sjielugquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf voelt zich nogal alleen hier...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Je bent te laat, Michielientje is alweer vertrokken, inclusief de joekel van een TV-camera.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bij mij ziet ie d'r zo uit..
Hij is echt niet alleen hoor, ik ben er ook nog.quote:
Michielientje? Mân, da's geen naam.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent te laat, Michielientje is alweer vertrokken, inclusief de joekel van een TV-camera.
Het is duidelijk wat ik bedoelde, dus het woord heeft z'n werk gedaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Michielientje? Mân, da's geen naam.
Michaëla is het dan/
Sorry, kan niet zoveel posten nu. Zit de hele tijd met mn mobiel klaar om mn sms te verzenden. Maar voor The Feeling maak ik even een uitzondering:quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Dan hoop ik wel voor je dat je luistert via FM en niet via internet, anders ben je alsnog niet de eerste.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sorry, kan niet zoveel posten nu. Zit de hele tijd met mn mobiel klaar om mn sms te verzenden. Maar voor The Feeling maak ik even een uitzondering:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nuquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Zit de hele tijd met mn mobiel klaar om mn sms te verzenden.
Die had ik toch eigenlijk wel moeten herkennen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
Hallo!
Het was Roosmarijn, vanavond te zien in de late Shownieuws!
Even een uitzending faken voor het Robbie Williams gedoe zekerquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
Hallo!
Het was Roosmarijn, vanavond te zien in de late Shownieuws!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
Humor... Ik zie een Firefox-logo op de webcam op Michiels beeldscherm, en een minuut later krijg ik zelf de melding of ik wil updaten naar een nieuwe versie...
Ik heb Klein Stoer & Boer wel op mn pc, heeft iemand uit ons topic ooit geupload.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:42 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
Vandaag is het dan eindelijk officieel: ik ben ook aan de pepernoten gegaan. Tot nu toe had ik (dit jaar) alleen maar chocolade pepernoten gegeten
Komt die boeren remix van Domp,Lomp & Famous nog voorbij vanavond?
Wat dacht je van een uur of 9 's ochtends?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:42 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 begint zich af te vragen vanaf welk moment hij morgen moet gaan sms'en om die kaartjes voor Editors te kunnen bemachtigen.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb Klein Stoer & Boer wel op mn pc, heeft iemand uit ons topic ooit geupload.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ben ik de enige waarbij hij na bijna 10 minuten nog steeds niet verder gekomen is met inladen dan de eerste twee minuten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Lara de Staakhaas: http://nl.youtube.com/watch?v=AxF9BuHCI20
Vandaag is MetMichiel pas het eerste programma dat ik kan luisteren. Morgen moet het mogelijk zijn om o.a. Arbeidsvitaminen te luisteren. Maar eerst vanavond nog MoveYourAssquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van een uur of 9 's ochtends?
Ik heb hem ook binnenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
Humor... Ik zie een Firefox-logo op de webcam op Michiels beeldscherm, en een minuut later krijg ik zelf de melding of ik wil updaten naar een nieuwe versie...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb Klein Stoer & Boer wel op mn pc, heeft iemand uit ons topic ooit geupload.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]Heeft de hele tijd nog online gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]Staat gewoon op 3FM.NL: http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/236007SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In MetMichiel zodra Michiel zegt dat je ervoor moet smsen.... Dat zegt hij elke avond toch heel duidelijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:42 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 begint zich af te vragen vanaf welk moment hij morgen moet gaan sms'en om die kaartjes voor Editors te kunnen bemachtigen.
Hmmm... dat had ik gisteren gedaan en ik was er naar mijn idee wel heel snel bij maar dus nog niet bij de snelste 2. Vandaag gokte ik er maar op dat je misschien wel tijdens de aankondiging van de oproep al kon sms'en. Maar dat was dus te vroeg.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
In MetMichiel zodra Michiel zegt dat je ervoor moet smsen.... Dat zegt hij elke avond toch heel duidelijk
Het zijn ook geen tips, want de winnaar wordt random uit de binnengekomen SMSjes getrokken, met de 'magische pen' dus.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... dat had ik gisteren gedaan en ik was er naar mijn idee wel heel snel bij maar dus nog niet bij de snelste 2. Vandaag gokte ik er maar op dat je misschien wel tijdens de aankondiging van de oproep al kon sms'en. Maar dat was dus te vroeg.
Toch bedankt dat je antwoord geeft. Had eigenlijk niet verwacht om tips te krijgen
Bij mijn weten gaat het bij MetMichiel er niet om de eerste te zijn, maar kiest Maricha at random een winnaar uit de SMS-ers. Toch Maricha?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... dat had ik gisteren gedaan en ik was er naar mijn idee wel heel snel bij maar dus nog niet bij de snelste 2. Vandaag gokte ik er maar op dat je misschien wel tijdens de aankondiging van de oproep al kon sms'en. Maar dat was dus te vroeg.
Toch bedankt dat je antwoord geeft. Had eigenlijk niet verwacht om tips te krijgen
waar haal je vandaan dat je de eerste smser moet zijn?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het zou anders ook nogal oneerlijk zijn, want de mensen die snel kunnen SMSen winnen dan altijd, terwijl de mensen die wat trager zijn nooit kans hebben om te winnen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaat het bij MetMichiel er niet om de eerste te zijn, maar kiest Maricha at random twee winnaars uit de SMS-ers. Toch Maricha?
Dus toch... misschien moet ik dan maar ff meerdere smsjes versturen. Tenminste, als dat niet averechts gaat werken. En anders hebben gewoon donderdag nog weer een kans. De zo-snel-mogelijk-tactiek pas ik dan wel weer toe bij AV, want Gerard zegt vaak dat hij de winnaar wel heel snel vond sms'en.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn ook geen tips, want de winnaar wordt random uit de binnengekomen SMSjes getrokken, met de 'magische pen' dus.
Die mij nooit uit de popkwis trekt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn ook geen tips, want de winnaar wordt random uit de binnengekomen SMSjes getrokken, met de 'magische pen' dus.
Heb ik inderdaad ook weleens gehad, dat snelle SMSers eerder worden teruggebeld, maar dat kan dus soms ook juist in je nadeel werken. Hetzelfde met meerdere SMSjes. Soms werkt het in je voordeel en soms ook juist weer niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus toch... misschien moet ik dan maar ff meerdere smsjes versturen. Tenminste, als dat niet averechts gaat werken. En anders hebben gewoon donderdag nog weer een kans. De zo-snel-mogelijk-tactiek pas ik dan wel weer toe bij AV, want Gerard zegt vaak dat hij de winnaar wel heel snel vond sms'en.
Michiel geeft aan het begin van het programma al het codewoord. Alleen al om het niet te vergeten is het misschien handig om dan al je smsje klaar te zetten. En het lijkt me sterk dat daar 20 minuten voor nodig is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou anders ook nogal oneerlijk zijn, want de mensen die snel kunnen SMSen winnen dan altijd, terwijl de mensen die wat trager zijn nooit kans hebben om te winnen.
streamers of webcam kijkers zouden dan altijd minder kans hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou anders ook nogal oneerlijk zijn, want de mensen die snel kunnen SMSen winnen dan altijd, terwijl de mensen die wat trager zijn nooit kans hebben om te winnen.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat gewoon op 3FM.NL: http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/236007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |