net als dat amandel nare trekjes van brian accepteerd doet ze dat ook bij naad.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou nou niemand Amanda de ogen open kunnen doen en haar vertellen wat een slang dat is?
Ik ben geen fan van A&B maar dit is toch te erg, vertrouwelijke gesprekken op de streams doorlullen aan nix en zometeen weer lief en aardig doen tegen Amanda.
Ze is ziek....quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt het ook in één zin zeggen, ze acteert, liegt en bedriegt 24/7 punt!
Hopelijk trekt dat een beetje bij nu Amanda wat meer aansluiting bij Lieken en Selene lijkt te hebben, ik zag net dat Lieke en Selene het over de achterbaksheid van Naad hebben, misschien kunnen ze Nadia daarmee gaan confronteren, Amanda zal dan misschien iets willen/moeten zien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:51 schreef miesy het volgende:
[..]
net als dat amandel nare trekjes van brian accepteerd doet ze dat ook bij naad.
naad likt zich er constant in bij del en doet er alles aan om haar te pleasen en amandel
heeft dat nou eenmaal te hard nodig daar.
zolang het valse gedrag van naad niet te duidelijk te zien is zal amandel maar wat graag
even de andere kant opkijken als het moet en net doen alsof er niks gebeurt.
Een mooi lang antwoord. Jammer genoeg haal ik er niet uit waarom Nathanael, volgens jou, geen volslagen slapjanus is, zoals ik beweer. Dus herhaal ik mijn stelling: Nathanael was een eerste klas droplul. Het enige dat hij bereikt heeft met zijn "subtiele spel" (het onophoudelijk bashen van een nieuweling, Huub, samen met zijn grote held Bart (die vreemd genoeg huizenhoog tegen hem opkeek tot 2 weken voor zijn vertrek)) is Huub een ongekende populariteit te bezorgen in de Kooi. Dat is voor een belangrijk deel zijn verdienste, hij verschafte de situatie waar Huub dankbaar gebruik van heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
ben ik het dus niet mee eens...
NL was de sterkste speler in het huis wat mij betreft, en ook de enige echte tegenstander van Huub. De rest is kont.
Het subtiele spel van NL had er voor gezorgt dat het hele huis in de greep van NL was, inclusief Bart 'kat in de zak'. Alle touwtjes had NL in handen totdat Huub in het spel werdt gegooid, en dat was natuurlijk niet voor niets, het spel zat vast. De kijkcijfers bleven steken.
Huub heeft NL op een handige manier weg weten te krijgen als we de uitzendingen mogen geloven. Maar een beetje kijker vanaf het eerste uur weet allang dat de winnaar vast staat, en alle spelers die weg zijn (muv Stephan) uit zichzelf zijn opgestapt al dan niet verdekt met een zogenaamd dis kwalifikatie.
De kijker kon het spel niet volgen omdat de gemiddelde kijker te dom was, en bovendien waren de overige spelers niet veel slimmer.
Het is ook niet voor niets dat na het vertrek van NL DGK zo'n ommezwaai heeft gemaakt naar 'kots, schijt en terror', omdat dit de neige manier was om de kijkende zieltjes tevreden te stellen en hogere kijkcijfers te halen. Was het niet omstreeks die tijd dat 'gescripte' jaap de villa betrad? Met als gevolg dat het hele programma van de buis dreigde gehaald te worden.
Huub is de enige in de villa die nog een beetje spel speelt, en voor de rest is het concept van DGK allang een snelle dood gestorven.
We weten inmiddels allang hoe nep de bewoners zijn geworen met als uitschieters Nadia en Dennis die niet voorzichzelf kunnen na denken.
Het zijn allemaal zuignappen.
Ideale partner voor Brian dus.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:55 schreef riri het volgende:
Haar vorige relatie had ze totaal niet verwerkt....als ze over die relatie spreekt weet je genoeg...die relatie was echt sick...ze zat haar vriendje op te wachten...tafel gedekt,alles klaar gemaakt en knielde om zijn schoenen uit te doen...gedroeg zich als zijn slaaf...in alles
Gaan Brian en Amanda ook samen eten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef diedirk het volgende:
Wat moet nu het nut zijn van dat etentje van huub vanavond?!
Dat is toch veels te nep en ongeloofwaardig.
ZE moeten dat maar geoon afzeggen hoor, gaat toch nergens over; zo nep en gescript etentje
bunnyboiler nadia...quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:55 schreef riri het volgende:
[..]
Ze is ziek....
In haar mind...
Haar vorige relatie had ze totaal niet verwerkt....als ze over die relatie spreekt weet je genoeg...die relatie was echt sick...ze zat haar vriendje op te wachten...tafel gedekt,alles klaar gemaakt en knielde om zijn schoenen uit te doen...gedroeg zich als zijn slaaf...in alles
Toen die relatie uit was is ze ten einde raad geweest...toen kwam ze de villa in....ze heeft Dennix gekozen als substituut van haar vorige relatie....het maakt haar niet eens uit wie of wat,als het maar iemand is waar ze haar sickness op kwijt kan
echt,dat kind moet geholpen
Na donderdag gaan Lieke en Selene los op Nadia.Maar nu mocht dat nog niet.Je weet wel,Dennis moet eerst weg.Zal je zien dat Dennis niet weggaat en kan het hele spel weer overnieuw beginnen en komt Nadia er weer mee weg.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijk trekt dat een beetje bij nu Amanda wat meer aansluiting bij Lieken en Selene lijkt te hebben, ik zag net dat Lieke en Selene het over de achterbaksheid van Naad hebben, misschien kunnen ze Nadia daarmee gaan confronteren, Amanda zal dan misschien iets willen/moeten zien.
Vond hem ook niet geweldig.Kon alleen maar tegen Huub grote bek hebben en ging elke dag met zijn papieren in de hand aan het werk.Hij deed natuurlijk niks,dan alleen maar kindertekeningen maken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Een mooi lang antwoord. Jammer genoeg haal ik er niet uit waarom Nathanael, volgens jou, geen volslagen slapjanus is, zoals ik beweer. Dus herhaal ik mijn stelling: Nathanael was een eerste klas droplul. Het enige dat hij bereikt heeft met zijn "subtiele spel" (het onophoudelijk bashen van een nieuweling, Huub, samen met zijn grote held Bart (die vreemd genoeg huizenhoog tegen hem opkeek tot 2 weken voor zijn vertrek)) is Huub een ongekende populariteit te bezorgen in de Kooi. Dat is voor een belangrijk deel zijn verdienste, hij verschafte de situatie waar Huub dankbaar gebruik van heeft gemaakt.
Verder heeft Nathanael helemaal niets laten zien. Hij was uitgesproken dom en gedroeg zich zeer onsympathiek. Nogmaals, als je hem een sterke speler vindt mag je zeer ernstig twijfelen aan jezelf.
hahahha (dus....)
Hmm, ik denk dat als ze Dennis er nu weer in houdt de liefde tussen haar en Amanda ook wel over zal zijn, toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Na donderdag gaan Lieke en Selene los op Nadia.Maar nu mocht dat nog niet.Je weet wel,Dennis moet eerst weg.Zal je zien dat Dennis niet weggaat en kan het hele spel weer overnieuw beginnen en komt Nadia er weer mee weg.
Gizmo, uit de Gremlins.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Die Sanne Heiden doet me denken aan een cartoonachtig wezen.... help me out here....
[ afbeelding ]
Bron VV.quote:In de Private Room treurt Nadia verder. “Als ik zie dat hij haar (Selene red.) knuffelt wil ik dat gewoon zijn. Ik kan daar gewoon niet tegen”, zegt de brunette wat beteuterd. Amanda begrijpt het wel, maar vindt dat Nadia een keuze moet maken en harder moet zijn. De brunette houdt het niet meer en barst in tranen uit. “Ik weet gewoon ook niet of ik wel alles tegen jou kan zeggen”, zegt Nadia snikkend, als Amanda haar knuffelt. Life ain’t easy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |