quote:Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 8 december is het weer zo ver: de K-1 finale in de Yokohama Arena, Japan.
Line-up:
Jerome Le Banner vs Hong Man Choi
Semmy Schilt (NED) vs Glaube Feitosa
Badr Hari (1/2 NED) vs Remy Bonjasky (NED)
Peter Aerts (NED) vs Junichi Sawayashiki
Voor meer info: klik
Semmy Schilt gaat voor zijn derde opeenvolgende titel. Hij zou dan de eerste zijn die dat ooit is gelukt. Persoonlijk mag van mij Peter Aerts zijn vierde titel binnenhalen, en ook van Remy Bonjasky was ik erg onder de indruk tijdens de Final Elimination. Hij zou ook zeker geen verkeerde winnaar zijn.
SBS 6 gaat het spektakel weer uitzenden. Volgens mij is nog niet bekend hoe laat, maar ik zit zeker weer voor de TV met een paar vrienden! En jullie?
Oja, voor de noobs: klik hier
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 8 december is het weer zo ver: de K-1 finale in de Yokohama Arena, Japan.
Line-up:
Jerome Le Banner vs Hong Man Choi
Semmy Schilt (NED) vs Glaube Feitosa
Badr Hari (1/2 NED) vs Remy Bonjasky (NED)
Peter Aerts (NED) vs Junichi Sawayashiki
Voor meer info: klik
Semmy Schilt gaat voor zijn derde opeenvolgende titel. Hij zou dan de eerste zijn die dat ooit is gelukt. Persoonlijk mag van mij Peter Aerts zijn vierde titel binnenhalen, en ook van Remy Bonjasky was ik erg onder de indruk tijdens de Final Elimination. Hij zou ook zeker geen verkeerde winnaar zijn.
SBS 6 gaat het spektakel weer uitzenden. Volgens mij is nog niet bekend hoe laat, maar ik zit zeker weer voor de TV met een paar vrienden! En jullie?
Oja, voor de noobs: klik hier
[ afbeelding ]
Nee, niet live, er zit een paar uurtjes tussen. Als het in Japan wordt uitgezonden, is het hier zaterdagmiddag, dus er zal een uur of 8-10 tussen zittenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:08 schreef Bullebak het volgende:
Trouwens, zenden ze het Live uit op SBS?
23:15 toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja rond kwart voor 12 is het op SBS.
Vooruit, omdat t bijna Sinterklaas isquote:
Was wel een tegenvallende wedstrijd, die laatste.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:01 schreef oldschoolf00l het volgende:
Al met al mooie partijen waren t.
En sja.. toch wel terecht winnaar.
Ik had precies dezelfde voorspelling geplaatstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou, een beetje respect is wel op z'n plaats denk je niet.quote:Op zondag 9 december 2007 13:17 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Kut Schilt, en ook nog zo lomp reageren. Aerts schiet zijn knie eruit, want het was fucking duidelijk dat die stoot op zijn gezicht niet die 8 tellen waard waren. Lompe boer, volgend jaar gaat hij neer, ik begin me steeds meer aan die vent te ergeren. Heerlijk toen hij wankelde na die masterlijke trap van Feitosa.
Peter Aerts, alle 15 grand prix finales meegemaaktHij verdient een 4e en 5e titel
Feitosa had niks in te brengen.quote:Op zondag 9 december 2007 13:17 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Kut Schilt, en ook nog zo lomp reageren. Aerts schiet zijn knie eruit, want het was fucking duidelijk dat die stoot op zijn gezicht niet die 8 tellen waard waren. Lompe boer, volgend jaar gaat hij neer, ik begin me steeds meer aan die vent te ergeren. Heerlijk toen hij wankelde na die masterlijke trap van Feitosa.
Peter Aerts, alle 15 grand prix finales meegemaaktHij verdient een 4e en 5e titel
Nou...!! Die hoge mawashi (ronde trap naar het hoofd) was toch erg mooi! Bij een hoop andere vechters had Feitosa het af kunnen maken, maar nu blijkt dat bij Schilt wat meer nodig is om hem tegen de grond te krijgen. Bem overigens geen fan van Schilt, hij heeft natuurlijk vooral baat bij zijn postuur en niet zijn vecht-kwaliteiten. Neemt niet weg dat het een grandioze prestatie is om 3x achter elkaar K1-kampioen te worden. Ik hoop dat Aerts volgend jaar revanche kan nemen van de afgelopen 2 finales.quote:
Choi is juist een stuk beter geworden, weet niet hoelang je K1 volgt, maar je zit er naast.quote:Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Dezelfde reden dat Hong man Choi daar staat, alleen staat hij daar puur alleen maar vanwege zijn lengte (wat overigens een schande is, dat hij bij de laatste 8 staat).
.
Heb je die stoten van hem gezien in de 3e ronde ?quote:Op zondag 9 december 2007 23:53 schreef static het volgende:
[..]
Choi is juist een stuk beter geworden, weet niet hoelang je K1 volgt, maar je zit er naast.
Nope, woon en werk momenteel in Haiti dus kan het helaas niet volgen.quote:Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Heb je die stoten van hem gezien in de 3e ronde ?
De trap kan nog zo mooi zijn, als hij niet effectief is heb je er geen zak aan.quote:Op zondag 9 december 2007 23:21 schreef Aikara het volgende:
[..]
Nou...!! Die hoge mawashi (ronde trap naar het hoofd) was toch erg mooi! Bij een hoop andere vechters had Feitosa het af kunnen maken, maar nu blijkt dat bij Schilt wat meer nodig is om hem tegen de grond te krijgen. Bem overigens geen fan van Schilt, hij heeft natuurlijk vooral baat bij zijn postuur en niet zijn vecht-kwaliteiten. Neemt niet weg dat het een grandioze prestatie is om 3x achter elkaar K1-kampioen te worden. Ik hoop dat Aerts volgend jaar revanche kan nemen van de afgelopen 2 finales.
Dan moet je toch wat vaker K-1 kijken want Schilt is wel vaker naar de grond gegaan.quote:Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik heb Schilt pas 2x zien wankelen in K-1, en beide keren was het bij een trap van Feitosa.
[..]
Reken er maar niet op. De blesurre die hij heeft staat 9 maanden voor (in mijn geval dan).quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:40 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hoop wel dat Aerts er 26 april weer bij is...![]()
Eeuwig zonde die finale. Ik vond dat Aerts gewoon had moeten winnen.
Damn, heb ik die gemistquote:Op maandag 10 december 2007 20:16 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat vaker K-1 kijken want Schilt is wel vaker naar de grond gegaan.
Nortje en Sefo hebben hem beide 8 tellen gegeven, en Ignashov liet hem wankelen door een rake stoot en maakte het vervolgens af met een knietje.
Mja was niet 'officieel' K-1, was toen nog tijdens It's Showtime Amsterdam (voordat Rutz een contract had met K-1). Maar snap wel dat ie het noemt, qua regels is het praktisch hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:54 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Damn, heb ik die gemistIgnashov tegen Schilt ? Ik kijk het inderdaad te weinig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |