Gepijpt worden vind ik anders leuker..quote:Op woensdag 28 november 2007 10:26 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is fan.
Niks zo leuk om een vrouw te zien kronkelen van genot door toedoen van jezelf.
Dat laatste...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef luciferist het volgende:
[..]
aaah een nerdige maagd, welkom...
beffen
ik wil dat vaker dan mijn vriendin het toelaat
Alleen neuken is toch saai? Mits je haar neukt met de intensie van 'vuile slet, jij pijpt me niet, ik bef je niet maar verkracht je van achter!'quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat laatste...![]()
![]()
Ik bef niet meer, ik word ook niet gepijpt dus ja.. (Hans Teeuwen noemt dat "beffen met voorbedachte raden")
Dat heeft mijn vriend nou ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef luciferist het volgende:
beffen
ik wil dat vaker dan mijn vriendin het toelaat
Wat sadistisch!quote:
Wanneer kan ik beginnen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Van mij mag dr heel de dag aan gezeten worden (a)
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Van mij mag dr heel de dag aan gezeten worden (a)
Same here, ik vind het fijn om haar oraal te bedienen, maar dan krijgt ze alleen maar meer zin in penetratie.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik wil dat vaker dan mijn vriendin het toelaat
quote:Op maandag 7 januari 2008 02:53 schreef -sobriquet het volgende:
geen problemen mee, al heb ik wel ooit een gehad die dus écht rottevis achtig was
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
Ik bef niet meer, ik word ook niet gepijpt dus ja.. (Hans Teeuwen noemt dat "beffen met voorbedachte raden")
Nou, het klinkt alsof het allemaal heel spontaan en geil is bij jullie in bed.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou op zich.. Ik bef haar spontaan, lijkt me het wel zo sympathiek als ik dan gepijpt wordt..quote:Op maandag 7 januari 2008 08:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, het klinkt alsof het allemaal heel spontaan en geil is bij jullie in bed..
Dat kan best tegelijkquote:Op maandag 7 januari 2008 18:49 schreef Sweety_girl het volgende:
Geef mij maar een goede vingerbeurt ipv befbeurt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |