En Dennix heeft het alleen maar over Huub terwijl Jaap probeert Dennix te pushen om te knallen.quote:
dat was voordat ze een jas gingen aantrekken.quote:Op maandag 26 november 2007 22:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
volgens mij niet....Brian kwam tussen de lampen door, achter bij de rotonde. Toen zaten jaap en nix al weer ff.
Hij is gewend aan simultaan-partijen.quote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef blomst het volgende:
Jaap speelt dubbelspel dus.
Dennis is oost- indisch doof daarvoor natuurlijkquote:Op maandag 26 november 2007 22:32 schreef Ziet het volgende:
dennis vat de hint van jaap niet he
hoevaak moet hij nog zeggen: dóe wat!
Denk dat niet hoor Desii....ik denk dat Huub hier niets van weetquote:Op maandag 26 november 2007 22:22 schreef Desii het volgende:
[..]
nee.... snap je dit nou niet
Huub weet hiervan, 100%...... dit is om Dennis te framen.... hij is Dennis aan het uithoren, zodat hij het later zijn gezicht kan teruggooien..
dit is zo slim wat Jaap doet
Ja, naar huis gaan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 november 2007 22:32 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap tegen Dennis: "Doe iets"
Naad is alleen maar goed voor het zaad.quote:Op maandag 26 november 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis: Lieke trekt dat niet. Nee, daar heeft hij Naad voor.
Dat vind ik nou afgezaagd. Hij moet nou maar eens datum en tijd noemen en anders donderdag opflikkeren.quote:Op maandag 26 november 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Oooooooh, Dennix komt er morgen op terug, dan weet hij meer 100%![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |