Met maat 31 en een s/m zal ik tevreden zijn denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
32 is redelijk fors als ik me niet vergis, 30 is volgens mij het meest conform de heersende norm
ga jij maar eens in Lisboa shoppen, ik heb 31 en ben magerquote:Op woensdag 28 november 2007 00:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
32 is redelijk fors als ik me niet vergis, 30 is volgens mij het meest conform de heersende norm
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou volgens mij maakt het toch wel meer dan een slok op een borrel verschil de prijzen in Lisboa of Oslo vooral als je richting cocktails of goeie wijn gaat
Neem maar mee als je die 2 extra meeneemtquote:
Ja maar, ja maar, ik weet toch niet hoe gulzig jij kan drinkenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1 slok "you must be kidding" en nu ga ik even bellen met R kus en zo
of je schaft een appartement aan in b.v. Schevenigen of Rijswijkquote:Op woensdag 28 november 2007 07:26 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... stél dat ik in Den Haag zou gaan werken, dan zou ik nu al de deur uit moeten.
*koffie slurp*
Een soort pied à terre ofzo,quote:Op woensdag 28 november 2007 07:29 schreef Stroekie het volgende:
of je schaft een appartement aan in b.v. Schevenigen of Rijswijk
ja zo kan je het ook noemen als je je huidige stek niet wenst op te geven en toch nog regelmatig de Dom wenst te zienquote:Op woensdag 28 november 2007 07:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een soort pied à terre ofzo,.
Zegt een man met een musical als avatarquote:
...en geilt op Matthew Fox, David Boreanaz en Paul Adelstein.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt een man met een musical als avatar
Zeg ik kén je niet en heb je hier nooit gezien. Hoe moet ik weten dat je een flaming queer bent of zo'n aanhanger van de meest gehate familie van de USA?quote:Op woensdag 28 november 2007 07:59 schreef Marble het volgende:
[..]
...en geilt op Matthew Fox, David Boreanaz en Paul Adelstein.
Zucht, is het gewoon nog te vroeg voor ironie, of is dit je normale interpretatievermogen?
en en en, vertel snel,quote:Op woensdag 28 november 2007 08:55 schreef MisterO het volgende:
G'morgen allemaal
dan zal de zonnenbank zo ook wel voorbij komenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:51 schreef DennisMoore het volgende:
Wapper-topic.
Oja, ik moet weer 's.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:01 schreef Stroekie het volgende:
dan zal de zonnenbank zo ook wel voorbij komen
Hi love machinequote:Op woensdag 28 november 2007 08:55 schreef MisterO het volgende:
G'morgen allemaal
Ken je z'n briljante poezie op FOK! niet in alle topics? En kijk eens naar z'n ATquote:Op woensdag 28 november 2007 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Zeg ik kén je niet en heb je hier nooit gezien. Hoe moet ik weten dat je een flaming queer bent of zo'n aanhanger van de meest gehate familie van de USA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |