Roep niet te hard, vrijdag ben ik redelijk in de buurtquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Iedereen is in Meppel welkom voor kruidnoten !
Waar ga je heen ChatGirl?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Roep niet te hard, vrijdag ben ik redelijk in de buurt
Naar een verjaardag van een vriendin in Nijkerk, dat stukje kan er dan ook nog wel bij.quote:
Meppel hè...quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Vrijdagmiddag ben ik in Valkenswaard Isdatzo, kun je tot dan wachten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
meppel.. kom je ze ook ff naar Valkenswaard of Eindhoven brengen?![]()
Wat kom je doen in V'waard?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag ben ik in Valkenswaard Isdatzo, kun je tot dan wachten?
83 km, dat had ik ook wel over gehad voor een paar kruidnoten!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Naar een verjaardag van een vriendin in Nijkerk, dat stukje kan er dan ook nog wel bij.
Ik ga naar de daargelegen Center Parcs voor een weekendje.quote:
Wat dan, moet ik je een rommantische middag bieden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:03 schreef Loontjah het volgende:
Ahhh vlieg even langs eindhoven !
De Kempervennen, vroeger vaak geweest om te zwemmen. Ga je ook stappen in Valkenswaard?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
83 km, dat had ik ook wel over gehad voor een paar kruidnoten!
[..]
Ik ga naar de daargelegen Center Parcs voor een weekendje.
Alleen als je vriendin mee doet (zie avatarquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat dan, moet ik je een rommantische middag bieden?
Dat is best een stukje rijden vanaf hierquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Geen idee, ik heb niks geplanned ChatGirl!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De Kempervennen, vroeger vaak geweest om te zwemmen. Ga je ook stappen in Valkenswaard?
Moet dit even over de PM verder geregeld worden of leest je vriend geen fok!?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:05 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Alleen als je vriendin mee doet (zie avatar)
Iemand die in Zweden zit heeft Sint Nicolaas in de steek gelaten voor Santa Claus. Hier kan ik geen respect voor op brengen. Mede doordat met Sint Nicolaas de heidense god Wodan ook geëert wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is best een stukje rijden vanaf hier
Pepernoten bedoel je?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Iemand die in Zweden zit heeft Sint Nicolaas in de steek gelaten voor Santa Claus. Hier kan ik geen respect voor op brengen. Mede doordat met Sint Nicolaas de heidense god Wodan ook geëert wordt.
Pepermunten zijn er dan ook niet voor jou!
matigquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niks geplanned ChatGirl!
Als Fries zijnde komt het patriotisch gevoel wel eens naar boven, bijvoorbeeld in producten die uit Friesland weg komen. Pepermunt is één van deze producten, dit terwijl ik inderdaad pepernoot bedoelde.quote:
pepermuntjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Iemand die in Zweden zit heeft Sint Nicolaas in de steek gelaten voor Santa Claus. Hier kan ik geen respect voor op brengen. Mede doordat met Sint Nicolaas de heidense god Wodan ook geëert wordt.
Pepermunten zijn er dan ook niet voor jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |