Valt mee hoor, ik vind het ook een kutreclame!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Pff, ik vind die reclame echt niet leuk... Weet niet maar andere mensen wel, is mijn humor dan zo.... zo slecht
Dat is waar. Maarja sommige hebben gewoon veel klachten en gedonder met een firma.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:04 schreef HansU het volgende:
[..]
klant moet altijd betalen, of het nou gemaakt is of niet. Wanbetalers
ik ben blij dat ik niet in Nederland woon en die reclame nog nooit gezien heb!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Pff, ik vind die reclame echt niet leuk... Weet niet maar andere mensen wel, is mijn humor dan zo.... zo slecht
GOEIEMOGGOOOLquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, origineel istie wel, maar overal begint iedereen nu met dat Goeiemoggel... word er schijtziek van
Collega is ook weer eens 'ziek'
Ik zou niet weten of ze daar hier aan doen. Denk het niet eigenljik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Loontjah het volgende:
En krijgen jullie ook allemaal een kerstpakket?
ik sta on op contract bij mn oude werk in NL als ik terug ben maar even langs vragen hoe het zitquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Loontjah het volgende:
Volgens mij wel. Kdenk ook dat ik de kerstvakantie vrij ben.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Loontjah het volgende:
van mij mag die commercial dood vallenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
Even Googlen Kuno
Goeiemorgens trouwens!!!![]()
Haha, bij mij precies hetzelfde. En aangezien erg op het geld moeten letten zeggen ze.. (Maar mij wel mij een heel grote stagevergoeding geven)quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:24 schreef Loontjah het volgende:
Van mijn stage verwacht ik niks aangezien ze hier maar met 2 man zijn.
Hier wel zon, zie bijna geen zak meer op mijn scherm, staat me recht in de ogen, hang nu beetje onderuit zodat hij net achter de monitor valtquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
van mij mag die commercial dood vallen![]()
Goedemorgen, hoe is het weer in NL?her in Skovde zijn ze druk bezig geweest met de paden te vegen, zoals je ziet op de webcam
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:24 schreef Loontjah het volgende:
Meestal zit er nog een envelop bij, waarbij iedereen een ander bedrag krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |