daar gaat het ook al verkeerd. Achter iemand aanlopen is een verkeerde aanpak. Dan weten ze wat je van hun wilt. Spreek ze aan, houd een gesprek bezig en loop zelf weg voordat het doodvalt. Als je dat goed uitvoert en kalm kan blijven met wachten tot je opnieuw op haar afstapt of zij jou aanspreekt, dan ligt de kans een stuk hoger.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach he, wees blij dat er tenminste iemand met je praatik zie hier genoeg exchange studenten rondlopen die achter ieder zweeds meisje aanlopen en iedere, IEDERE avond alleen naar huis gaan
Volgens mij zijn Zweedse meisjes (of Scandinaviers in het algemeen) redelijk opzichzelf en vinden ze al die buitenlanders niet echt interessant he? Op vakantie ook wel eens meegemaakt, iedereen vindt ze knap maar ze zijn altijd afstandelijk en houden het bij de Zweden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach he, wees blij dat er tenminste iemand met je praatik zie hier genoeg exchange studenten rondlopen die achter ieder zweeds meisje aanlopen en iedere, IEDERE avond alleen naar huis gaan
Haha, ook weer waar...quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is zo'n woest aantrekkelijke noorderlingquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Zweedse meisjes (of Scandinaviers in het algemeen) redelijk opzichzelf en vinden ze al die buitenlanders niet echt interessant he? Op vakantie ook wel eens meegemaakt, iedereen vindt ze knap maar ze zijn altijd afstandelijk en houden het bij de Zweden.
Dus hoe het jij het gedaan?
m'n broer heeft een half jaar in Kopenhagen gezeten en heeft daar genoeg vriendinnetjes gehad. Hij is absoluut geen player, die theorie geld niet voor Denemarken dus dunkt me.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Zweedse meisjes (of Scandinaviers in het algemeen) redelijk opzichzelf en vinden ze al die buitenlanders niet echt interessant he? Op vakantie ook wel eens meegemaakt, iedereen vindt ze knap maar ze zijn altijd afstandelijk en houden het bij de Zweden.
doooeeeeeeeiiiiiquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:51 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ga even de stad in voor Sinterklaas, tot straks
Wat een romantisch verhaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mwah er zijn ook genoeg exchange students die iedere week een andere dame hebbender is zelfs een italiaan die er 2-3 vriendinnetjes op na houd...
Hoe ik het heb gedaan...Ik zei de eerste avond dat we gingen stappen tegen haar dat ze een tof accent had
daar was ze zoo boos over dat ze 2 week boos op me is geweest
en daarna hadden we een international dinner waar ik mn charmes in de streid gooide en savonds met haar stond te zoenen in de plaatselijke club...!
ze liet wel haar glas wine op mn schoen vallen, toen we die avond samen in bed lagen zei ze dat dat kwam doordat ik zo goed zoende
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ja en van het 1 kwam het ander...
... Jij gaat ook voor de wanhopige gevallen ...quote:
Woede en alcohol, ben jij zo oppervlakkig ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:08 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Wat een romantisch verhaal![]()
Ik wil ook zoiets
Juli 2008 ben ik weer in Nederlandquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:08 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Wat een romantisch verhaal![]()
Ik wil ook zoiets
Grrrrrrr....quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Woede en alcohol, ben jij zo oppervlakkig ?
met 2 woorden een romantisch verhaal omgezet naar een kut verhaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Woede en alcohol, ben jij zo oppervlakkig ?
wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:24 schreef jackson het volgende:
Kom maar met die complimenten want ik heb wat gedaan
Begin van afstudeerrapportquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Begin van afstudeerrapport. Indeling ook nog even aangepast maar in ieder geval eindelijk eens een begin gemaakt
Het is romantischer dan mijn eerste nacht Kuno!quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met 2 woorden een romantisch verhaal omgezet naar een kut verhaal![]()
![]()
Het lijkt me dat dat met een afstudeer rapport niet echt mogelijk is?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nee maar nu even echt, best goed gedaan.. ik deed mn stage verslag in de laatste week
maar die was dan ook Fries of niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is romantischer dan mijn eerste nacht Kuno!
Probleem is dat men een conceptversie verwacht... anders deed ik het ook wel de laatste week. In die conceptversie moet wel alles al in grote lijnen kloppenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nee maar nu even echt, best goed gedaan.. ik deed mn stage verslag in de laatste week
Geen probleem voor mij. Het afstudeerrapport is maar een pagina of 30, eventueel met wat bijlages misschien 40quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat met een afstudeer rapport niet echt mogelijk is?
Zo is het wel. De zoektocht naar een Zweedse heb ik op een lager pitje gezet.. Als ze nuchter zijn, zijn echt afstandelijk, als ze lam zijn.. en dat kunnen ze.. dan wordt ze opeens een stuk minder interessant.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Opzich, kan je natuurlijk altijd je visie een beetje bijstellenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:40 schreef PieterBas het volgende:
Een beetje dronken/aangeschoten is niet erg.. maar helemaal lam zijn vind ik persoonlijk een turn-off.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |