Wel handig een vader met zoveel geld.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
FYI: niet iedereen wil een blonde bimbo zijn.
je vergeet het woord portemonaiequote:Op woensdag 28 november 2007 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ben dan ook stinkend jaloers op paris
Wie is haar vader dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wel handig een vader met zoveel geld.
hier blijkt maar weer dat daar waar je mee omgaat toch in staat blijkt te zijn om je te besmettenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Spel je dat nu zo omdat het om Paris gaat?
nee hoor, ik haat louis vuittonquote:Op woensdag 28 november 2007 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet het woord portemonaie
Nee, 16 jarigen hebben tegenwoordig geen respect meer voor onze mooie Nederlandsche taal.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier blijkt maar weer dat daar waar je mee omgaat toch in staat blijkt te zijn om je te besmetten![]()
Als jij het zegt. Ik ken geen 16-jarigen.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, 16 jarigen hebben tegenwoordig geen respect meer voor onze mooie Nederlandsche taal.
En dat is dan weer wel tof.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:22 schreef MisterO het volgende:
Kranten uitdelen in de kou is NIET tof! maar ik ben weer thuis
zeg maar DAG met je handje ??quote:Op woensdag 28 november 2007 14:22 schreef MisterO het volgende:
Kranten uitdelen in de kou is NIET tof! maar ik ben weer thuis
Als het té koud is he?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef Stroekie het volgende:
zeg maar DAG met tegen je handje ??
why?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:41 schreef MisterO het volgende:
Die date van gisteren wordt ook niks meer!
Hij is te eigenwijs en wil alles op zijn manier.quote:
Dus de date viel zelfs wat tegen?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is te eigenwijs en wil alles op zijn manier.
Het zeg me niks, ik voegde op goed geluk 2 namen samenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
yes![]()
Our love is made in the dolce vita
arme jijquote:Op woensdag 28 november 2007 14:41 schreef MisterO het volgende:
zoeken naar Ryan Paris Dolce Vitaquote:Op woensdag 28 november 2007 14:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het zeg me niks, ik voegde op goed geluk 2 namen samen
jij houdt niet zo van dominante types ?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke gozer, ik hou wel van een beetje tegenspraakquote:Op woensdag 28 november 2007 14:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat velen hier (oa Sam, misterO en geloof ook Angel) dat het na 1 date al gelijk opthoudt en ze alleen maar tegenvielen. Hoe komt dat toch ?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:41 schreef MisterO het volgende:
De zap-cultuurquote:
We hebben morgen weer een date hoor, ik zat maar te plagenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat velen hier (oa Sam, misterO en geloof ook Angel) dat het na 1 date al gelijk opthoudt en ze alleen maar tegenvielen. Hoe komt dat toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |