Dat mag niet! Bwahahahahahahaaaa.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spreek hem 's gewoon aan, mietje.
In plaats van dit algemene gelul.
Ik haat fakers ook....quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dat gekloon thats all
yeah mijn mega scanner outlog systeem werkt !quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik werd een kwartier geleden ongeveer vanzelf, zomaar, uitgelogd.
Zeg mij 's wat het verschil is tussen posten onder de naam Pavement en posten onder de naam Kudt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik haat fakers ook....
ik fake niet, dikke karnemelk liegt nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik haat fakers ook....
Als we gaan schelden, gelieve op mij, ik vind dat wel lekker....quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar luister jij helemaal niet naar want jij bent een stugge graftak.
Kom op, pak de beestjes!
niksquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg mij 's wat het verschil is tussen posten onder de naam Pavement en posten onder de naam Kudt?
Kutkonijn dat je bentquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:53 schreef Kudt het volgende:
[..]
yeah mijn mega scanner outlog systeem werkt !
Als ik tegen Insana stugge graftak zeg weet ze best hoe ik dat bedoel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als we gaan schelden, gelieve op mij, ik vind dat wel lekker....
Kudt dusquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg mij 's wat het verschil is tussen posten onder de naam Pavement en posten onder de naam Kudt?
Op den duur kun je toch wel wat karaktertrekken achter een nick vinden. Als diezelfde persoon opeens fake gaat zitten doen, een andere persoon neerzet, waardoor jezelf weer anders gaat reageren, dan vind ik dat vervelend........Bij de benen genomen op een ietwat laaghartige wijze....zo voelt dat bij mij.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ja hoe weet jij dat nu ?quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op den duur kun je toch wel wat karaktertrekken achter een nick vinden. Als diezelfde persoon opeens fake gaat zitten doen, een andere persoon neerzet, waardoor jezelf weer anders gaat reageren, dan vind ik dat vervelend........Bij de benen genomen op een ietwat laaghartige wijze....zo voelt dat bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |