ff denken wat bouwen weer precies is..quote:
omdat ik eigenlijk niet goed kan staan nu met 2 enorme blaren onder mijn hakkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:17 schreef leonieke het volgende:
En waarom zou je het niet doen, Ynske?
Niet doen dan nogquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik eigenlijk niet goed kan staan nu met 2 enorme blaren onder mijn hakken
Juist,quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet doen dan nog [afbeelding]
Even wachten tot die blaren weg zijn, dan voel je beter of je laarzen goed zitten [afbeelding]
Waarom gaan ze het enige tijd stil leggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
ff denken wat bouwen weer precies is..(het ligt weer enige tijd stil
). Morgen nog foto's van de welfsels met beton erop en dan denk ik dat er de komende weken weinig tot niets zal gebeuren. Je zou voor minder moedeloos worden...
Maar hier nog werken tot 16.40 uur... En ik ben moe(beetje te lang op het concert blijven hangen)
Omdat ze nu nog een week zouden wachten voor de stevigheid van het beton op de welfsels en tjah.. dan ist al bouwverlof he (klein detail: dan ist nog twee weken tot bouwverlof...)quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom gaan ze het enige tijd stil leggen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ze nu nog een week zouden wachten voor de stevigheid van het beton op de welfsels en tjah.. dan ist al bouwverlof he (klein detail: dan ist nog twee weken tot bouwverlof...)
Het weer? Ze kunnen metselen tot -3°C en dat hebben we nu nog niet (gisterennacht bv 2°C).
Heh dat heb ik ook jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |