Gepijpt worden vind ik anders leuker..quote:Op woensdag 28 november 2007 10:26 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is fan.
Niks zo leuk om een vrouw te zien kronkelen van genot door toedoen van jezelf.
Dat laatste...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef luciferist het volgende:
[..]
aaah een nerdige maagd, welkom...
beffen
ik wil dat vaker dan mijn vriendin het toelaat
Alleen neuken is toch saai? Mits je haar neukt met de intensie van 'vuile slet, jij pijpt me niet, ik bef je niet maar verkracht je van achter!'quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat laatste...![]()
![]()
Ik bef niet meer, ik word ook niet gepijpt dus ja.. (Hans Teeuwen noemt dat "beffen met voorbedachte raden")
Dat heeft mijn vriend nou ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef luciferist het volgende:
beffen
ik wil dat vaker dan mijn vriendin het toelaat
Wat sadistisch!quote:
Wanneer kan ik beginnen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Van mij mag dr heel de dag aan gezeten worden (a)
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Same here, ik vind het fijn om haar oraal te bedienen, maar dan krijgt ze alleen maar meer zin in penetratie.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik wil dat vaker dan mijn vriendin het toelaat
quote:Op maandag 7 januari 2008 02:53 schreef -sobriquet het volgende:
geen problemen mee, al heb ik wel ooit een gehad die dus écht rottevis achtig was
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
Ik bef niet meer, ik word ook niet gepijpt dus ja.. (Hans Teeuwen noemt dat "beffen met voorbedachte raden")
Nou, het klinkt alsof het allemaal heel spontaan en geil is bij jullie in bed.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou op zich.. Ik bef haar spontaan, lijkt me het wel zo sympathiek als ik dan gepijpt wordt..quote:Op maandag 7 januari 2008 08:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, het klinkt alsof het allemaal heel spontaan en geil is bij jullie in bed..
Dat kan best tegelijkquote:Op maandag 7 januari 2008 18:49 schreef Sweety_girl het volgende:
Geef mij maar een goede vingerbeurt ipv befbeurt![]()
Wat is dat nou voor een egoïsmequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
Ik was niet serieusquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een egoïsme.
Anders zeg je er eerst wat van tegen haar en kom je daarna met zulke acties.
Dit weas toch even eenquote:Op maandag 7 januari 2008 18:59 schreef Sweety_girl het volgende:
Maar richting hoogtepunt dan toch zeker wel 2 handen
Eensquote:Op woensdag 28 november 2007 10:26 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is fan.
Niks zo leuk om een vrouw te zien kronkelen van genot door toedoen van jezelf.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dit weas toch even eenmoment tot ik je volgende reactie las
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef TeenageDirtbag het volgende:
2 gaat soepel ja, soms als het heel geil word 3 XDquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:57 schreef Sweety_girl het volgende:
[..]![]()
2 vingers is toch wel het ideale aantaldus dat is niet zo schrokkend
Nou nou! Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:12 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Het zou mógen, heb dr helaas niet heel de dag de tijd voor
Ja, het is echt iets wat je op peil moet blijven houden. Heb je misschien nog nuttige tips voor oefeningen als je even niks te beffen hebt?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:07 schreef LoPrEtNi het volgende:
Beffen .... hmmm heerlijk
Dat kramp in je kaak gedoe is trouwens wel waar, maar dan moet je het gewoon vaker doen
Vroeger altijd tegen de kramp aan als ze kwam, nu nergens last vanTis net fitnessen
Hahaha, bef een perzik, is nog zoet ook!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou nou! Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen hoor.![]()
Halve dagen kunnen overigens ook.
[..]
Ja, het is echt iets wat je op peil moet blijven houden. Heb je misschien nog nuttige tips voor oefeningen als je even niks te beffen hebt?![]()
![]()
Dan maar overdreven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:03 schreef Foer het volgende:
Vingeren tijdens het beffen? Overdreven gedoe joh.
LOL!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:07 schreef LoPrEtNi het volgende:
Beffen .... hmmm heerlijk
Dat kramp in je kaak gedoe is trouwens wel waar, maar dan moet je het gewoon vaker doen
Vroeger altijd tegen de kramp aan als ze kwam, nu nergens last vanTis net fitnessen
Dan geef je natuurlijk je vriendin een open kans om er misbruik van te makenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:12 schreef DuTank het volgende:
Ik heb een te sterke kaakspier, waardoor die van de andere kant slap is geworden. Omdat ik heel lang altijd links heb gekauwd en altijd kauwgom kauw.. Nu heb ik kaakfitness gekregen voor me rechter kaakspier...
Met je tong beffen terwijl je alleen je rechterkaak belast...ik geef et je te doenquote:
Je snapt toch wel dat je hier een hele variatie op antwoorden op kan krijgen. Aangezien elke meid/vrouw/dame toch wat anders lekker vindt. Maar misschien wil je alle tips wel uitproberen op je vriendin, fuckbuddy of one night stand.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:24 schreef DuTank het volgende:
Verder nog goeie tips dames? Wat vinden jullie precies lekker bij beffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |