abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54858737

Zaterdag 8 december is het weer zo ver: de K-1 finale in de Yokohama Arena, Japan.

Line-up:
Jerome Le Banner vs Hong Man Choi
Semmy Schilt (NED) vs Glaube Feitosa
Badr Hari (1/2 NED ) vs Remy Bonjasky (NED)
Peter Aerts (NED) vs Junichi Sawayashiki

Voor meer info: klik

Semmy Schilt gaat voor zijn derde opeenvolgende titel. Hij zou dan de eerste zijn die dat ooit is gelukt. Persoonlijk mag van mij Peter Aerts zijn vierde titel binnenhalen, en ook van Remy Bonjasky was ik erg onder de indruk tijdens de Final Elimination. Hij zou ook zeker geen verkeerde winnaar zijn.

SBS 6 gaat het spektakel weer uitzenden. Volgens mij is nog niet bekend hoe laat, maar ik zit zeker weer voor de TV met een paar vrienden! En jullie?

Oja, voor de noobs: klik hier

[ Bericht 0% gewijzigd door De Wouzeraar op 27-11-2007 14:01:36 ]
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:14:57 #2
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_54868438
Ik zit dan ook voor de buis met het vriendinnetje die mij "hoofd geeft" terwijl ik haar kruin aai
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:53:11 #3
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54869085
Ga ook zeker kijken

Peter Aerts mag ook van mij winnen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:31:50 #4
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_54869840
Jerome Le Banner !
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_55024841
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
[ afbeelding ]

Zaterdag 8 december is het weer zo ver: de K-1 finale in de Yokohama Arena, Japan.

Line-up:

Semmy Schilt gaat voor zijn derde opeenvolgende titel. Hij zou dan de eerste zijn die dat ooit is gelukt. Persoonlijk mag van mij Peter Aerts zijn vierde titel binnenhalen, en ook van Remy Bonjasky was ik erg onder de indruk tijdens de Final Elimination. Hij zou ook zeker geen verkeerde winnaar zijn.

SBS 6 gaat het spektakel weer uitzenden. Volgens mij is nog niet bekend hoe laat, maar ik zit zeker weer voor de TV met een paar vrienden! En jullie?

[ afbeelding ]

Als LeBanner net zo vecht als tegen Sawayashiki dan zal het heel moeilijk worden om te winnen. Ik geef Hong Man Choi iets meer kans op een 2e ronde. Dat zal dan echter, als hij daarin Schilt treft, het eindstation zijn voor de lange Koreaan.

Schilt is de grote favoriet tegen Feitosa. En ook tegen Choi of LeBanner. In de finale wacht een landgenoot. Een herhaling van de finale van vorig jaar? Dwz Schilt vs Aerts? Of de winnaar dan opnieuw Schilt is?

Bonjasky geef ik net wat meer kans dan Hari. Wordt vast een mooie partij.

Aerts maakt sushi van Sawayashiki. De routinier is in vorm. Bonjasky of Hari zullen het heel moeilijk krijgen tegen Aerts. Te moeilijk?
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:17:21 #6
65960 sanger
pi_55027185
Ik hoop alleen dat Badr Hari wel weer opkomt met Hazes

Blijft apart, een Marokaan met Andre Hazes als opkomstmuziek
pi_55052530
Het wordt echt een mooie finale denk ik.
Zaterdagmorgen om 08:00 begint het, ga daarna gelijk alles downloaden.
pi_55052541
Ik hoop dat Feitosa van Schilt wilt, ik wil hem echt geen 3e keer zien winnen. Peter Aerts verdient van mij een 4e titel, en ik zie het ook best gebeuren. Als Aerts t niet weet te winnen, dan gun ik het Remy, die was inderdaad weer netjes bezig, alhoewel ik hem liever langer in actie had gezien tegen Leko En die heeft ook flink wat shit over zich heen gehad de afgelopen 2 jaar
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_55058376

reus?
pi_55058493
Zekers kijken.

Schilt mag van mij meteen knocky gaan, ik heb totaal geen gevoel bij die vent. Spreekt me totaal niet aan.

Aerts mag wel weer winnen, blijft een held. Anders Bonjasky wel.
Geef mij maar Amsterdam
pi_55058519
Trouwens, zenden ze het Live uit op SBS?
Geef mij maar Amsterdam
  woensdag 5 december 2007 @ 20:54:06 #12
3676 Angels_t
Ik wil Goddess!
pi_55064928
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
[ afbeelding ]

Line-up:

[ afbeelding ]
Doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt!
pi_55068620
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:08 schreef Bullebak het volgende:
Trouwens, zenden ze het Live uit op SBS?
Nee, niet live, er zit een paar uurtjes tussen. Als het in Japan wordt uitgezonden, is het hier zaterdagmiddag, dus er zal een uur of 8-10 tussen zitten
  woensdag 5 december 2007 @ 23:11:53 #14
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_55068643
tvp
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 5 december 2007 @ 23:17:49 #15
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_55068794
Eindelijk

Ik heb een lichte voorkeur voor Le Banner, lijkt me leuk als hij tegen een Nederlander in de finale komt.

Jammer dat Kakuda niet in de ring stapt, als vechter.
  donderdag 6 december 2007 @ 05:09:43 #16
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_55071333
Denk dat het helaas niet hier wordt uitgezonden, of ESPN moet een gekke bui hebben.

Persoonlijk hoop ik dat Bonjaski gaat vlammen tegen Badr (die is nog jong en erg goed, dus gaat die finale echt nog wel een keer winnen), daarnaast heb ik een zwak voor Aerts (alhoewel ook voor Le Banner) die ik het gun om nogmaals de finale te winnen en dan met de K1 toernooien te stoppen. En Schilt. Tsja.... Ik weet het niet.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 6 december 2007 @ 08:35:16 #17
65960 sanger
pi_55071935
SBS zou het toch uitzenden?
pi_55072450
Ja rond kwart voor 12 is het op SBS.
pi_55098212
Hopelijk: Aerts
Waarschijnlijk: Schilt
Dark Horse: could be anyone (behalve Junichi, die zie ik echt niet 3 keer winnen, de rest, afhankelijk van het verloop, kan allemaal van elkaar winnen op een goede dag).

Heb er zin in
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_55100313
Zolang Choi, Schilt en Sawayashiki maar niet winnen, vind ik t al goed. Maar t liefste een van de andere Nederlanders (Op Schilt na)
pi_55100929
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja rond kwart voor 12 is het op SBS.
23:15 toch?
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:20:10 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55101400
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:56:32 #23
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_55116970
Zullen wel weer lekker erin knippen bij sbs6
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_55118810
Zaterdag 9am lekker live kijken op internet
Allah u akbar
  zaterdag 8 december 2007 @ 02:36:17 #25
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_55118970
Link ?
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_55119534
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 02:36 schreef Cubewoods het volgende:
Link ?
Vooruit, omdat t bijna Sinterklaas is

Probeer dit es.

TVU PLAYER downloaden (http://www.tvunetworks.com/) en dan MMA-TV kiezen, om 9am zaterdag.
Allah u akbar
pi_55121654
Wellicht ook maar even stukjes meepakken.
pi_55122466
Hoe laat begint die wedstrijd tussen de 2 overgebleven finalisten eigenlijk?

Of is ie al bezig?

Heb t al gevonden. Hierna dus.
pi_55123764
Al met al mooie partijen waren t.
En sja.. toch wel terecht winnaar.
Allah u akbar
pi_55123963
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:01 schreef oldschoolf00l het volgende:
Al met al mooie partijen waren t.
En sja.. toch wel terecht winnaar.
Was wel een tegenvallende wedstrijd, die laatste.

Ik zit totaal niet in de vechtsporten maar zo'n finale vind ik wel leuk. Hij had alleen wel iets langer mogen duren
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:28:01 #31
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_55124111
Bah ik was te laat wakker om te kijken
Naja hopen dat ik het zo op een torrent tracker kan downloaden
pi_55124377
Alvast een voorproefje in hoge resolutie:

En ga niet klagen over Rapidshare, beter dan niks :]

.AVI-Xvid / 512x384

1 - Mighty Mo vs Paul Slowinski;
http://rapidshare.com/fil(...)w.fight2live.net.avi

2 - Jerome Le Banner vs Hong-Man Choi;

3 - Glaube Feitosa vs Semmy Schilt;

4 - Badr Hari vs Remy Bonjansky;

5 - Junichi Sawayashiki vs Peter Aerts;
Allah u akbar
pi_55124707
Goeie kwaliteit Stream zonder wachttijd:

Badr Hari vs Remy Bonjasky
http://www.dailymotion.com/video/x3p8nz_ba...-k1-wgp_extreme

Jerome Le Banner vs Hong-Man Choi
http://www.dailymotion.com/video/x3p7wi_je...choi-k1_extreme

Glaube Feitosa vs Semmy Schilt
http://www.dailymotion.com/video/x3p89o_gl...lt-k1-w_extreme

Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki
http://www.dailymotion.com/video/x3p8e8_pe...yashiki_extreme
Allah u akbar
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:58:34 #34
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_55126492
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef LuNaTiC het volgende:
Hopelijk: Aerts
Waarschijnlijk: Schilt
Ik had precies dezelfde voorspelling geplaatst
Resultaat in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55127406
Bah, kon me weer niet inhouden en heb de spoiler gecheckt
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 9 december 2007 @ 00:16:01 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55137464
Genieten geblazen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 9 december 2007 @ 00:40:26 #37
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_55137952
'Jerome.
  zondag 9 december 2007 @ 10:55:26 #38
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_55141068
Zo balen voor Peter he! Volgens mij gleed hij uit over een natte plek op het canvas, vervolgens knie naar de klote. Partij ging tot dan toe gelijk op, had hem graag zien winnen; klasse-vechter!
pi_55141653
Jammer van die finale zeg.
sig verwijderd door FA
pi_55143378
Kut Schilt, en ook nog zo lomp reageren. Aerts schiet zijn knie eruit, want het was fucking duidelijk dat die stoot op zijn gezicht niet die 8 tellen waard waren. Lompe boer, volgend jaar gaat hij neer, ik begin me steeds meer aan die vent te ergeren. Heerlijk toen hij wankelde na die masterlijke trap van Feitosa.

Peter Aerts, alle 15 grand prix finales meegemaakt Hij verdient een 4e en 5e titel
pi_55143635
pi_55144222
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:17 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Kut Schilt, en ook nog zo lomp reageren. Aerts schiet zijn knie eruit, want het was fucking duidelijk dat die stoot op zijn gezicht niet die 8 tellen waard waren. Lompe boer, volgend jaar gaat hij neer, ik begin me steeds meer aan die vent te ergeren. Heerlijk toen hij wankelde na die masterlijke trap van Feitosa.

Peter Aerts, alle 15 grand prix finales meegemaakt Hij verdient een 4e en 5e titel
Nou nou, een beetje respect is wel op z'n plaats denk je niet.
Schilt vecht zn hele leven al en heeft heel wat bereikt, en om dan te zeggen dat hij een lompe boer is gaat mij te ver.
Ook al ziet het er niet altijd even mooi uit, hij heeft wel degelijk techniek en hij is gewoon de beste op dit moment.

Jammer dat Aerts zich blesseerde.
pi_55145086
Dat zeker, maar het is duidelijk dat hij veel minder techniek nodig heeft vanwege zijn grootte. Hij heeft gewoon zijn lengte en gewicht mee, en dan kun je nog zo goed zijn, daar is het een stuk lastiger tegen vechten (Bob Sapp vs Ernesto Hoost bv). Dezelfde reden dat Hong man Choi daar staat, alleen staat hij daar puur alleen maar vanwege zijn lengte (wat overigens een schande is, dat hij bij de laatste 8 staat).

Schilt heeft zeker techniek, en is zeker goed, maar hij is geen betere vechter dan... Aerts, Bonjasky, noem maar op.
pi_55145278
Mwah, hij heeft pas 2 keer verloren he, waarvan 1 keer nergens op sloeg, dat zegt toch wel iets.
En ja hij is groot, maar dat zijn Giant Silva, Akebono, Sapp en Choi ook, maar die lui hebben nog nooit wat gepresteerd.

Alle grote namen zijn meerdere keren door Schilt verslagen.
pi_55146627
Klopt, maar hij is niet iemand die subtiel zijn knieën beheerst en ze goed kan plaatsen, hij kan ze door zijn lengte en gewicht gewoon overal doorheen rossen. Hij heeft iedereen al een keer verslagen ja, klopt, maar dit komt meer door zijn lengte/gewicht dan door zijn techniek, alhoewel hij die wel heeft.

Maargoed, die discussie wordt ook overal gevoerd, en leidt meestal nergens heen. Ik gun het een Bonjasky/Aerts meer dan Schilt.
  zondag 9 december 2007 @ 18:45:52 #47
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_55150789
Heb gisteren voor het eerst eens het K-1 gekeken. En eerlijk gezegd, een aanrader....

Wat met vooral opviel was het verschil in de deelnemers onderling. Eerste partij viel me tegen, een trage Schilt die in niks liet blijken dat ie al 2x eerder had gewonnen. Tweede partij vond ik de mooiste van de avond. Gelijkwaardig duel van 2 snelle felle jongens. Aerts is wel een aparte klasse, had daar al veel over gehoord en jammer dat ie zo de finale moest beindigen....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_55154605
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:17 schreef Un-X-PecteD het volgende:

Feitosa had niks in te brengen.
  zondag 9 december 2007 @ 23:21:40 #49
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_55157938
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:31 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Feitosa had niks in te brengen.
Nou...!! Die hoge mawashi (ronde trap naar het hoofd) was toch erg mooi! Bij een hoop andere vechters had Feitosa het af kunnen maken, maar nu blijkt dat bij Schilt wat meer nodig is om hem tegen de grond te krijgen. Bem overigens geen fan van Schilt, hij heeft natuurlijk vooral baat bij zijn postuur en niet zijn vecht-kwaliteiten. Neemt niet weg dat het een grandioze prestatie is om 3x achter elkaar K1-kampioen te worden. Ik hoop dat Aerts volgend jaar revanche kan nemen van de afgelopen 2 finales.
  zondag 9 december 2007 @ 23:53:39 #50
15080 static
pi_55158714
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Dezelfde reden dat Hong man Choi daar staat, alleen staat hij daar puur alleen maar vanwege zijn lengte (wat overigens een schande is, dat hij bij de laatste 8 staat).

.
Choi is juist een stuk beter geworden, weet niet hoelang je K1 volgt, maar je zit er naast.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_55159790
Ik heb Schilt pas 2x zien wankelen in K-1, en beide keren was het bij een trap van Feitosa.
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:53 schreef static het volgende:

[..]

Choi is juist een stuk beter geworden, weet niet hoelang je K1 volgt, maar je zit er naast.
Heb je die stoten van hem gezien in de 3e ronde ?
pi_55160281
Het zou behoorlijk treurig zijn als je vanaf 0 kickboks ervaring begint en dat je dan na al die gevechten in K-1 niet beter zou worden. Dan alsnog lijkt zijn vechtstijl en techniek nergens op, zeker niet vergeleken met elke andere willekeurige finalist van gister.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 10 december 2007 @ 01:29:26 #53
15080 static
pi_55160706
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:

Heb je die stoten van hem gezien in de 3e ronde ?
Nope, woon en werk momenteel in Haiti dus kan het helaas niet volgen.
pi_55169906
Haiti, toe maar

Maargoed, Choi is wel beter zijn geworden, maar nog steeds lang niet top 8 waardig. In de 3e ronde was hij zo vermoeid dat hij stoten van boven naar beneden ging geven, echt geen gezicht.
pi_55173513
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:21 schreef Aikara het volgende:

[..]

Nou...!! Die hoge mawashi (ronde trap naar het hoofd) was toch erg mooi! Bij een hoop andere vechters had Feitosa het af kunnen maken, maar nu blijkt dat bij Schilt wat meer nodig is om hem tegen de grond te krijgen. Bem overigens geen fan van Schilt, hij heeft natuurlijk vooral baat bij zijn postuur en niet zijn vecht-kwaliteiten. Neemt niet weg dat het een grandioze prestatie is om 3x achter elkaar K1-kampioen te worden. Ik hoop dat Aerts volgend jaar revanche kan nemen van de afgelopen 2 finales.
De trap kan nog zo mooi zijn, als hij niet effectief is heb je er geen zak aan.
pi_55174348
Schilt zit vanavond in Holland Sport (20.25 Ned. 3).
sig verwijderd door FA
pi_55176172
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik heb Schilt pas 2x zien wankelen in K-1, en beide keren was het bij een trap van Feitosa.
[..]
Dan moet je toch wat vaker K-1 kijken want Schilt is wel vaker naar de grond gegaan.

Nortje en Sefo hebben hem beide 8 tellen gegeven, en Ignashov liet hem wankelen door een rake stoot en maakte het vervolgens af met een knietje.
pi_55184316
Choi is in mijn ogen echt het voorbeeld dat lengte een te groot voordeel heeft in de K1.

zo langzaam als maar kan, bijna nooit trappen maar wel mensen naar de grond brengen doordat de kleinere jongens dichtbij moeten komen.

tijd terug de overhand right van mighty mo vond ik wel erg gaaf zoiezo hou ik wel van die gasten die met een harde knal iemand neer rammen , en natuurlijk de harde low kicks va aerst blijven leuk.

Goed te zien in zijn eerste ronde, die japanner kon na 1 schop al bijna niet meer lopen
hardcoholic
pi_55185696
Hoop wel dat Aerts er 26 april weer bij is...

Eeuwig zonde die finale. Ik vond dat Aerts gewoon had moeten winnen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:26:37 #60
65960 sanger
pi_55186441
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:40 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hoop wel dat Aerts er 26 april weer bij is...

Eeuwig zonde die finale. Ik vond dat Aerts gewoon had moeten winnen.
Reken er maar niet op. De blesurre die hij heeft staat 9 maanden voor (in mijn geval dan).
pi_55186957
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:16 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Dan moet je toch wat vaker K-1 kijken want Schilt is wel vaker naar de grond gegaan.

Nortje en Sefo hebben hem beide 8 tellen gegeven, en Ignashov liet hem wankelen door een rake stoot en maakte het vervolgens af met een knietje.
Damn, heb ik die gemist Ignashov tegen Schilt ? Ik kijk het inderdaad te weinig
pi_55188673
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:54 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Damn, heb ik die gemist Ignashov tegen Schilt ? Ik kijk het inderdaad te weinig
Mja was niet 'officieel' K-1, was toen nog tijdens It's Showtime Amsterdam (voordat Rutz een contract had met K-1). Maar snap wel dat ie het noemt, qua regels is het praktisch hetzelfde.

gevecht is gewoon op youtube te vinden overigens: http://www.youtube.com/results?search_query=schilt+ignashov&search=Search
pi_55191968
Wat is er eigenlijk gebeurd met Ignashov? Heeft hij zich nu meer op MMA gestort ? Ook een vechter die ik graag bij de laatste 8 zie, alhoewel zijn motivatie de laatste keren dat ik hem zag, niet denderen was.
pi_55192938
Ignashov heeft een paar slechte jaren gehad. Erg wisselvallig, hij heeft nooit meer echt zijn talent kunnen waarmaken waar ie tot en met pakweg 2003 zo bekend mee was geworden. Hij heeft alweer een tijdje geen wedstrijd meegedraaid, maar sinds kort heeft hij een contract getekend met een nieuwe standup league (die de concurrentie wil aangaan met K-1):

http://www.ko-worldseries.com/events.html

lijkt me een goede zet om iemand als Ignashov daarvoor in te zetten, win-win situatie, deze league krijgt wat meer exposure en Ignashov kan zich weer een beetje terug in de kijker proberen te vechten.

Het mooie van deze league vind ik vooral ook dat er meer gewichtsklassen zijn. Vechten ook niet de minste namen, Yodsaenklai, Corbett, Magomedov.

Hopelijk gaat de partij Spong vs Corbett er ooit nog van komen, twee beesten tegen elkaar
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 15:52:39 #65
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_55193819
Voor wie (net als ik ) het zaterdag gemist heeft en (net als ik ) de voorkeur geeft aan Usenet om z'n vids op te halen, in diverse formaten is eea vinden: http://binsearch.net/?q=GP+2007+Final&max=50&adv_age=7&server=
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_55207614
alle uitzendingen van k1van afgelopen jaar zijn ook te zien op sbs6.crossmediaventures.com/k1
hardcoholic
  zondag 23 december 2007 @ 12:49:12 #67
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_55487050
En Sem was niet eens genomineerd voor sportman van het jaar. Zal dat voor 2008 waarschijnlijk ook niet worden. 3x op rij officieus wereldkampioen en ze zien je nog niet staan. (En dan ben je 2.11 meter lang.)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_55500374
`jammer idd, ziue je maar weer hoe kansloos dat sport gala is.
hardcoholic
pi_55500710
tsjah kickboksen wordt gewoon nog niet voor vol aangezien als sport.

Overigens is kickboksen in Nederland daar zelf ook debet aan, het is niet zo gek dat het geen erkende sport is met 20 bonden met allemaal verschillende regels etc
pi_57402466
*kick* (jezus echt zo lang geleden)???

voor de liefhebbers is nu het -75 KG It's Showtime Trophy aan de gang op Eurosport (live!).

bijzonder sterke line-up, met erg goede vechters.

Zojuist heeft Younes El Mhassani zijn eerste (reserve)partij) gewonnen, nu is de eerste kwartfinale aan de gang met de winnaar van vorig jaar, Sahin ' Kaas' Yakut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')