Je ruikt dan hoogstens of ze eventueel onder de douche wil (quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:40 schreef Modus het volgende:
Soms... kan je dat wel ruiken MUUS.. Nou ja, wij niet dan.
.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:45 schreef MUUS het volgende:
Duik niet meteen op die clit, laat haar aangeven of het sneller moet of langzaam, vraag of ze er vingers bij wil ( 1? 2? Meer of minder?)
Het is wel het type meisje waar je even je lul in laat hangen, maar praten over die lul in haar doos neeeee, dáár is ze het type niet voor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:48 schreef DuTank het volgende:
- En ik durf het gesprek niet met haar aan te gaan over seks. Zij is daar niet echt het type meisje over, waar je daar zomaar mee praat.
Ik durf er hendig over te praten, maar met haar is het anders.. Dat hield me dus eigenlijk de laatste 2 dagen bezig en dacht ik dat ik wel op Fok! om wat advies kon vragen. Dus ik heb nu besloten het de volgende keer met dr erover te praten. Ze moet oppassen bij d'r tante, dus lijkt me geschikt moment als die kutjong op bed liggen toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is wel het type meisje waar je even je lul in laat hangen, maar praten over die lul in haar doos neeeee, dáár is ze het type niet voor..
Wat ís dat toch met mensen? Neuken willen ze wel, maar met hun partner praten over wat ze willen in bed is dan weer eng.
ER STAAT EEN ROZE OLIFANT IN DE KAMER, MAAR NIET KIJKEN HOOR!.
Doe het pas als jullie weer seks hebben. Als ze het zo moeilijk vindt, vindt ze het waarschijnlijk al helemaal eng om er zo droog (whehehehe) op de bank over te praten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik durf er hendig over te praten, maar met haar is het anders.. Dat hield me dus eigenlijk de laatste 2 dagen bezig en dacht ik dat ik wel op Fok! om wat advies kon vragen. Dus ik heb nu besloten het de volgende keer met dr erover te praten. Ze moet oppassen bij d'r tante, dus lijkt me geschikt moment als die kutjong op bed liggen toch?
Dat had ik ook inderdaad, but i got over itquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:37 schreef MUUS het volgende:
Of ze schaamt zich
Naja hij kan best om tips vragen aan outsidrquote:Vraag. Het. Háár!.
Vragen staat vrij, maar zij is toch de enige die hem kan zeggen wat ze lekker vind. Om zomaar lukraak wat tips te gaan uitproberen, lijkt me ook niet echt handig. Serieusheid van de tipgever is niet altijd even duidelijk, vooral niet op een forum.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Naja hij kan best om tips vragen aan outsidr![]()
Wat is er ranzig aan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:22 schreef BarryB het volgende:
Er zijn allemaal cursussen te vinden. Eentje met beeld, best ranzig: http://weereen.x0.nl/086/nl/?info=sekst-link.
eentje met tekst, minder ranzig: http://www.nietvoordepoes(...)le.php?articleid=119
Verder staan er op http://sekstechnieken.startpagina.nl/ nog meer links naar plekken waar je over beffen kunt lezen en kijken. ranzig en minder ranzig.
Dat was dus ook al de planning. Zaterdag gaan we filmpje kijken daarna naar feestje, ik blijf slapen dus ja.. Dan is het sowieso geen probleem, want dan hebben we gezopen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe het pas als jullie weer seks hebben. Als ze het zo moeilijk vindt, vindt ze het waarschijnlijk al helemaal eng om er zo droog (whehehehe) op de bank over te praten.
Vraag dan af en toe wat in bed. Dan is ze (hopelijk) geil en floept het antwoord er misschien zo uit..
Dat ze daar geld voor durven vragen zeg. Ga gewoon op jouw gevoel en haar reactie af, dan komt het allemaal wel goed.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:22 schreef BarryB het volgende:
Er zijn allemaal cursussen te vinden. Eentje met beeld, best ranzig: http://weereen.x0.nl/086/nl/?info=sekst-link.
eentje met tekst, minder ranzig: http://www.nietvoordepoes(...)le.php?articleid=119
Verder staan er op http://sekstechnieken.startpagina.nl/ nog meer links naar plekken waar je over beffen kunt lezen en kijken. ranzig en minder ranzig.
je bedoelt, dan kan je toch niet neuken en val je meteen in slaap?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was dus ook al de planning. Zaterdag gaan we filmpje kijken daarna naar feestje, ik blijf slapen dus ja.. Dan is het sowieso geen probleem, want dan hebben we gezopen..
Ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:13 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
je bedoelt, dan kan je toch niet neuken en val je meteen in slaap?
ff een washandje er over en lekker likken!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:02 schreef Catch22- het volgende:
ochtendkutje ook niet?
Ja, maar het moet bijzonder zijn en vanzelf komen en als ik moet het zeggen dan is het zo geforceerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef MUUS het volgende:
Wat ís dat toch met mensen? Neuken willen ze wel, maar met hun partner praten over wat ze willen in bed is dan weer eng.
Oef! 1 van de grootste fouten wordt hier nu bijna gemaakt...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 04:35 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ja, maar het moet bijzonder zijn en vanzelf komen en als ik moet het zeggen dan is het zo geforceerd.
Mijn partner moet wel weten hoe mij te plezieren of tenminste mijn (duidelijke) hints doorhebben.
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik wil het ook vaker dan dat m'n vriendin het wil.Als ik eenmaal bezig ben dan breng ik het graag oraal al tot een hoogtepunt, maar m'n vriendin word dan zo hitsig dat ik m'n staafmixer wel moet gebruiken.
Wacht even.. wat is nou het probleem.. ben je "voor zijn doen" te nat?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:43 schreef Vereentjes het volgende:
Ik heb het hier zitten lezen en ik ben blij dat veel mannen en vrouwen het juist lekekr vinden. Hou dr zelf ook van (gebeft te worden en om te pijpen;-)
Maar...heb wel een vraag voor de mannen:
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend en hij heeft in het verleden zn exen wel gebeft (vrij jonge en onervaren meiden, weet niet of het daar aan ligt?), maar die waren nooit zo nat van opwinding zei hij.
Nou weet ik van mijn exen dat die dat juist nog opwindender vonden, maar hij kent het dus niet en weet niet of hij het dan wel fijn vindt om te gaan beffen.
Mannen; ervaring/mening?
Gr Vereen
Nou hij is het niet gewend zeg maar dat een meisje zo nat is en vindt beffen normaliter wel fijn om te doen, maar weet niet of dat ook zo zal zijn als een meisje dus wel (erg, wat is erg) nat is, snap je?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wacht even.. wat is nou het probleem.. ben je "voor zijn doen" te nat?
Ik kan me daar linea recta bij aansluiten. Mijn lovely girlfriend is ook redelijk nat.. ik heb daar geen problemen mee, maar juist goede ervaringenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:15 schreef Vereentjes het volgende:
[..]
Nou hij is het niet gewend zeg maar dat een meisje zo nat is en vindt beffen normaliter wel fijn om te doen, maar weet niet of dat ook zo zal zijn als een meisje dus wel (erg, wat is erg) nat is, snap je?
Volgens mijn exen maakt het niks uit, als je maar schoon bent en fris ruikt en smaakt. Dus vandaar de vraag of het IETS uitmaakt als een meisje erg nat is. In mijn optiek is dat juist ok, want dan is ze doorgaans opgewonden en dat zou een man als compliment kunnen zien en dat juist nog opwindender vinden....toch?
Ja...dat laatste is dus het 'probleem' ; hij weet het neit, omdat hij nog nooit een vriendin heeft gehad die behoorlijk nat is als ze opgewonden is en hij vraagt zich dus af of hij eht wel lekker zal vinden;-)quote:Op maandag 26 mei 2008 22:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik kan me daar linea recta bij aansluiten. Mijn lovely girlfriend is ook redelijk nat.. ik heb daar geen problemen mee, maar juist goede ervaringen.. Echter denk ik dat het een kwestie van voorkeuren blijft..
Daarnaast wordt de sex alleen maar beter als je er met elkaar over praat.. vraag dus gewoon aan je mannetje wat ie er van vindt.. dat geeft jou zekerheid.. en wie weet.. meer plezier
Dat laatste kan ik begrijpen.. ik vind het persoonlijk een genot om mijn vriendin zo te zien genieten.. maar nogmaals.. het is een blijft bij een ieder anders.. ik hoop voor jouw plezier dat het voor hem allemaal mee zal gaan vallen en dat hij het gaat doen zoals hij het gewend was om te doen.. Hij zal je moeten nemen zoals je bent.. en plezier is geen éénrichtingsverkeerquote:Op maandag 26 mei 2008 22:46 schreef Vereentjes het volgende:
[..]
Ja...dat laatste is dus het 'probleem' ; hij weet het neit, omdat hij nog nooit een vriendin heeft gehad die behoorlijk nat is als ze opgewonden is en hij vraagt zich dus af of hij eht wel lekker zal vinden;-)
Nu hoor ik je zeggen; probeer het dan gewoon. Gaan we ook zeker doen, maar ik denk dat ik wel geremder zal zijn omdat ik dan denk 'zal hij het wel lekker vinden'en dat soort dingen. Snap je? En als hij het niks vindt (ik kan tenslotte ook niet bepalen dat ik minder nat moet zijn als ik opgewonden ben, hahaha) dat hij me dan ook niet meer zal beffen. Wat een gemis zou ik dat vinden...persoonlijk
Waarom zou het minder lekker zijn..?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:39 schreef Synthesist het volgende:
Nou, het mag dan wel opwindend zijn, maar lekker is natuurlijk anders. Snoep is lekker, en pizza.
Die discussie is hier in het onderdeel Seksualiteit een aantal keer al geweest..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:39 schreef Synthesist het volgende:
Nou, het mag dan wel opwindend zijn, maar lekker is natuurlijk anders. Snoep is lekker, en pizza.
Maar klaarkomen is ook lekker. Of na een dag hard werken onderuitzakken in een stoel. Hoe vergelijk je dat met snoep of pizza? Iets kan lekker voelen of lekker smaken. Bij beffen lijkt het me een combinatie van die twee.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:39 schreef Synthesist het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik kan me daar linea recta bij aansluiten. Mijn lovely girlfriend is ook redelijk nat.. ik heb daar geen problemen mee, maar juist goede ervaringen.. Echter denk ik dat het een kwestie van voorkeuren blijft..
Daarnaast wordt de sex alleen maar beter als je er met elkaar over praat.. vraag dus gewoon aan je mannetje wat ie er van vindt.. dat geeft jou zekerheid.. en wie weet.. meer plezier
Ik sluit me hier volledig bij aan. Mijn meisje vindt het heerlijk om gebeft te worden en ik vind het ontzettend geil om te doen. Nat zijn is bij haar een teken van opwinding (duhquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik begrijpen.. ik vind het persoonlijk een genot om mijn vriendin zo te zien genieten.. maar nogmaals.. het is een blijft bij een ieder anders.. ik hoop voor jouw plezier dat het voor hem allemaal mee zal gaan vallen en dat hij het gaat doen zoals hij het gewend was om te doen.. Hij zal je moeten nemen zoals je bent.. en plezier is geen éénrichtingsverkeer
Klopt.. maar dan mag Vereentjes dat toch nog wel vragen in een post? Je doet net alsof het onzin is..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Die discussie is hier in het onderdeel Seksualiteit een aantal keer al geweest..
Maar er zijn ook gewoon mannen (en vrouwen) die het wel lekker vinden..
Iets lekker vinden verschilt per persoon..
Ik reageer op een post van Synthesist.. Dus ik snap niet wat Vereentjes met mijn post te maken heeft?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Klopt.. maar dan mag Vereentjes dat toch nog wel vragen in een post? Je doet net alsof het onzin is..
ooow oke.. sorry.. my bad.. de vergelijking van Synt sloeg inderdaad werkelijk nergens opquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik reageer op een post van Synthesist.. Dus ik snap niet wat Vereentjes met mijn post te maken heeft?
En daarbij vind ik wel onzin wat Synthesist aangeeft.. Want niet iedereen heeft dezelfde smaak (gelukkig)..
Let us knowquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:12 schreef Vereentjes het volgende:
Bedankt in elk geval voor de serieuze reacties! we zullen zien hoe het gaat....I hope very good!;-)
Dat vind ik ook super om te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:49 schreef Wakinyan het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan. Mijn meisje vindt het heerlijk om gebeft te worden en ik vind het ontzettend geil om te doen. Nat zijn is bij haar een teken van opwinding (duh), dus dat is voor mij alleen een teken om door te blijven gaan. Bizar lekker ook trouwens om haar met m'n tong klaar te laten komen
Nou volgens mij maakt dat voor je gezondheid niet uit, hoor;-)quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:19 schreef BlackRhino het volgende:
Hoe ongezond is het nou eigenlijkVeel bacteriën enzo?
Ik zelf bef wel, zo'n 5x per week overigens
Wat hij zegtquote:Op woensdag 28 november 2007 10:26 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is fan.
Niks zo leuk om een vrouw te zien kronkelen van genot door toedoen van jezelf.
* TheSorrow meldt zich aan als die ventquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Vereentjes het volgende:
[..]
Nou volgens mij maakt dat voor je gezondheid niet uit, hoor;-)
Enne; 5X?????? Doe mij ook zon vent
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:19 schreef BlackRhino het volgende:
Hoe ongezond is het nou eigenlijkVeel bacteriën enzo?
Ik zelf bef wel, zo'n 5x per week overigens
Oke, dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Vereentjes het volgende:
[..]
+1 herkenbaar. Ben je net lekker bezig word je ineens kei en keihard in je klabanus gebeten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:07 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Oke, dat scheelt dan weer.
Uh, tja, bijna bij elke keer seks bef ik haar wel als voorspel... ze geniet er enorm van.. dusVaak gaat zij met d'r kut boven mijn gezicht hangen, pijpt zij mij en bef ik haar... maar zodra ik dan een beetje m'n best ga doen is ze niet meer in staat om mij te pijpen omdat ik haar zo gek maak
Krijg alleen na een paar minuten toch wel nog steeds zere kaken.. soort kramp. Beetje irritant, dus echt lang duurt het nooit, maar lang genoeg om d'r te laten komen
Tip: Vergeet standje 69.. laat haar op haar rug liggen en jij op je buik.. dan verminderd de kaakpijnen..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:07 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Oke, dat scheelt dan weer.
Uh, tja, bijna bij elke keer seks bef ik haar wel als voorspel... ze geniet er enorm van.. dusVaak gaat zij met d'r kut boven mijn gezicht hangen, pijpt zij mij en bef ik haar... maar zodra ik dan een beetje m'n best ga doen is ze niet meer in staat om mij te pijpen omdat ik haar zo gek maak
Krijg alleen na een paar minuten toch wel nog steeds zere kaken.. soort kramp. Beetje irritant, dus echt lang duurt het nooit, maar lang genoeg om d'r te laten komen
overigens is daar niets mis mee natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef patrickt37 het volgende:
Beffen is gewoon enorm geil om te doen en voor de vrouw geil om te ontvangen. Hoe natter ze is(en ja, mijn vrouw is altijd drijfnat) hoe lekkerder het is om te doen.
Ik zie beffen dan ook niet als voorspel. Ik neuk haar eerst, dan lekker beffen, dan weer neuken, enz. En soms begin je eerst met beffen.
Soms bestaat ons sexspel alleen maar uit orale sex, en soms komt er geen orale sex aan te pas.
Wanneer je beffen als voorspel gaat zien, komt er zo een vast patroon in je avondje sex te zitten.
Is 5x zoveel dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Vereentjes het volgende:
[..]
Sex in een vast patroon gaat op den duur leiden tot een sleur, waardoor de avonden dat je sex hebt, afnemen.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
overigens is daar niets mis mee natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |