Hey SC.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Beetje laat
Kutfiles!
Kwart over 7 ging ik weg vanuit Rijswijk. Dook meteen de file in op de A4 vanwege een ongeluk in Den Haag! Ik heb er 1 uur over gedaan om de A12 op te komen (een stuk van niet eens 1 km)....
Daarna de A12, maar die was gewoon normale drukte...Kwam hier 9:15 aan
Meteen vergaderen.......pffffff KUTDAG
En dan mis ik Led Zeppelin ook nog
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet toch altijd aan deze dame denken bij Seal .....
Als je dit de hele week gaat volhouden bij het draaien van de megahit dan kun je weer 50 posts bij je aantal tellenquote:
Wat vind je nu niet precies niet leuk aan dat plaatje? Afgezien van het feit dat het nummer weinig verschilt van de vorige?quote:
Vraag hem dat nu niet weerquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je nu niet precies niet leuk aan dat plaatje? Afgezien van het feit dat het nummer weinig verschilt van de vorige?
Dat is ook een "kort door de bocht reactie" natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
":r Britpop" vind ik niet echt overtuigend
.
Och, het is wel grappig, dat Engelse accent.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:54 schreef Numbie het volgende:
Dat Kate Nash mens komt me ook helemaal de neus uit inmiddels...
Typisch gevalletje 'Mockney' zoals ik laatst iemand op de BBC hoorde zeggenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Och, het is wel grappig, dat Engelse accent.
Van dat gezang van Mena, Keys, Beddingfield, Pink of Beyoncé gaan bij mij de haren over eind staan en breken bijna mijn brillenglazen. Wat mij betreft de meest vreselijke manier van zingen. Editors heb ik thuis enkele malen geluisterd, maar voor op de radio vind ik het erg okay. Hippe trendy britpop van Fratellis en Arctic Monkeys gaan idd ook snel vervelen, maar da's het beetje dit genre. Even hip en weer wat anders. Wegwerpmuziek van Maroon 5, Cunt en dit "deliayla" doen het helaas goed... wat muzikaal gezien vind ik het wel erg triestquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Cos, antwoord op je vraag...
gisteren ook wel met Sander de Heerquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:13 schreef Sirolf het volgende:
De eerste keer sinds tijden dat de webcam tussen 12 en 14 uur op de studio blijft gericht...
Ja, maar dan gewoon zonder betekenis qua 'roep' oid. Da's nou juist de grap, dat het nergens op slaat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Wat was dat nou net? "Jij dacht zeker dat ik Frank Boeyen Groep" ?
Ik kan begrijpen dat van die zangeressen je nekharen overeind gaan staanquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van dat gezang van Mena, Keys, Beddingfield, Pink of Beyoncé gaan bij mij de haren over eind staan en breken bijna mijn brillenglazen. Wat mij betreft de meest vreselijke manier van zingen. Editors heb ik thuis enkele malen geluisterd, maar voor op de radio vind ik het erg okay. Hippe trendy britpop van Fratellis en Arctic Monkeys gaan idd ook snel vervelen, maar da's het beetje dit genre. Even hip en weer wat anders. Wegwerpmuziek van Maroon 5, Cunt en dit "deliayla" doen het helaas goed... wat muzikaal gezien vind ik het wel erg triest.
Ben wel een fan van dit soort grapjes, maar deze vond ik niet zo sterkquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, maar dan gewoon zonder betekenis qua 'roep' oid. Da's nou juist de grap, dat het nergens op slaat.
Heb'm live het zien doen tijdens de showcase twee weken terug. Erg leukquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:47 schreef borisz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iWC9M4LVB7Q om te luisteren.
Ik ben het niet met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |