Reageer je vaker op jezelf? Want dat heet anders hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 04:14 schreef WillemThe5th het volgende:
Autist of Asperger?
Enquote:Op dinsdag 27 november 2007 04:08 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Deze reactie had ik verwacht en daarom plaatste ik aanhalingstekens bij 'theorie'.
Niemand heeft mijn 'theorie' onderuit gehaald, want Washington is de hoofdstad van de USA.
Maar die moeten we dus bijstellen, want New York is geen hoofdstad.quote:Volgens mijn 'theorie', plegen 'ze' aanslagen in hoofdsteden van landen die een rol spelen in de bezetting van het midden-oosten.
Wat we vervolgens weer kunnen samenvatten alsquote:Volgens mijn 'theorie', plegen 'ze' aanslagen in hoofdsteden en andere steden van landen die een rol spelen in de bezetting van het midden-oosten.
Mja, dan blijft er weinig theorie meer over, dat ze aanslagen plegen op landen die het midden-oosten bezetten leek me wel duidelijkquote:Volgens mijn 'theorie', plegen 'ze' aanslagen in steden van landen die een rol spelen in de bezetting van het midden-oosten.
Ja, ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 04:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En
[..]
Maar die moeten we dus bijstellen, want New York is geen hoofdstad.
Dus krijgen we :
[..]
Wat we vervolgens weer kunnen samenvatten als
[..]
Mja, dan blijft er weinig theorie meer over, dat ze aanslagen plegen op landen die het midden-oosten bezetten leek me wel duidelijk
Ik begrijp heel goed wat je zegt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 04:20 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp wat je bedoelt.
Ik had mijn theorie anders moeten uitleggen. Ik probeerde het te simplificeren en dat is mislukt.
Nogmaals, je begrijpt me niet.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 04:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat je zegt.
Misschien zeg jij niet wat je bedoelt
Kyoto is ook een grote stad in Japan. Anderhalf miljoen inwoners.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:14 schreef WillemThe5th het volgende:
Niet Kyoto, maar Tokyo.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 04:22 schreef WillemThe5th het volgende:
Ik wou zeggen,
na New York zijn de hoofdsteden aan de beurt van landen die deelnemen aan de coaltietroepenl. That's it.
Ik blijf het een rare theorie vinden omdat er dus niet 1 lijn in zit. Maar goed, ok. Welke hoofdstad is het bij de J dan?quote:
Het is ook geen theorie, zoals ik eerder zei. Het is een veronderstelling.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:36 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik blijf het een rare theorie vinden omdat er dus niet 1 lijn in zit. Maar goed, ok. Welke hoofdstad is het bij de J dan?
Zo blijft de veronderstelling natuurlijk altijd in stand. Eerst zijn het hoofdsteden. Dan is New York geen hoofdstad dus dan wordt het ineens "symbolisch" de hoofdstad van de wereld met daarna alleen maar hoofdsteden. Dan is de volgende stad bijvoorbeeld Rotterdam en dan hebben ze ineens weer heel veel letters overgeslagen en zijn ze van hoofdstad naar havenhoofdstad van Europa gegaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:50 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Het is ook geen theorie, zoals ik eerder zei. Het is een veronderstelling.
Ik bedoel met alfabetisch, dat ze een chronologie aanhouden gebaseerd op het alfabet. Er kunnen dan ook letters 'missen'. Na Kopenhagen kan Amstedam wel aan de beurt zijn, omdat ik uit het blote hoofd niet een stad weet die aan de criteria voldoen van mijn veronderstelling.
Dat is jouw mening. Klaar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:19 schreef Filay het volgende:
[..]
Zo blijft de veronderstelling natuurlijk altijd in stand. Eerst zijn het hoofdsteden. Dan is New York geen hoofdstad dus dan wordt het ineens "symbolisch" de hoofdstad van de wereld met daarna alleen maar hoofdsteden. Dan is de volgende stad bijvoorbeeld Rotterdam en dan hebben ze ineens weer heel veel letters overgeslagen en zijn ze van hoofdstad naar havenhoofdstad van Europa gegaan.
Als je bij alles wat niet klopt de veronderstelling aanpast dan is hij altijd juist. Neemt niet weg dat het best kan kloppen, alleen hoe je het omschrijft klopt dan niet.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik hoop op veel doden in Rotterdam. Maar als de terroristen slim zijn pakken ze wel Amsterdam, dat is tenminste een echte stad.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:04 schreef Filay het volgende:
In het Engels is het immers Copenhagen en in het Deens KobenhavnKøbenhavn.
Jij denkt dat ik dat tekentje op ga zoeken in een topic met een lame theorie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |