abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54862958
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 04:14 schreef WillemThe5th het volgende:
Autist of Asperger?
Reageer je vaker op jezelf? Want dat heet anders hoor.
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 27 november 2007 @ 04:18:30 #52
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54862962
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 04:08 schreef WillemThe5th het volgende:

[..]

Deze reactie had ik verwacht en daarom plaatste ik aanhalingstekens bij 'theorie'.

Niemand heeft mijn 'theorie' onderuit gehaald, want Washington is de hoofdstad van de USA.
En
quote:
Volgens mijn 'theorie', plegen 'ze' aanslagen in hoofdsteden van landen die een rol spelen in de bezetting van het midden-oosten.
Maar die moeten we dus bijstellen, want New York is geen hoofdstad.

Dus krijgen we :
quote:
Volgens mijn 'theorie', plegen 'ze' aanslagen in hoofdsteden en andere steden van landen die een rol spelen in de bezetting van het midden-oosten.
Wat we vervolgens weer kunnen samenvatten als
quote:
Volgens mijn 'theorie', plegen 'ze' aanslagen in steden van landen die een rol spelen in de bezetting van het midden-oosten.
Mja, dan blijft er weinig theorie meer over, dat ze aanslagen plegen op landen die het midden-oosten bezetten leek me wel duidelijk
zzz
pi_54862963
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 04:18 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En
[..]

Maar die moeten we dus bijstellen, want New York is geen hoofdstad.

Dus krijgen we :
[..]

Wat we vervolgens weer kunnen samenvatten als
[..]

Mja, dan blijft er weinig theorie meer over, dat ze aanslagen plegen op landen die het midden-oosten bezetten leek me wel duidelijk
Ja, ik begrijp wat je bedoelt.

Ik had mijn theorie anders moeten uitleggen. Ik probeerde het te simplificeren en dat is mislukt.

Nogmaals, je begrijpt me niet.
pi_54862970
Ik wou zeggen,
na New York zijn de hoofdsteden aan de beurt van landen die deelnemen aan de coaltietroepenl. That's it.
pi_54862971
New York wordt gezien als de hoofdstad van deze wereld. En naar mijn idee gaan ze het alfabet af, maar dan de andere richting die wij kennen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 04:23:27 #56
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54862972
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 04:20 schreef WillemThe5th het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp wat je bedoelt.

Ik had mijn theorie anders moeten uitleggen. Ik probeerde het te simplificeren en dat is mislukt.

Nogmaals, je begrijpt me niet.
Ik begrijp heel goed wat je zegt.
Misschien zeg jij niet wat je bedoelt
zzz
pi_54862973
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 04:23 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed wat je zegt.
Misschien zeg jij niet wat je bedoelt
Ja, je hebt gelijk.
pi_54862977
Na de aanslagen van New York en Madrid onstond mijn 'theorie'/hersenspinsel. Toen de aanslagen in London plaats hadden gevonden kreeg ik het idee dat mijn 'theorie' wel eens kon kloppen.
pi_54863094
In principe heb ik je theorie (zonder aanhalingstekens) wel geroflpwned natuurlijk. Je 'theorie' is wel interessant en ik ben dan ook benieuwd of het Kopenhagen zal zijn. In het Engels is het immers Copenhagen en in het Deens Kobenhavn. Zit Japan ook niet in het midden-oosten? Dan krijg je Kyoto.
pi_54863110
Ik ga uit van de schrijfwijze van betreffend land. Dus Ko/benhavn.
pi_54863126
Niet Kyoto, maar Tokyo.
pi_54863518
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 07:14 schreef WillemThe5th het volgende:
Niet Kyoto, maar Tokyo.
Kyoto is ook een grote stad in Japan. Anderhalf miljoen inwoners.
pi_54863572
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 04:22 schreef WillemThe5th het volgende:
Ik wou zeggen,
na New York zijn de hoofdsteden aan de beurt van landen die deelnemen aan de coaltietroepenl. That's it.
pi_54863637
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:30 schreef WillemThe5th het volgende:

[..]
Ik blijf het een rare theorie vinden omdat er dus niet 1 lijn in zit. Maar goed, ok. Welke hoofdstad is het bij de J dan?
pi_54863783
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:36 schreef Filay het volgende:

[..]

Ik blijf het een rare theorie vinden omdat er dus niet 1 lijn in zit. Maar goed, ok. Welke hoofdstad is het bij de J dan?
Het is ook geen theorie, zoals ik eerder zei. Het is een veronderstelling.

Ik bedoel met alfabetisch, dat ze een chronologie aanhouden gebaseerd op het alfabet. Er kunnen dan ook letters 'missen'. Na Kopenhagen kan Amstedam wel aan de beurt zijn, omdat ik uit het blote hoofd niet een stad weet die aan de criteria voldoen van mijn veronderstelling.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:49:50 #66
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_54864748
Waarom hebben mensen toch zoveel moeite met het verhaaltje van WillemThe5th? Het is toch duidelijk? Hem valt op dat ze grote steden aanvallen op negatieve alfabetische volgorde. ze zijn begonnen bij de N omdat NYC symbolisch de hoofdstad van de wereld is. Wellicht dat de baardmannen daar naar kijken, en ze dus inderdaad wat overslaan om bij de A van (ohnoes, Arnhem!) amsterdam verdergaan.
Ik kan me er wel in vinden. Of het klopt? Only time will tell...
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_54866428
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:50 schreef WillemThe5th het volgende:

[..]

Het is ook geen theorie, zoals ik eerder zei. Het is een veronderstelling.

Ik bedoel met alfabetisch, dat ze een chronologie aanhouden gebaseerd op het alfabet. Er kunnen dan ook letters 'missen'. Na Kopenhagen kan Amstedam wel aan de beurt zijn, omdat ik uit het blote hoofd niet een stad weet die aan de criteria voldoen van mijn veronderstelling.
Zo blijft de veronderstelling natuurlijk altijd in stand. Eerst zijn het hoofdsteden. Dan is New York geen hoofdstad dus dan wordt het ineens "symbolisch" de hoofdstad van de wereld met daarna alleen maar hoofdsteden. Dan is de volgende stad bijvoorbeeld Rotterdam en dan hebben ze ineens weer heel veel letters overgeslagen en zijn ze van hoofdstad naar havenhoofdstad van Europa gegaan.

Als je bij alles wat niet klopt de veronderstelling aanpast dan is hij altijd juist. Neemt niet weg dat het best kan kloppen, alleen hoe je het omschrijft klopt dan niet.
pi_54873767
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:19 schreef Filay het volgende:

[..]

Zo blijft de veronderstelling natuurlijk altijd in stand. Eerst zijn het hoofdsteden. Dan is New York geen hoofdstad dus dan wordt het ineens "symbolisch" de hoofdstad van de wereld met daarna alleen maar hoofdsteden. Dan is de volgende stad bijvoorbeeld Rotterdam en dan hebben ze ineens weer heel veel letters overgeslagen en zijn ze van hoofdstad naar havenhoofdstad van Europa gegaan.

Als je bij alles wat niet klopt de veronderstelling aanpast dan is hij altijd juist. Neemt niet weg dat het best kan kloppen, alleen hoe je het omschrijft klopt dan niet.
Dat is jouw mening. Klaar.
pi_54873920
Nou, komt er nog wat van met die aanslag? Dat geneuzel heel de tijd...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54873959
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:29:44 #71
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_54878540
We hebben deze dag bijna overleeft
pi_54883605

Vieze beloftebrekers
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54884295
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:33 schreef Joe. het volgende:

Vieze beloftebrekers
pi_54885167
Zal je zien dat we vandaag in de prijzen hangen, net nou iedereen opgelucht adem haalt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54887474
Niks aan het handje! Doorlopen mensen
MOKUM XXX RATED
pi_54888208
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik hoop op veel doden in Rotterdam. Maar als de terroristen slim zijn pakken ze wel Amsterdam, dat is tenminste een echte stad.
Ik help het je ook hopen! zijn we daar tenminste ook vanaf.
  woensdag 28 november 2007 @ 12:44:39 #77
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_54889860
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 07:04 schreef Filay het volgende:
In het Engels is het immers Copenhagen en in het Deens KobenhavnKøbenhavn.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_54898851
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:44 schreef TallMan het volgende:

[..]
Jij denkt dat ik dat tekentje op ga zoeken in een topic met een lame theorie?

Anyways, je hebt wel gelijk natuurlijk.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:27:39 #79
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_54913183
laten we maar een slotje zetten op dit ''gezellige'' topic
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')