horsepower. Total displacement comes out to 1,556,002 cubic inches (25,480 liters) for the fourteen cylinder version.
...
http://people.bath.ac.uk/ccsshb/12cyl/
25480 liter 2-takt. Hier voor je.
pi_55011631
Diesel ja. En niet haalbaar om in een motor te stoppen.

En een toerental van 600rpm ofzo.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_55011940


Ik zie je al aankomen bij je lokale brommerdealer.
  maandag 3 december 2007 @ 14:41:56 #119
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_55013269
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
1300cc 2takt is vrij onmogelijk.. Zwaarste wat ik tot nu toe heb gezien is de Masai 1 cilinder 750 cc en kawasaki heeft vroeger een 750cc 3 cilinder 2takt gehad..
diesel
  maandag 3 december 2007 @ 14:42:26 #120
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_55013278
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Diesel ja. En niet haalbaar om in een motor te stoppen.

En een toerental van 600rpm ofzo.
ow jullie zijn me voor
  maandag 3 december 2007 @ 14:43:20 #121
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_55013304
"doe mij maar een krukaslager"
pi_55013555
En dan naar de carpet-world voor een koppakking.
pi_55014153
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie je al aankomen bij je lokale brommerdealer.

JE ZL AMAAR IN VLALEN HEAAUKJ HAHAHAHAHAHAH
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_55015180
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  maandag 3 december 2007 @ 16:54:58 #125
159757 Gibeon
Open to change
pi_55015825
Tada!
En dit dan
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef Sjibble het volgende:
Joh! Waarom rijden auto's dan op 4takt?
Volgens mijn zijn ook motoren 4takt zoals de ZZR1400?

Ik neem aan dat als ze meer kracht zouden willen dat ze 2takt zouden nemen, doen ze dus niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')