abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 14:45:00 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_54870075
Vervolg op : [COS 2907] Game Over, terwijl Nadia Dennis vingert

Naad is op dit moment in gesprek met Amanda of omgekeerd. Amanda is imo goed bezig maar volgens mij is Naad niet van plan Dennix donderdag naar huis te sturen. Ze houdt van hem en mist de lieve, leuke Dennix, de sex en het knuffelen. Dennix kan niet meedoen aan discussie's of groepsgesprekken, dat deed hij thuis ook nooit.

Dit is waar Dennix goed in is en het spelen van Pim Pam Pet.

En niet te vergeten Self Tanningcreme.

De kapster is er voor Lieke.

Sanne is er voor Jaap, die a.s. donderdag een live show mag verzorgen op RNN.

kan een mod het eerste haakje aanpassen in de TT, staat zo slordig.

[ Bericht 98% gewijzigd door beequeen op 27-11-2007 14:53:38 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54870105
Vind DGK het programma nu zelf zo onbelangrijk dat de FEBO de bewoners naar allerlei snabbels stuurt?
DIscotheken voor lullige plaatje dat op nr. 40 staat en tv presentaties op een c-zender...?

Is DGK zelf niet boeiend genoeg?

Laat de bewoners het spel spelen, tempo erin mensen moeten worden weggespeeld
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:48:40 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54870129
En ik maar denken dat ik van niemand zo kon walgen als van Natasia.
En then came Dennis en Nadia...
Ik mag hopen dat degene die verantwoordelijk is voor hun komst in de villa en daarmee de onstopbare teloorgang van het programma in een stroomversnelling heeft gegooid, tot in lengte der dagen door nachtmerries wordt geteisterd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54870197
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Zou nou niemand Amanda de ogen open kunnen doen en haar vertellen wat een slang dat is?
Ik ben geen fan van A&B maar dit is toch te erg, vertrouwelijke gesprekken op de streams doorlullen aan nix en zometeen weer lief en aardig doen tegen Amanda.
net als dat amandel nare trekjes van brian accepteerd doet ze dat ook bij naad.
naad likt zich er constant in bij del en doet er alles aan om haar te pleasen en amandel
heeft dat nou eenmaal te hard nodig daar.

zolang het valse gedrag van naad niet te duidelijk te zien is zal amandel maar wat graag
even de andere kant opkijken als het moet en net doen alsof er niks gebeurt.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54870205
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:52:57 #6
168951 STAP01
body and brain
pi_54870221
Lieke en Selene hebben het over de achterbaxe Naad
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54870231
Ik hoor net dat Dennis goed kan knuffelen van Amanda..
pi_54870232
Jaap in het kantor met.
pi_54870242
het is weer precies hetzelfde als vorige maand

uiteindelijk blijft Dennis weer
pi_54870248
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je kunt het ook in één zin zeggen, ze acteert, liegt en bedriegt 24/7 punt!
Ze is ziek....
In haar mind...
Haar vorige relatie had ze totaal niet verwerkt....als ze over die relatie spreekt weet je genoeg...die relatie was echt sick...ze zat haar vriendje op te wachten...tafel gedekt,alles klaar gemaakt en knielde om zijn schoenen uit te doen...gedroeg zich als zijn slaaf...in alles
Toen die relatie uit was is ze ten einde raad geweest...toen kwam ze de villa in....ze heeft Dennix gekozen als substituut van haar vorige relatie....het maakt haar niet eens uit wie of wat,als het maar iemand is waar ze haar sickness op kwijt kan

echt,dat kind moet geholpen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:56:07 #11
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54870264
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:51 schreef miesy het volgende:

[..]

net als dat amandel nare trekjes van brian accepteerd doet ze dat ook bij naad.
naad likt zich er constant in bij del en doet er alles aan om haar te pleasen en amandel
heeft dat nou eenmaal te hard nodig daar.

zolang het valse gedrag van naad niet te duidelijk te zien is zal amandel maar wat graag
even de andere kant opkijken als het moet en net doen alsof er niks gebeurt.
Hopelijk trekt dat een beetje bij nu Amanda wat meer aansluiting bij Lieken en Selene lijkt te hebben, ik zag net dat Lieke en Selene het over de achterbaksheid van Naad hebben, misschien kunnen ze Nadia daarmee gaan confronteren, Amanda zal dan misschien iets willen/moeten zien.
be nice or go away
pi_54870281
Wat moet nu het nut zijn van dat etentje van huub vanavond?!
Dat is toch veels te nep en ongeloofwaardig.

ZE moeten dat maar geoon afzeggen hoor, gaat toch nergens over; zo nep en gescript etentje
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:58:19 #13
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54870310
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:31 schreef Sonique het volgende:

[..]

ben ik het dus niet mee eens...

NL was de sterkste speler in het huis wat mij betreft, en ook de enige echte tegenstander van Huub. De rest is kont.
Het subtiele spel van NL had er voor gezorgt dat het hele huis in de greep van NL was, inclusief Bart 'kat in de zak'. Alle touwtjes had NL in handen totdat Huub in het spel werdt gegooid, en dat was natuurlijk niet voor niets, het spel zat vast. De kijkcijfers bleven steken.
Huub heeft NL op een handige manier weg weten te krijgen als we de uitzendingen mogen geloven. Maar een beetje kijker vanaf het eerste uur weet allang dat de winnaar vast staat, en alle spelers die weg zijn (muv Stephan) uit zichzelf zijn opgestapt al dan niet verdekt met een zogenaamd dis kwalifikatie.

De kijker kon het spel niet volgen omdat de gemiddelde kijker te dom was, en bovendien waren de overige spelers niet veel slimmer.

Het is ook niet voor niets dat na het vertrek van NL DGK zo'n ommezwaai heeft gemaakt naar 'kots, schijt en terror', omdat dit de neige manier was om de kijkende zieltjes tevreden te stellen en hogere kijkcijfers te halen. Was het niet omstreeks die tijd dat 'gescripte' jaap de villa betrad? Met als gevolg dat het hele programma van de buis dreigde gehaald te worden.

Huub is de enige in de villa die nog een beetje spel speelt, en voor de rest is het concept van DGK allang een snelle dood gestorven.

We weten inmiddels allang hoe nep de bewoners zijn geworen met als uitschieters Nadia en Dennis die niet voorzichzelf kunnen na denken.

Het zijn allemaal zuignappen.
Een mooi lang antwoord. Jammer genoeg haal ik er niet uit waarom Nathanael, volgens jou, geen volslagen slapjanus is, zoals ik beweer. Dus herhaal ik mijn stelling: Nathanael was een eerste klas droplul. Het enige dat hij bereikt heeft met zijn "subtiele spel" (het onophoudelijk bashen van een nieuweling, Huub, samen met zijn grote held Bart (die vreemd genoeg huizenhoog tegen hem opkeek tot 2 weken voor zijn vertrek)) is Huub een ongekende populariteit te bezorgen in de Kooi. Dat is voor een belangrijk deel zijn verdienste, hij verschafte de situatie waar Huub dankbaar gebruik van heeft gemaakt.

Verder heeft Nathanael helemaal niets laten zien. Hij was uitgesproken dom en gedroeg zich zeer onsympathiek. Nogmaals, als je hem een sterke speler vindt mag je zeer ernstig twijfelen aan jezelf.

hahahha (dus....)
Er kan er maar één de domste zijn
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 14:58:26 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_54870311
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:55 schreef riri het volgende:

Haar vorige relatie had ze totaal niet verwerkt....als ze over die relatie spreekt weet je genoeg...die relatie was echt sick...ze zat haar vriendje op te wachten...tafel gedekt,alles klaar gemaakt en knielde om zijn schoenen uit te doen...gedroeg zich als zijn slaaf...in alles
Ideale partner voor Brian dus.

Ik neem je echt serieus hoor, ze is idd ziek maar ik kan niet meer relativeren als het om Naad gaat.
― Mark Twain
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:58:37 #15
145755 kahaarin
pi_54870314
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef diedirk het volgende:
Wat moet nu het nut zijn van dat etentje van huub vanavond?!
Dat is toch veels te nep en ongeloofwaardig.

ZE moeten dat maar geoon afzeggen hoor, gaat toch nergens over; zo nep en gescript etentje
Gaan Brian en Amanda ook samen eten?
Ik dacht dat ik dat had gelezen in de vorige cos, als dat niet zo is dan kunnen Lieke en Selene een beetje met Amanda gaan kletsen.
be nice or go away
pi_54870369
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:55 schreef riri het volgende:

[..]

Ze is ziek....
In haar mind...
Toen die relatie uit was is ze ten einde raad geweest...toen kwam ze de villa in....ze heeft Dennix gekozen als substituut van haar vorige relatie....het maakt haar niet eens uit wie of wat,als het maar iemand is waar ze haar sickness op kwijt kan

echt,dat kind moet geholpen
bunnyboiler nadia...
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54870387
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hopelijk trekt dat een beetje bij nu Amanda wat meer aansluiting bij Lieken en Selene lijkt te hebben, ik zag net dat Lieke en Selene het over de achterbaksheid van Naad hebben, misschien kunnen ze Nadia daarmee gaan confronteren, Amanda zal dan misschien iets willen/moeten zien.
Na donderdag gaan Lieke en Selene los op Nadia.Maar nu mocht dat nog niet.Je weet wel,Dennis moet eerst weg.Zal je zien dat Dennis niet weggaat en kan het hele spel weer overnieuw beginnen en komt Nadia er weer mee weg.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:02:35 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_54870389
Hé, hoorden jullie Huub? Hij kan beter rappen dan zingen.
― Mark Twain
pi_54870393
Lieke en Selene beschrijven Nadia perfekt....Selene zegt dat ze een heel fijn gesprek met huub heeft gehad...
ook heeft ze een bloedhekel aan Nadia....ze vindt Nadia een grote akteur die alles speelt...ze kan niet wachten om haar daarmee te confronteren
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:04:23 #20
135305 beequeen
Lost.
pi_54870404
Ja hoor, Naad zit weer aan de make-up van Lieke.
― Mark Twain
pi_54870405
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:58 schreef IkWeetNiets het volgende:

[..]

Een mooi lang antwoord. Jammer genoeg haal ik er niet uit waarom Nathanael, volgens jou, geen volslagen slapjanus is, zoals ik beweer. Dus herhaal ik mijn stelling: Nathanael was een eerste klas droplul. Het enige dat hij bereikt heeft met zijn "subtiele spel" (het onophoudelijk bashen van een nieuweling, Huub, samen met zijn grote held Bart (die vreemd genoeg huizenhoog tegen hem opkeek tot 2 weken voor zijn vertrek)) is Huub een ongekende populariteit te bezorgen in de Kooi. Dat is voor een belangrijk deel zijn verdienste, hij verschafte de situatie waar Huub dankbaar gebruik van heeft gemaakt.

Verder heeft Nathanael helemaal niets laten zien. Hij was uitgesproken dom en gedroeg zich zeer onsympathiek. Nogmaals, als je hem een sterke speler vindt mag je zeer ernstig twijfelen aan jezelf.

hahahha (dus....)
Vond hem ook niet geweldig.Kon alleen maar tegen Huub grote bek hebben en ging elke dag met zijn papieren in de hand aan het werk.Hij deed natuurlijk niks,dan alleen maar kindertekeningen maken.
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:05:05 #22
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54870413
Die Sanne Heiden doet me denken aan een cartoonachtig wezen.... help me out here....
Er kan er maar één de domste zijn
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:05:22 #23
145755 kahaarin
pi_54870419
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Na donderdag gaan Lieke en Selene los op Nadia.Maar nu mocht dat nog niet.Je weet wel,Dennis moet eerst weg.Zal je zien dat Dennis niet weggaat en kan het hele spel weer overnieuw beginnen en komt Nadia er weer mee weg.
Hmm, ik denk dat als ze Dennis er nu weer in houdt de liefde tussen haar en Amanda ook wel over zal zijn, toch?
Buiten dat, of hij nu weggaat of niet, donderdag moeten ze imho gewoon losgaan, die meid moet tegen zichzelf beschermd worden.
be nice or go away
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:06:17 #24
145755 kahaarin
pi_54870430
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Die Sanne Heiden doet me denken aan een cartoonachtig wezen.... help me out here....
[ afbeelding ]
Gizmo, uit de Gremlins.
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:07:29 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_54870444
14:50 - Nadia in de rats...
quote:
In de Private Room treurt Nadia verder. “Als ik zie dat hij haar (Selene red.) knuffelt wil ik dat gewoon zijn. Ik kan daar gewoon niet tegen”, zegt de brunette wat beteuterd. Amanda begrijpt het wel, maar vindt dat Nadia een keuze moet maken en harder moet zijn. De brunette houdt het niet meer en barst in tranen uit. “Ik weet gewoon ook niet of ik wel alles tegen jou kan zeggen”, zegt Nadia snikkend, als Amanda haar knuffelt. Life ain’t easy?
Bron VV.

Heb ik iets gemist?
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')