doe het dan in haar bed...quote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
De eerst paar slagen is het even afzien wegens de smaak maar daarna wordt het wel tof.
Het enige probleem is dat als je het wel goed gedaan hebt je vriendin je hele bed nat maakt als dank.
nie janken je kan het ook gewoon ergens anders doen:Pquote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
De eerst paar slagen is het even afzien wegens de smaak maar daarna wordt het wel tof.
Het enige probleem is dat als je het wel goed gedaan hebt je vriendin je hele bed nat maakt als dank.
Ik vind vlaflippen nog wel grappig eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 december 2007 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
En wat betreft wikipedia. Deze termen staan erop:
beffen, likken, minetten (Limburgs), pruim likken, aan de postzegel likken, aan de rosbief snuffelen, tongracen, vrouwelijkevoorhuidvoenzen, wijwaterke, greppeltsje likken, een zoute snor halen, met je neus in de bosjes en de tong in de sloot, zure mossel eten, met je bek in `t natte gras liggen (Amsterdams), tapijt happen, bever eten, de sloot vullen, likken als lassie, een visje happen/eten, vlinderen, vlaflippen, broodje rosbief nemen.
Ik moet zeggen, er zit nu niet echt een mooie benaming tussen.
Andersom maken wij ook troepquote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja die benaming ken ik wel maar is weer wat te exotisch. Wat me moeten hebben is een mooi Nederlands woord dat de lading goed dekt.
En wat betreft wikipedia. Deze termen staan erop:
beffen, likken, minetten (Limburgs), pruim likken, aan de postzegel likken, aan de rosbief snuffelen, tongracen, vrouwelijkevoorhuidvoenzen, wijwaterke, greppeltsje likken, een zoute snor halen, met je neus in de bosjes en de tong in de sloot, zure mossel eten, met je bek in `t natte gras liggen (Amsterdams), tapijt happen, bever eten, de sloot vullen, likken als lassie, een visje happen/eten, vlinderen, vlaflippen, broodje rosbief nemen.
Ik moet zeggen, er zit nu niet echt een mooie benaming tussen.
Toch raar. Een pruim wordt heel vaak geassocieerd met nare luchtjes, maar die waar ik boven heb gehangen roken altijd lekker. Ach, misschien trek ik gewoon schone nette types aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:14 schreef vuursteen het volgende:
Weten jullie de overeenkomst tussen beffen en parachutespringen?
scroll
Je moet even door de lucht heen.
quote:Op maandag 10 december 2007 11:08 schreef King_of_Kool het volgende:
En het verschil met Bavaria is, dat beffen maar 10 sec. naar pis smaakt
.. zolang jij maar klaarkomt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
Beffen is best ok, mits kaal of erg netjes bijgewerkt. Niks zo storend als een hap haar in je mond. Mijn vriendin komt ook (nog) niet tot een orgasme, maar dat maakt ons allebei niet uit, zolang ze er maar blij mee is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |