Maar er liepen mensen om hem heen, die doen ook altijd mee, échte hooliganzzquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 01:53 schreef Jasza het volgende:
trieste volk die Feijenoorders/Rotterdammers
http://www.youtube.com/watch?v=ouDxsXn79r0quote:Op maandag 21 januari 2008 06:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Hallo, dat filmpje doet het niet. Ik lees hier 20 posts, kan iemand me inlichten of een normaal filmpje plaatsen?
Tsjah, doorgesnoven harrie had dit waarschijnlijk op de tribune zitten uitdenken.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Staat die kerel trouwens met zijn telefoon voor z'n neus te filmen ofzo?
Gezellig steentjes gooienquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:39 schreef w00h00 het volgende:
Is wel een kick waard met Ajax - feyenoord voor de deur...
Rondom de wedstrijd kan er niet eens wat van gebeuren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:39 schreef w00h00 het volgende:
Is wel een kick waard met Ajax - feyenoord voor de deur...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Ach, gaat toch niks gebeuren.
de joden zoeken altijd een zondebok, maar ze realiseren zich niet dat ajax na 1998 nooit meer iets heeft gepresteerd. Er zijn al genoeg bestuurders gepasseerd, niemand heeft dat zooitje op de rails kunnen krijgenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Ach, gaat toch niks gebeuren.
Hopelijk een groep boze joden voor de aRENa roepend om het aftreden van v. Geel na de wedstrijd.
whehe, waar staat dat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:14 schreef RijstNatie het volgende:
ok dan maar hier
31-01-2008 VANAF HEDEN...geen nieuwberichten meer!!!
KANKER BESTUUR/TRAINERS/SCOUTING ROT OP!!!
ZONDAG GEEN WINST = rellen
AMSTERDAM HOOLIGANS
Nee dat zal niet. De kans is klein dat de Ajax supporters of andersom bij elkaar komen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rondom de wedstrijd kan er niet eens wat van gebeuren.
Op zich wel maar MVV is zelf ook niet vies van dingetjes "die niet echt kunnen", geen medelijden dus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:44 schreef PyTh het volgende:
Zie er hier niks van vermeld staan maar afgelopen week bij MVV-Dordt zijn er 2 gasten van MVV neergestoken (waarvan er nog 1 op de IC schijnt te liggen) terwijl MVV met minder was, behoorlijk laf weer als je het mij vraagt.
Misschien is het niet vermeld omdat het niet waar is..........quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:44 schreef PyTh het volgende:
Zie er hier niks van vermeld staan maar afgelopen week bij MVV-Dordt zijn er 2 gasten van MVV neergestoken (waarvan er nog 1 op de IC schijnt te liggen) terwijl MVV met minder was, behoorlijk laf weer als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:54 schreef DRD het volgende:
[..]
Misschien is het niet vermeld omdat het niet waar is..........
Uit dagblad De Limburger..............Heb het bewuste artikel ook gezien. Ik kan je ook zeggen dat het na afloop NIET onrustiger dan normaal was bij de bussen.quote:
Geloof ik graag maar dat er 2 gasten van MVV neergestoken zijn durf ik met 100% zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:24 schreef DRD het volgende:
[..]
Uit dagblad De Limburger..............Heb het bewuste artikel ook gezien. Ik kan je ook zeggen dat het na afloop NIET onrustiger dan normaal was bij de bussen.
Als je doelt op bussen ingooien etc., dat gebeurt helaas vaak door de locale kids. Voor de rest is de HK, zover ik kan oordelen, zeer fair de laatste jaren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op zich wel maar MVV is zelf ook niet vies van dingetjes "die niet echt kunnen", geen medelijden dus.
Kijken of je er vanavond achter kan komen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:27 schreef DRD het volgende:
Goed, dan is het nog de vraag van door wie dan wel?
Of bij ons zijn de rijen een keer wonderbaarlijk gesloten en houdt iedereen echt z'n mond dicht.
Ik heb dit verhaal van meerdere kanten gehoord. Waar ligt de waarheid?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:27 schreef DRD het volgende:
Goed, dan is het nog de vraag van door wie dan wel?
Of bij ons zijn de rijen een keer wonderbaarlijk gesloten en houdt iedereen echt z'n mond dicht.
Ga slapen man Pizzaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal van meerdere kanten gehoord. Waar ligt de waarheid?
NIet toe in staat atmquote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik had een meer inhoudelijke reactie verwacht.
4 gewonden na hevige voedselgevechten, vooral de limburgse vlaaien was geliefd als 'wapen'.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Darkshine, heb je misschien een update voor de laatste rellen rond KV Mechelen en de NSU?
Dat soort dingen horen niet rond het voetbalveld thuisquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
4 gewonden na hevige voedselgevechten, vooral de limburgse vlaaien was geliefd als 'wapen'.
quote:Rellen voor wedstrijd Ajax-Feyenoord
Voordat de Ajax-Feyenoord was begonnen heeft de politie in Amsterdam twaalf aanhangers van Ajax aangehouden. Zij gooiden met stenen naar de mobiele eenheid (ME). Die heeft daarop enkele charges verricht, liet een politiewoordvoerder weten.
Ook arresteerde de politie een persoon die nog werd gezocht naar aanleiding van ongeregeldheden bij de wedstrijd Ajax-Dynamo Zagreb vorig jaar. Tijdens de wedstrijd hield ze nog een voetbalfan aan voor het afsteken van vuurwerk in het vak.
quote:Bij Ajax-Feyenoord waren er enkele ongeregeldheden te noteren. Al vooraf werden volgens RTVNH 12 aanhangers van Ajax aangehouden na confrontatie met ME. Tijdens de wedstrijd ontstond er brand op de tribune. Volgens Highlow.nl is de hoofdsteward die de brandjes heeft geblust met ernstige rookontwikkeling naar het AMC werd afgevoerd en ligt nu aan de hartbewaking. Na afloop was er een confrontatie tussen Feyenoord fans en de ME, zo meldt AT5.
kapotte uitlaat?quote:Volgens Highlow.nl is de hoofdsteward die de brandjes heeft geblust met ernstige rookontwikkeling naar het AMC werd afgevoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |