Hoezo moet je nou weer met elke jongen waarmee je een date hebt in bed belanden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jullie belanden vast wel samen in een bed, heb vertrouwen
.
Dat doe ik dan weer wel, waarom wachten als je weet dat het gaat gebeuren. Maar deze "date" zoals ik probeerde uit te leggen is niet echt een date.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoezo moet je nou weer met elke jongen waarmee je een date hebt in bed belanden?
Mja, ik ga sowieso nooit de eerste date al naar bed met m'n date...
Zou ik ook niet doen met de types waar je op valtquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoezo moet je nou weer met elke jongen waarmee je een date hebt in bed belanden?
Mja, ik ga sowieso nooit de eerste date al naar bed met m'n date...
Nja, als je weet dat het toch wel gaat gebeuren, vanwaar de haast? Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar ik vind het van weinig stijl getuigen, netjes gezegd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer wel, waarom wachten als je weet dat het gaat gebeuren. Maar deze "date" zoals ik probeerde uit te leggen is niet echt een date.
Juh, ik treuzel enorm. Ik denk dat ik ga bellen en ga vragen of ze weten wanneer hij werkt.quote:maar ik zag dat je aan het wachten bent tot donderdag om te "bellen". Ik ken geen mens op aarde die zo druk is dat hij niet 10 minuten de tijd heeft om een telefoongesprek te voeren. Dat noem ik gewoon treuzelen
Je vergeet de fles wijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef Jerruh het volgende:
ik heb een manier gevonden om mijn winterdepressie te onderdrukken: taart bakken, huiselijk zijn, verwarming op te stoken, toastjes met hapjes te maken en lekker relaxed de avond ingaan!
spelletjes kunnen ook goed werkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef Jerruh het volgende:
ik heb een manier gevonden om mijn winterdepressie te onderdrukken: taart bakken, huiselijk zijn, verwarming op te stoken, toastjes met hapjes te maken en lekker relaxed de avond ingaan!
tis toch helemaal geen weer om nu naakt twister te gaan spelenquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
spelletjes kunnen ook goed werken
hoe weet jij waar hij op valtquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met de types waar je op valt.
Gewoon doorgaan zoals normaal dusquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef Jerruh het volgende:
alleen wijn is genoegquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb bier en wijn dus dat zit snor
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan zoals normaal dus?
en wat heeft je voorkeur bij taarten ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]ja.
ook al bak ik in de zomer nooit taarten.
behalve metseltaarten! die zijn grandioos!
metseltaart! das mijn favo! een oud familierecept van lange vingers, vanillecreme en beetje alcohol erin!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat heeft je voorkeur bij taarten ?
zoete zoals appeltaart of slagroomtaart
hartig zoals een quiche
of monchou/yoghurttaart
Ik ben hard op weg, alleen dat schiet niet zo op met krullenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
emo look moet je wel iets langer haar voor hebben, wat zo voor je ogen valt
En dat ze geen goede bloedtesten hebben? Geen idee. Valt me trouwens wel op dat veel homo's er overheen praten en zich niet laten testenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:13 schreef wonderer het volgende:
Peet, inderdaad. En natuurlijk weer een leuke stok voor bepaalde "groeperingen" om mee te gaan slaan.
Overigens: 18500 geinfecteerden, eenderde hetero, dat zullen dan zo'n 12000 homo's zijn die geinfecteerd zijn, van de +/- 860000.
Uh...
Waar zijn ze bij de bloedbank nou zo bang voor? Dat een van die 12000 langskomt?
Baker baker, baking a cakequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]ja.
ook al bak ik in de zomer nooit taarten.
behalve metseltaarten! die zijn grandioos!
Ik vraag me toch af waarom. Als je onveilige seks hebt gehad, doe je dat toch? Hoewel het op deze manier waarschijnlijk wel makkelijker te negeren is....quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:15 schreef Petre het volgende:
[..]
En dat ze geen goede bloedtesten hebben? Geen idee. Valt me trouwens wel op dat veel homo's er overheen praten en zich niet laten testen.
http://gay.nl/zoeken.html?action=zoeken&herkomst=land&land=NO&submit=zoekenquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:37 schreef Nuno_G het volgende:
Maar goed het is dinsdag dus geen f... te doen hier in Oslo (net zoals alle andere dagen eigenlijk)
Toriquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baker baker, baking a cake
Make me a day, make me whole again.
And I wonder, what's in a day?
What's in your cake this time?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |