4 maanden bedoel jequote:Op dinsdag 27 november 2007 19:52 schreef Desii het volgende:
Thanx Noekje....
wat een waardeloze streams... Nix en Nada zijn al zeker 4 uur aan het ouwehoeren over hetzelfde.. doodmoe word ik ervan
Het is een smerige platreethoer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:53 schreef Dark het volgende:
De aandachtshoer zit alweer bij haar Den op schoot.
De dekkingsslaaf annex schoothondje zit bijna te huilen, het is een etende, kwelende huilie geworden!
Als je een brief zou sturen naar Huub dat ie eindelijk eens het spel moet gaan spelen komt ie waarschijnlijk niet aan of wordt dat afgeplakt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:55 schreef Dark het volgende:
Dennis krijgt een brief, dat hij het spel moet spelen..............duhhh!
Welke eikel schrijft er nou zoiets naar deze trieste umpa lumpa?
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je een brief zou sturen naar Huub dat ie eindelijk eens het spel moet gaan spelen komt ie waarschijnlijk niet aan of wordt dat afgeplakt.
Natte benenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:01 schreef Dark het volgende:
Kelly heeft een kans gehad om een auditie/test te doen bij GTST.........
Doordat ze last heeft van natte benen, kon het niet doorgaan, ze kan niet te lang staan!
natte benen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:01 schreef Dark het volgende:
Kelly heeft een kans gehad om een auditie/test te doen bij GTST.........
Doordat ze last heeft van natte benen, kon het niet doorgaan, ze kan niet te lang staan!
Net ook weer over dat kaartje bij die bloemen; geen touw aan vast te knopen wat daar op staat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
Ik word gek van die geheime gesprekken van Nadia en Dennis, is toch irritant, ik snap totaal niet waar ze het over hebben. Doe dan de stream maar op andere bewoners.
Nadia kan nep janken.... dat zagen we vorige week wel...... ik geloof nix van dat mokkelquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Nadia jankt. Ik denk dat zij wel gek op elkaar zijn maar dat hij er gewoon uit moet. Hij heeft nog één kans met Selene maar hij kan het niet.
Nadia probeert hem maar tv te laten maken maar ze weten allebei dat hij uit eruit moet. Dennis kan geen tv maken. Nadia is nu wel oprecht verdrietig denk ik. Ze moeten er alleen een verhaal van maken en dat is ook goed. Hij houdt dan iig zijn borg.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Dit kan ik laten zien, dit is Nadia , fock it, dit is echt Nadia, echt fock it.
Naad: Ik weet wel wat je bedoelt.
Anyone?
Zo klonk het!quote:
Ik kan het me voorstellen,(je mag het niet zeggen,)maar hier is een nek schot nodig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Dit kan ik laten zien, dit is Nadia , fock it, dit is echt Nadia, echt fock it.
Naad: Ik weet wel wat je bedoelt.
Anyone?
Meen je dat echt? Ik heb nog nooit zo'n nep en achterlijk stel gezien als Naad en Dennix.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Nadia jankt. Ik denk dat zij wel gek op elkaar zijn maar dat hij er gewoon uit moet. Hij heeft nog één kans met Selene maar hij kan het niet.
Ik kies voor optie 3quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:10 schreef Varen het volgende:
De 3 mogelijkheden zijn: Hij eruit, zij eruit. Samen eruit.
Ze kunnen niet samen, duidelijk toch.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:11 schreef Dark het volgende:
Dennis wil nadenken over wat Naad te zeggen heeft.
Wat een droplul, vorige maand zei ze hetzelfde, hij heeft een maand kunnen nadenken en hij is er nog steeds niet uit..........oh wonder, oh wonder!
Naad wil dat Dennis zich goed voelt?
Naad wil maar 1 ding en dat is aandacht!
Waarom heeft ze het steeds over allebei weggaan?
Niet dat ik dat erg zou vinden, maar waarom moet Naad weg?
Nou maak je maar klaar.... volgende ontslagrondes elke keer weer dat gemekker.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Nadia kan nep janken.... dat zagen we vorige week wel...... ik geloof nix van dat mokkel
Ik snap er helemaal niks van. Zelfs mezelf niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Ik heb nog nooit zo'n nep en achterlijk stel gezien als Naad en Dennix.
Ik vind de relatie tussen A en B of L en H nog natuurlijker of iig minder gespeeld.
Briljant die samen variant. "Ik vraag mijn 24uur aan, stem jouw eruit en dan kunnen we buiten samen zijn." Nu schat ik Dennix niet hoog in, maar daar trapt zelfs hij toch niet in mag ik hopen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:10 schreef Varen het volgende:
De 3 mogelijkheden zijn: Hij eruit, zij eruit. Samen eruit.
Mocht de febo wel druk op haar uitoefenen om Dennis weg te stemmen (wat ik niet geloof) dan zet ze hiermee de febo misschien onderdruk?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:11 schreef Dark het volgende:
Dennis wil nadenken over wat Naad te zeggen heeft.
Wat een droplul, vorige maand zei ze hetzelfde, hij heeft een maand kunnen nadenken en hij is er nog steeds niet uit..........oh wonder, oh wonder!
Naad wil dat Dennis zich goed voelt?
Naad wil maar 1 ding en dat is aandacht!
Waarom heeft ze het steeds over allebei weggaan?
Niet dat ik dat erg zou vinden, maar waarom moet Naad weg?
Als ik de Febo was, zou ik blij zijn dat ik van deze 2 miscasts af was...........ga ff ergens anders naar luisteren, wat een zeiksnorren met slechts 1 slecht script, dat maand, na maand, na maand..............bah!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Mocht de febo wel druk op haar uitoefenen om Dennis weg te stemmen (wat ik niet geloof) dan zet ze hiermee de febo misschien onderdruk?
vooropgezet plan; dan gaat selene naar dennis en Nadia betrapt hen; en hup dennis heeft weer een tv momentje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:21 schreef Varen het volgende:
Ricardo haalt Nadia weg.
Knap hequote:Op dinsdag 27 november 2007 20:22 schreef Kinga het volgende:
Ricardo is ff out in the open een script aan het bedenken...
Ik kan mn lach ook bijna niet meer inhouden!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Ik ben zo melig, ik ga alleen nog maar caps van de hopelijk exit Dennix plaatsen.![]()
[ afbeelding ]
Precies. Vannacht moest Dennix zweren op Brooke, ik begrijp er geen yota van.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het nooit een playboy geweest maar hij ziet er nu echt slecht uit.
Wat is er toch Brooke? Dat blijft me ook dwars zitten.
Hij snapt er werkelijk niets van. Net als die 17% daar snapt ook niemand iets van. Alles hebben ze uit de kast gehaald om hem op te starten. Niets werkt. Hij blijft passief.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:24 schreef Kinga het volgende:
20 man doen zó hun best om Dennis 1 zielig tv momentje te bezorgen.... wat triest.
Meid, wat zeg je me nu?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Vannacht moest Dennix zweren op Brooke, ik begrijp er geen yota van.
Gokje: Naad heeft echt een kind, dat verhaal heeft al de ronde gedaan, en Dennix weet ervan?
Hij heeft natuurlijk ook de keuze gemaakt om niks te doen. Dat kan een hele foute zijn. Alles is een keuze wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:27 schreef Kinga het volgende:
Waarom heeft iedereen daar het toch steeds over de fouten van Dennis, en zijn domme keuzes... wát? Welke fouten, welke keuzes? Insinueren ze dat hij ooit iets GEDAAN heeft?
Hij deed en doet nog steeds he-le-maal niks.
Zal wel met toestemming van het hokje zijn... iedereen wordt (net als de vorige keer) in de strijd gegooid om Nadia om te lullen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:30 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom bemoeit ricardo zich met het spel?
Wicardwo houdt van spelletjes, ligt in zn aardsquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:30 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom bemoeit ricardo zich met het spel?
Pure grapefine, ooit ergens gelezen, niet meer te staven.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Meid, wat zeg je me nu?Heeft dat verhaal al de ronde gedaan? Vertel vertel!!
Selena kan in deze beter dat mooie koppie van d'r houden... Hulp van een gastspeler voor Dennis is het laatste waar ik op zit te wachten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:29 schreef Varen het volgende:
Selena heeft gezegd, als Dennis eruit gaat, gaat ze meewerken om Nadia eruit te krijgen. Ze zegt dat Dennis haar wantrouwt.
Dennis zit in een lastig parket. Hij moet bij die en bij die. Selena mag Nadia niet. Ze vindt Dennis naief
Het kan volgens mij ook aan iemands karater liggen. Niet iedereen is nou eenmaal zo gebekt en slinks. ik denk dat Dennis gewoon iemand is die een heel zacht karakter heeft en helmaal niets kan doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook de keuze gemaakt om niks te doen. Dat kan een hele foute zijn. Alles is een keuze wat mij betreft.
Ik ook, maar ze zegt hem wel ff de waarheid.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Selena kan in deze beter dat mooie koppie van d'r houden... Hulp van een gastspeler voor Dennis is het laatste waar ik op zit te wachten.
Volgens mij heel lang, 12 jaar ofzo toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
Hoelang heeft Selene in België gewoond. Ze praat soms echt als een Belg en dan heb ik het niet over haar zachte g.
Nou komt het grote Braakmoment voor de Huubfans.Gelukkig is het geen etentje en chanell oorbellen.quote:
Dan vind ik het alsnog een keuze. Je hoeft ook niet slinks te zijn maar over je heen laten lopen is ook een keuze. Als je in dgk wilt zijn en tv moet maken dan is alleen na willen denken ook een foute keuze. Hij is gewoon niet geschikt voor dgk en dat is ook nooit geweest. Dat is ook niet erg maar het is geen geschikt dgk materiaal. Zou ik ook niet zijn en jij waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het kan volgens mij ook aan iemands karater liggen. Niet iedereen is nou eenmaal zo gebekt en slinks. ik denk dat Dennis gewoon iemand is die een heel zacht karakter heeft en helmaal niets kan doen.
Dennix zijn spel hangt af met wie hij op dat moment spreekt. Althans, zijn spel wat hij zegt te gaan spelen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
ik snap er niets meer van, als je gek op elkaar bent ga je voor elkaar, en dan hoeft hij toch niets met de gastspeler.
Dennix zijn spel hangt af van Selena?????
Wat een simpele ziel.
Dat kan maar dan heeft hij een grote fout gemaakt door dat hok in te gaan. Hij heeft zich geprofileerd als keiharde speler en het spel was op zijn lijf geschreven. Heb jij er al iets van gezien?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het kan volgens mij ook aan iemands karater liggen. Niet iedereen is nou eenmaal zo gebekt en slinks. ik denk dat Dennis gewoon iemand is die een heel zacht karakter heeft en helmaal niets kan doen.
Bij Talpa werken uitsluitend uitverkoopjes. Deborah Flens leidt de boel rap naar niets.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:44 schreef blomst het volgende:
Had "achter" niet wat betere schrijvers aan kunnen trekken?
Nee, ik denk inderdaad da tik niet echt geschikt zou zijn. Blijft de vraag over of ik uberhaupt mezelf op zou geven voor zoiets......ik denk het nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan vind ik het alsnog een keuze. Je hoeft ook niet slinks te zijn maar over je heen laten lopen is ook een keuze. Als je in dgk wilt zijn en tv moet maken dan is alleen na willen denken ook een foute keuze. Hij is gewoon niet geschikt voor dgk en dat is ook nooit geweest. Dat is ook niet erg maar het is geen geschikt dgk materiaal. Zou ik ook niet zijn en jij waarschijnlijk ook niet.
Yep, die discussie ontstond op VOl en ik weet nog steeds niet wat ze zegt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:45 schreef noekje het volgende:
Beequeen, heb je deze al gezien? Dit is volgens mij de dag dat ze naar het ziekenhuis ging.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53374&sess=664
Nadia: wat dacht je dan? Ooooh Brooke!!
Vlgs mij wat Noekje zegt, en dan erachteraan; oh wat lief.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, die discussie ontstond op VOl en ik weet nog steeds niet wat ze zegt.
versta er ook geen reet van ...iemand???quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, die discussie ontstond op VOl en ik weet nog steeds niet wat ze zegt.
Nee, ik heb er inderdaad nog niets van gezien. Daarom denk ik ook dat dit helemaal niet in zijn karakter zit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan maar dan heeft hij een grote fout gemaakt door dat hok in te gaan. Hij heeft zich geprofileerd als keiharde speler en het spel was op zijn lijf geschreven. Heb jij er al iets van gezien?
zij vraagt haar 24 uur aan denk ik....één van die twee gaat eruit...quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:54 schreef Varen het volgende:
Misschien wordt er voor Nadia ook een ontslagronde aan gevraagd?
Ik waag me er niet meer aan en ben klaar met de vermeede zwangerschap van Naad.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Vlgs mij wat Noekje zegt, en dan erachteraan; oh wat lief.
Het gaat over dat ze werd afgevoerd naar het ziekenhuis die middag.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:52 schreef milk-shake het volgende:
[..]
versta er ook geen reet van ...iemand???
Binnengekomen als de "kloon van Huub" - zo'n geweldig idee van Deborah Flens vast en zekerquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan maar dan heeft hij een grote fout gemaakt door dat hok in te gaan. Hij heeft zich geprofileerd als keiharde speler en het spel was op zijn lijf geschreven. Heb jij er al iets van gezien?
Hier bergrijp ik ook niet echt wat van. Ik hoor haar nog tegen Amanda zeggen, dat ze nooit met Huub zou gaan zoenen omdat Huub echt niet haar type is.quote:
okeeeeeeeeeee ...ben weer bijquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat over dat ze werd afgevoerd naar het ziekenhuis die middag.
Zij vraagt aan Dennis wat hij toen dacht. ' Oooh Brooke???'
Nadia wil haar dochtertje Brooke noemen, dat heeft ze al vaker uitgesproken.
Nu moet Dennis op Brooke zweren en aan Brooke denken en dit gaat altijd in fluistertoon.
Heel vreemd.
Lieke kan dat niet alleen,daarom zit Selene er in.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Selene en Lieke in gesprek met Dennix.
Dat komt nog wel, zeker en vast.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:03 schreef BsJanssen het volgende:
Wat een irritant wijf is die Selena aan het worden! Zeg zoiets rechtstreeks tegen Nadia ipv achter haar rug om te lullen...
Huub doet dat alleen maar voor een tv momentje, hij weet ook wel dat Nadia daar meteen doorheen ziet. Maar een kadootje voor een tv-moment is nooit misquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:05 schreef milk-shake het volgende:
oww ik erger me groen en geel aan Huub.....dat geslijm bij Naad..'buiten dgk had ik je versiert" aaaarggg...je bent zo mooi......
Oooh ja, ik dacht ook al,' wat doe die nou??' Zit die daar even een Briannetje op te voeren.quote:
Volgens mij hebben die 2 nog geen 2 woordenmet elkaar gewisseld sinds Selene in de kooi is .quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, zeker en vast.
Schat, het is een spelletje en dat weet Naad ook.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:05 schreef milk-shake het volgende:
oww ik erger me groen en geel aan Huub.....dat geslijm bij Naad..'buiten dgk had ik je versiert" aaaarggg...je bent zo mooi......
Leuk bedacht allemaal, maar zo werkt het niet in dgk he, zoiets moet met toestemming van de febo.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:06 schreef Guuskeee het volgende:
als ik dennix was:
- ik riep iedereen bij elkaar op de bank.
- ik zou zeggen: nadia stemt mij er niet uit, ik haar wel. ik vraag nu een ontslagronde aan voor nadia en ik wil dat iedereen mij NU zegt dat ze achter mij staan. Ik wil dat tijdens de ontslagronde Amanda en Brian als eerste hun stem uitbrengen, dan zal ik mijn stem uitbrengen, en dan jaap, lieke en huub.
kansloze gozer. hij heeft nog niet 1 ding bedacht of gedaan in zijn hele dgk-tijd. sukkel.
Ik geef ook de voorkeur aan de benadering van Selene... hoppa!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Oooh ja, ik dacht ook al,' wat doe die nou??' Zit die daar even een Briannetje op te voeren.
Selene is fel, kort en bondig en zegt het precies zoals het is.
maar toch gun ik haar dat nog niet ....ook al spelen ze een spel.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, het is een spelletje en dat weet Naad ook.
Bedanktquote:
ja maar je kent dennix niet he, die heeft schijt aan de febo, die gaat gewoon knallen, 100%!quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Leuk bedacht allemaal, maar zo werkt het niet in dgk he, zoiets moet met toestemming van de febo.
die is echt niet dom...........geloof mij.............alles is gespeeld bij Natte Naad....die zit nu al te bedenken hoe snel ze alles tegen Brian en Amanda kan vertellenquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef coldstar het volgende:
Die Huub is sneaky bezig, wel slim, hoe dom is die Nadia. Wat een stomme trut zeg
Word tijd.Maar Huub zal tot donderdag aardig blijven.Hoop alleen dat hij na donderdag ophoud met die onzin.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:10 schreef blomst het volgende:
Nou kadootje is uit gepakt, gooi nu de kusscene er maar in, dan kunnen we weer over tot de orde van de dag.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:14 schreef Guuskeee het volgende:
heerlijk pittige tante die selene. echt zo 1 die je in bed helemaal sloopt.
Huub en Lieke moeten allebei werken vanavondquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:15 schreef T-lex het volgende:
Nu gaat Huub z'n band met Amanda vergelijken met die van Amanda en Brian.![]()
![]()
Kansloze gast die Huub. Hoop dat hij deze poep praat om Nadia bezig te houden...slaat als echt een lul op een slagroomtaart.
Dat is precies waar Huub mee bezig is.....beetje opletten dear.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:15 schreef T-lex het volgende:
Nu gaat Huub z'n band met Amanda vergelijken met die van Amanda en Brian.![]()
![]()
Kansloze gast die Huub. Hoop dat hij deze poep praat om Nadia bezig te houden...slaat als echt een lul op een slagroomtaart.
Bedoel je dit sarcastisch? Of is het echt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Huub is echt duidelijk naar naar Naad toe, geen misverstanden over versieren what so ever.
Briljant plan!quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:06 schreef Guuskeee het volgende:
als ik dennix was:
- ik riep iedereen bij elkaar op de bank.
- ik zou zeggen: nadia stemt mij er niet uit, ik haar wel. ik vraag nu een ontslagronde aan voor nadia en ik wil dat iedereen mij NU zegt dat ze achter mij staan. Ik wil dat tijdens de ontslagronde Amanda en Brian als eerste hun stem uitbrengen, dan zal ik mijn stem uitbrengen, en dan jaap, lieke en huub.
kansloze gozer. hij heeft nog niet 1 ding bedacht of gedaan in zijn hele dgk-tijd. sukkel.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:19 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Briljant plan! (niet dat het zou lukken, maar het zou EINDELIJK eens een fatsoenlijk statement zijn)
Dennis loopt op dit moment weinig risico..hij is aangeschoten wild..hij kan alleen maar proberen iemand in z'n val mee te nemen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Leuk bedacht allemaal, maar zo werkt het niet in dgk he, zoiets moet met toestemming van de febo.
Wat ben je toch een vreemde poster maar ik denk dat je het over Selene hebt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ken sultana nog van voor haar ongeluk, was daarvoor al een sloper maar is niet minder geworden. Nu het motto "je leeft maar 1 keer"
Geweldig. Haarkleur staat r ook. Samen met d'r vriendinnen de bijnaam Bermuda driehoek.
Jullie mogen raden waarom.
niks naaien, hij MAG nu drinken, omdat ze willen dat hiij en nada samen zat worden, en de remmingen los gaan, zodat er weer wat tv gemaakt wordquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:24 schreef farscapevr6 het volgende:
huub heeft de febo aardig genaait
hun een date en hij lekker champie:D
Ah daar is Dennis z'n opening.... fysiek geweld is een nieuwe wannabee...lolquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:24 schreef farscapevr6 het volgende:
huub heeft de febo aardig genaait
hun een date en hij lekker champie:D
quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
niks naaien, hij MAG nu drinken, omdat ze willen dat hiij en nada samen zat worden, en de remmingen los gaan, zodat er weer wat tv gemaakt word
Ik vind dat dat voor alle spelers geld moet je nu zien hoe bv Huub zich aan het verlagen is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:18 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
* kan me niet losrukken van het gesprek met Dennis, het is zo waar wat die 2 meiden zeggen! Ik snap niet dat die jongen zijn eigenwaarde zo ondergeschikt maakt aan het verblijf in de villa*
Dat zijn dingen die ook al achterhaalt zijn. Ik hoor ze nu ook al een paar weken roepen, we doen dit en we doen dat. Vervolgens is er nog helemaal niets gebeurd, dan alleen maar woorden. Dreigenden uitspraken en verder nope....quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:37 schreef petraa het volgende:
Wat ik niet snap, dat de rest het etentje van Brian en Amanda niet verstieren. Toen bij Huub en Lieke werd het ook verstierd, ik vind dit een gemiste kans weer. Slecht van Huub, zoiets moet je niet laten schieten.
Precies, en juist dat soort dingen maakte het programma leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die ook al achterhaalt zijn. Ik hoor ze nu ook al een paar weken roepen, we doen dit en we doen dat. Vervolgens is er nog helemaal niets gebeurd, dan alleen maar woorden. Dreigenden uitspraken en verder nope....
Wat ik niet snap is dat de miljonairs niet om 22:00 allemaal gezellig op de bank moeten om Jensen te bekijken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:37 schreef petraa het volgende:
Wat ik niet snap, dat de rest het etentje van Brian en Amanda niet verstieren. Toen bij Huub en Lieke werd het ook verstierd, ik vind dit een gemiste kans weer. Slecht van Huub, zoiets moet je niet laten schieten.
Als je van veel herhalingen houdt...okeeequote:Op dinsdag 27 november 2007 21:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, en juist dat soort dingen maakte het programma leuk.
Als ze dan maar wel die klote bubbels uitlaten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Selene zal Dennix gaan paaien in de jacuzzi ......
Maak je niet druk !! Morgen doet Nix pas iets, zeker weten 100% of anders voor donderdagquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:20 schreef Frasier het volgende:
Damn, ik ben nu best jaloers op Dennis
dus datquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:21 schreef petraa het volgende:
http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?p=1278&mforum=fokjoe#1278
voor als Fok er weer mee kapt.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:21 schreef petraa het volgende:
http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?p=1278&mforum=fokjoe#1278
voor als Fok er weer mee kapt.
Ja donderdagavond als hij de kooi uitloopt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk !! Morgen doet Nix pas iets, zeker weten 100% of anders voor donderdag
Ik geef 'm groot gelijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:22 schreef maril het volgende:
Als ik Dennis was zou ik de hele nacht met Selene(of na)neuken en woensdag ook en dan met opgeheven hoofd de kooi verlaten.
FEBO!!! Kunnen jullie ons alsjeblieft deze onzin besparen.. Vorige maand hebben jullie ons deze bullshit gevoerd en nu moeten we het weer aanhoren... 0% gaat toch niet, dus laat deze hele act alsjeblieft zittenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
Nou nou, het lijkt wel de laatste week van September. Same old, same old.
Maar er is licht. [ afbeelding ]
Nadia probeert van alles opdat Dennis maar tv gaat maken maar het helpt niet. Dennis moet nadenken en dat doet hij al een half jaar lang.
Soms vindt Nadia dat hij maar op Selene moet gaan springen. Ook daar moet Dennis over nadenken.
Seleentje wordt niet door Dennis geneukt.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Seleentje wordt niet door Dennis geneukt.![]()
1. omdat ik dat niet wil
2. omdat zij dat niet wil.
En als hij jeuk aan zijn hol krijgt loopt hij maar naar het voederhok, daar ligt vast wel een winterpeen, past goed bij zijn eigen kleurtje
Als ik Selene was dan schopte ik hem van me af. Wat is dat toch, mensen gaan er maar automatisch vanuit dat die vrouwen dat ook allemaal willen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:22 schreef maril het volgende:
Als ik Dennis was zou ik de hele nacht met Selene(of na)neuken en woensdag ook en dan met opgeheven hoofd de kooi verlaten.
Daar luister ik niet eens naar. Het script voor die twee heb ik al meteen na uitgave op de wc-rol gehangen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:30 schreef petraa het volgende:
Dat gezeik tussen Huub en nadia heeft ook wel lang genoeg geduurt nu.
Ja ze moet nu alleen gelaten worden.Maar Huubje praat weer lekker door.Soms is die jongen zo dom,nu heeft ze geen tijd om jaloers te zijn ,want ze heeft aandacht.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:30 schreef petraa het volgende:
Ik heb al een dag geen streams meer !!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar luister ik niet eens naar. Het script voor die twee heb ik al meteen na uitgave op de wc-rol gehangen.
Vrouwen die niet gewillig zijn worden niet in dat programma gelaten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik Selene was dan schopte ik hem van me af. Wat is dat toch, mensen gaan er maar automatisch vanuit dat die vrouwen dat ook allemaal willen.
Net als Nadia: Nou, spring dan op Selene. Neuk haar dan!!
Alsof ze klaar gaat liggen met haar benen wijd.
Laat maar...........quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
FEBO!!! Kunnen jullie ons alsjeblieft deze onzin besparen.. Vorige maand hebben jullie ons deze bullshit gevoerd en nu moeten we het weer aanhoren... 0% gaat toch niet, dus laat deze hele act alsjeblieft zitten
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb al een dag geen streams meer !!!![]()
Kijken of ik het tot donderdagavond kan volhouden!
Dan slaat ie haar van zich afquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:31 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij hé...als die Selene op Nix gaat zitten dan weet tie nog niet wat hem te doen staat.![]()
Wat een stakker.
Omdat.... je weer moet betalen of omdat je het niet meer wil zien?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
makkie voor jequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Je zult maar in een KLM toestel zitten te wachten op een drankje van stewardess Naad, als ze die van achter moet halen ....quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:30 schreef petraa het volgende:
Ze vindt hem een leuke jongen, that's it. Het is geen hoer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vrouwen die niet gewillig zijn worden niet in dat programma gelaten.
Eigenlijk gewoon het laatste! Het is te saai en teveel van hetzelfde. En door geen streams te nemen, maak ik misschien wel statement naar FEBO!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat.... je weer moet betalen of omdat je het niet meer wil zien?
Maar Selene heeft al laten zien dat ze niet voor Jan met de korte achternaam in de hut zit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:35 schreef Guuskeee het volgende:
boooooooooooorrrrriiiiiiiiiiiiiiiinnnnggggg
huub geeft niks om nada en vise versa
selene geeft helemaaaal niks om nix
NEXT!
Waarover!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:38 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Naad hebben een goed gesprek zeg
Over de vader van Nadia en haar zusje.quote:
Volgens mij is iedereen dmet streams doodziek geworden van de oeverloze gesprekken van al maar hetzelfde en heeft niemand echt meer zin om een iets te melden, Dit duurt inmiddels al dagen en dagen. Mogelijk dat er af en toe nog een leuk plaatje voorbij komt .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |