Dank, maar het zal vast goedkomen. Wat doe jij eigenlijk ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Succes Jackson!
Op dit moment op dit forum posten, kruidnoten eten en cappucino drinken. Voor de rest ben ik wat bezig met E-invoicing. Bij een behoorlijke onderneming.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank, maar het zal vast goedkomen. Wat doe jij eigenlijk ?
Geen stage of iets dergelijk ?!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Op dit moment op dit forum posten, kruidnoten eten en cappucino drinken. Voor de rest ben ik wat bezig met E-invoicing.
Mijn vriend en romantischquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef Trigalti het volgende:
Jij had toch al een vriend en zoiets??![]()
Deel eens uitquote:
Oeioei, ik hoop voor je dat je alles terugkrijgt..quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb poosje terug in een boze bui heel wat maitljes uit mn gmail account gegooid..en nu ben ik opzoek naar mijn stage verslag. Die daar ergens op moet staan. Maar ik vrees dat ik perongeluk mijn verslag en logboek heb weggegooit. Maar misschien heb ik geluk. Logboek staat tenminste hier nog op de computer en mn verslag moet als het goed is op mijn usb-stick staan. Tenminste dat hoop ik.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:15 schreef Loontjah het volgende:
Prullenbak van mail?
Is goed, we hebben hier een complete doos vol zakken kruidnoten. Een vriend van een kamergenoot van me werkt bij Bolletje en stuurt die dingen op:Pquote:
Ik hoop het ook vanavond maar even op mn usb-stick kijken, want die heb ik zoals gewoon weer niet bij mequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oeioei, ik hoop voor je dat je alles terugkrijgt..
Ik heb dsat ding altijd bij me eigenlijk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik hoop het ook vanavond maar even op mn usb-stick kijken, want die heb ik zoals gewoon weer niet bij me
Dat kan best voor 1 keertjequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet geil Ilona!
Relaxt! Gister had mn vader ook al zn sinterklaas spul gekregen. Zak marsepeinen aardappeltjes (:D), gevulde speculaas, pepernoten en een chocoladeletter. De helft is al geplunderd door mij en mn zusje die langskwamquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is goed, we hebben hier een complete doos vol zakken kruidnoten. Een vriend van een kamergenoot van me werkt bij Bolletje en stuurt die dingen op:P
Zit in mn schooltas en die neem ik niet mee naar stagequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb dsat ding altijd bij me eigenlijk!
Mensen die nerdjargon van zulks een category gebruiken, doen bij mij na 1 keertje al bijna af!quote:
Oohh.. geeeffffquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is goed, we hebben hier een complete doos vol zakken kruidnoten. Een vriend van een kamergenoot van me werkt bij Bolletje en stuurt die dingen op:P
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mensen die nerdjargon van zulks een category gebruiken, doen bij mij na 1 keertje al bijna af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |