quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:40 schreef Chowi het volgende:
Ik vond het volgende topic beter.
Stamgasten.quote:
Nou hè? Vooral als je weer in slaap valt als 'ie afgegaan is.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:58 schreef Blight het volgende:
Handig zo'n wekker.
Je had je toetsenbord een kwartslag gedraaid?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:34 schreef Blight het volgende:
Sorry. Ik legde even mijn lul op het toetsenbord om te kijken of 'ie er nog zat.
Moet kunnen.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:34 schreef Blight het volgende:
Sorry. Ik legde even mijn lul op het toetsenbord om te kijken of 'ie er nog zat.
*Ril.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef Misstique het volgende:
He's in touch with his feminine side.
Maar Blight is sowieso hip. Metro of niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:51 schreef Misstique het volgende:
Blight is meer metro. Da's kei hip.
Dat is belangrijk. Ik ga nu bijvoorbeeld vol liefde naar mijn werk. Tot 9 uur vanavond keihard doorbikkelen en zwoegen op een bureaustoel. Luv it.quote:
Dan delete je toch drie van de vier posts.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef Misstique het volgende:
Een beetje je eigen topic volspammen..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:07 schreef Dagonet het volgende:
Oh puhrleese, alsof ik zo onredelijk zou zijn om iemand te bannen die mij om nutteloze dingen lastig valt.
Tijdens de lunch niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:19 schreef Blight het volgende:
Daar heb je niet van terug, hm!
Die van mij of die van jou?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef Blight het volgende:
Goed topic trouwens, waar die quote vandaan komt.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef Blight het volgende:
Goed topic trouwens, waar die quote vandaan komt.
Foei toch!quote:Op woensdag 28 november 2007 13:25 schreef Misstique het volgende:
Ik heb net dat hele SeMtopic door zitten lezen, terwijl ik notulen moet uitschrijven..
Dat waren mooie tijden, n'est-ce pas?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:37 schreef Blight het volgende:
Ik ook.
Ik kom op ziekenbezoek in deze reeks, zijn de laatste sacramenten al toegediend?quote:
Captain Planet!quote:
He's a HERO! Lalala.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:42 schreef Dagonet het volgende:
Captain Planet!
Het is om te huilen, niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom op ziekenbezoek in deze reeks, zijn de laatste sacramenten al toegediend?
RIP BeF.quote:
Nou, het was natuurlijk al een tijdje aan het doodgaan, kwam dat ook niet door miss muts en meneer ik zit in japan en waar is m'n boek?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:01 schreef Misstique het volgende:
De traagheid van de afgelopen maanden heeft óók niet geholpen.
Hij is nogsteeds schoon.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:17 schreef Dagonet het volgende:
Maar misschien wellicht toch wel een enigszins aanleiding tot het voortijdig ter ziele gaan van deze ooit zo schone reecks.
Daarom hebben wij mannen de oh zo hilarische one-liners "Vrouwen? Je kunt beter bier brouwen" en "Vrouwen? Je kunt beter kippen houden" bedacht, zodat het net lijkt alsof we ze helemaal niet moeten en het allemaal prima kunnen hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef Dagonet het volgende:
Vrouwen, ze spelen samen allemaal onder één hoedje!
En Tiek zegt altijd dat ze geen hoofd voor hoeden heeft..
Jij hebt toch ook wel een hoofd voor hoeden?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:26 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een pethoofd.
Stoerdoenerij voornamelijk. Tevens een poging om hun onzekerheid te verdoezelen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:29 schreef Blight het volgende:
Daarom hebben wij mannen de oh zo hilarische one-liners "Vrouwen? Je kunt beter bier brouwen" en "Vrouwen? Je kunt beter kippen houden" bedacht, zodat het net lijkt alsof we ze helemaal niet moeten en het allemaal prima kunnen hebben.
Jah, petten staan mequote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 november 2007 14:28 schreef Misstique het volgende:
Damn, ik ben melig, ik lachte hardop om die opmerking.
NEE, PETTENquote:Op woensdag 28 november 2007 14:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel een hoofd voor hoeden?
Rick Roll?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef Dagonet het volgende:
Blight luistert gewoon te vaak naar Midden in de nacht Rick
Hoi c.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:34 schreef BitterLennon het volgende:
Uit je neus eten. Vooral als je net wakker bent, dat het een beetje hard is van binnen met zachte groene smurrie eromheen. Liefst met een klein beetje rood, alsof je een dode Turtle uit je neus trekt.
Rick van Velthuysen, plat, ordinair, vrouwonvriendelijk, chaotisch en fout.quote:
Extra knopjes zijn zó handig.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Te weinig ziektes in die post. Bijna goed
Ik ga al met DDquote:Op woensdag 28 november 2007 14:42 schreef Dagonet het volgende:
Het werk roept, ik wil niet, maar het zal toch moeten.
Adieu vriendjes, ga met God, dan ga je niet alleen.
Buh.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:42 schreef Dagonet het volgende:
Het werk roept, ik wil niet, maar het zal toch moeten.
Adieu vriendjes, ga met God, dan ga je niet alleen.
Kun jij in de kloonscan?quote:
Nope.quote:
Verklap het maar meteen hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Alsof ik nog de moeite neem een nieuw registratieadres aan te maken
Godver!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:51 schreef Blight het volgende:
http://www.gamez.nl/flash/sports/sub_22/category=free?rollin/
Vróeger?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:56 schreef Misstique het volgende:
Ik vond dat vroeger een leuk liedje..
Ik ookquote:Op woensdag 28 november 2007 14:56 schreef Misstique het volgende:
Ik vond dat vroeger een leuk liedje..
5 maanden en 2 weken. Aangeraden wordt 7 maanden behalve, en ik citeer, als de kat begint te sproeien of ander hinderlijk gedrag begint te vertonen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:09 schreef Misstique het volgende:
Issie daar niet te jong voor nog?
Ik vind het al knap dat je kan FOK!ken tijdens het post bezorgen. Then again, het is beide 'posten'quote:Op woensdag 28 november 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
Gamen is wat lastig zo tijdens m'n werk.
WE'VE JUST BEEN RICKROLL'D!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:55 schreef Janetje het volgende:
Were no strangers to love
You know the rules and so do i
A full commitments what Im thinking of
You wouldn't get this from any other guy
I just wanna tell you how Im feeling
Gotta make you understand
Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you
Weve know each other for so long
Your hearts been aching
But youre too shy to say it
Inside we both know whats been going on
We know the game and were gonna play it
And if you ask me how Im feeling
Dont tell me youre too blind to see
Give you up. give you up
Give you up, give you up
Never gonna give
Never gonna give, give you up
Never gonna give
Never gonna give, five you up
I just wanna tell you how Im feeling
Gotta make you understand
Nee, maar hij vertoont hinderlijk gedragquote:Op woensdag 28 november 2007 15:20 schreef Misstique het volgende:
Ow nee, is hij nu ook aan het sproeien geslagen?
Kan best veel uit zo'n beestje komen he? Daar verbaas ik me ook altijd over.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:21 schreef BitterLennon het volgende:
Nee, maar hij vertoont hinderlijk gedrag
Whehe, laast nog op c_c d'r jas vlák voor we de deur uitgingen. En vervolgens op de tv die ik op straat had gevonden, gewoon waar ik bij zat. En hij hield maar niet op
Dan krijgen we hier allemaal KPD'ers.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:22 schreef Blight het volgende:
Sproeiende poesjes. Goede TT wel.
Nog even voor de goede orde: ik luister nooit vrijwillig naar Radio 538. Elke keer als ik die zender ergens hoor sterft er een stukje van mijn ziel.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rick van Velthuysen, plat, ordinair, vrouwonvriendelijk, chaotisch en fout.
Leuke radio van 00:00 tot 03:00
Arrow Classic rock.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Nog even voor de goede orde: ik luister nooit vrijwillig naar Radio 538. Elke keer als ik die zender ergens hoor sterft er een stukje van mijn ziel.
Het mag. Nu. Maar ik neem ook genoegen met een topic, hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef mcDavid het volgende:
Hadden we Chowi al gefeliciteerd hier?
Met het zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
Waarmee?
Chowiquote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het mag. Nu. Maar ik neem ook genoegen met een topic, hoor.
18 pas?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:18 schreef Blight het volgende:
Met het zijn.
Al die verwarring! Nou, gefeliciteerd met alles dan maar.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:21 schreef Chowi het volgende:
Neem die Blaait maar niet al te serieus, Kuuk. Ik ben zwanger, dat is waarmee je me moet feliciteren.
Bedankt! Jij ook gefeliciteerd met mij.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al die verwarring! Nou, gefeliciteerd met alles dan maar.
Bedankt! Ik eet er een Znekpeer op.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:23 schreef Chowi het volgende:
Bedankt! Jij ook gefeliciteerd met mij.
Ik weet niet meer hoe oud hij is.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Dat is een peer in een zakje uit de koeling van de catering.
Maarreh, hoe jong dan? Jonger dan mij. Dat wist ik. Net zo jong als Blight?
Ah. Ja, dat gevoel.. Ik ken het nog wel. Het is alweer lang gelee.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:29 schreef Chowi het volgende:
Ik weet niet meer hoe oud hij is.. Maar vast ouder dan ik. 20 ben ik nu, en dat vind ik fucking oud klinken vergeleken bij 19.
.
Ouwe bok.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah. Ja, dat gevoel.. Ik ken het nog wel. Het is alweer lang gelee.
Ja, maar hé, ik heb wél mijn eigen smilies.quote:
Hou mij er buiten wil je. Ik ben sinds half 12 netjes aan het werk.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:41 schreef rompompom het volgende:
Pfrt. Een beetje snel zitten posten als ik éven niet kijk.
[faceplant.jpeg]quote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef Chowi het volgende:
Okay. Dat klinkt als iets buitenaards.
En ik ben géén achttien!
Nou bij deze dan. Weet je al wat het wordt?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het mag. Nu. Maar ik neem ook genoegen met een topic, hoor.
quote:
Wanneer kom je weer bij mij slapen?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:29 schreef mcDavid het volgende:
Nou bij deze dan. Weet je al wat het wordt?
Ik slaap al zo vaak bij jou! Wanneer kom jij eens bij míj slapen?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer bij mij slapen?
Ohw nou eh. Spoedig! Heb jij een PS2 met Guitar Herospelletjes?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:46 schreef mcDavid het volgende:
Ik slaap al zo vaak bij jou! Wanneer kom jij eens bij míj slapen?
Ik heb een hamster.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw nou eh. Spoedig! Heb jij een PS2 met Guitar Herospelletjes?
Oh..quote:Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb een hamster.
Het veranderd onderhand in een schilderij van Jeroen Bosch.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef JDude het volgende:
Sinds wanneer gaat BeF snel als ik even niet oplet?
Sinds Ch.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef JDude het volgende:
Sinds wanneer gaat BeF snel als ik even niet oplet?
Onder de groene hemel in de blauwe zon,quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef Quatertemper het volgende:
Het veranderd onderhand in een schilderij van Jeroen Bosch.
*Ding dong, dit is niet het Breda-topic*quote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef Kuukske het volgende:
Maas en Waal? De Mark, Aa en Weerijs hebben we hier verdomme. Niks geen Maas en Waal.
Ha. Typo.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef JDude het volgende:ing dong, dit is niet het Breda-topic*
quote:
Hij was oorspronkelijk nóg erger.quote:
You know you love me. Xo Xo.quote:
Ja, maar dat zag ik te laat.quote:
BEN JE HELEMAAL FIT EN WAKKER BLIGHT??!!?!?!?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
Nee.
Schreeuw niet zo.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
BEN JE HELEMAAL FIT EN WAKKER BLIGHT??!!?!?!?
Wrom nie?quote:
Op Hawaii?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:46 schreef Misstique het volgende:
Ik niet, bij mij staat dan een internationale meeting ingepland..
.
Het kan al helpen om je outfit er op aan te passen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:16 schreef Misstique het volgende:
Was het maar zo'n feest.
Een paar opgeslagen games van FIFA en Oblivion. Weinig boeiends.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:45 schreef Dagonet het volgende:
Staan er eigenlijk nog dingen op die harde schijf B.?
Doet dus weer moeilijk.quote:
Ja. Ik ben zo onzeker en verlegen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:58 schreef Misstique het volgende:
JE BENT BANG HÈ BLIGHT GEEF HET MAAR GEWOON EERLIJK TOE!!
*kuch.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik daar bij zou zijn, zou je de kans niet hebben om het koud te krijgen. Baby. [ afbeelding ].
Momenteel bén ik de baas.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:57 schreef Misstique het volgende:
Je krijgt op je flikker van je baas zo hoor. En daarna van mij..
*mailtje naar R. stuurt.quote:
Doe liever naar F. die komt na mij.quote:
Die kan toch niet lezen. En die boeit het geen flikker na die door de neus boor actie van z'n studie.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:03 schreef Misstique het volgende:
En dus stuur ik em naar R.
B. is momenteel blij met mij, misschien kan je P of T proberen,quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Misstique het volgende:
Dan stuur ik het wel naar B., die weet vast wel aan wie het doorgegeven kan worden.
Op de moord na beschrijf je wel mijn werk in 2007.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Komt goed uit, want ik verveel me de hondenschurft.
Komt er nog seks voor in dat verhaaltje? Een moord? Wat intrige?
Okay. Dan. Probeer. Ik. T. Wel.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Dagonet het volgende:
B. is momenteel blij met mij, misschien kan je P of T proberen,.
Op het kopieerapparaat? Toen de baas binnenwandelde?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef Dagonet het volgende:
Op de moord na beschrijf je wel mijn werk in 2007..
Zwangergeneukte P&O sletjes bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay. Dan. Probeer. Ik. T. Wel.
Neuh, met een getrouwde vent die op die manier een zooi dure cursussen lospeuterde.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op het kopieerapparaat? Toen de baas binnenwandelde?
Pfff. Dat is ook niet cliché.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Neuh, met een getrouwde vent die op die manier een zooi dure cursussen lospeuterde.
Die pauperbak? Neuh.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef Dagonet het volgende:. Zet er een plaatje van een auto bij.
Het is mss niet origineel, maar wel errug vermakelijk.quote:
I can imaginequote:Op donderdag 29 november 2007 20:31 schreef Misstique het volgende:
Het is mss niet origineel, maar wel errug vermakelijk..
Zullen we abortussen, bedreigingen en oom agent erbij gooien dan?quote:
Wat een bedrijfquote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Zullen we abortussen, bedreigingen en oom agent erbij gooien dan?
En gokverslaafde collega's die op kosten van de baas betaalsites bezoekenAls ze al niet bezig zijn met russische bruidjes uit te zoeken
Nu al?!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:46 schreef Blight het volgende:
Ik ga slapen. Trusten.
Trusten!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:48 schreef Blight het volgende:
Inhalen.
Hell ja!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef Misstique het volgende:
Ben je wel een beetje een strenge meester, c?
Afzien vandaag.quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:38 schreef Blight het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een leuk tagje.
Mwoah.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:41 schreef Misstique het volgende:
Je hébt al een leuk tagje!
Ik haal em wel weg dan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:44 schreef Blight het volgende:
Mwoah.
Er stond ooit iets kei tofs bij. Maar dat is toen opeens weggehaald.quote:
Playa?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef Blight het volgende:
Er stond ooit iets kei tofs bij. Maar dat is toen opeens weggehaald.
Er stond 'P.I.M.P. Moderator'.quote:
Hoi_Piepeloi ofzo? Daar heeft'ie alleen de hamster mee gevoerd denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:54 schreef Blight het volgende:
Een x aantal BeF-delen terug.
I know, maar ik vind mijn suggestie toepasselijker.quote:
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoi_Piepeloi ofzo? Daar heeft'ie alleen de hamster mee gevoerd denk ik.
Werkt alleen als ze niet weet hoe een scheermes werkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
Ach. Da's weer eens wat anders dan 'brommers kieken'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |