Jaap wil resultaat voor donderdag.Dennis moet voor donderdag knallen.quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef riri het volgende:
oei oei oei....als Brian dit hoort.....dan gaat hij zeggen tegen Nadia...."weet je wat Dennix van plan is als jij hem laat vallen"....dan laat hij je keihard los
Als Nadia dat hoort...gaan Brian en Nadia rechtstreeks naar Huub met dit verhaal wat Brian nu afluistert
Dat wordt voor Jaap en voor Dennix heel naar dan
Ik haaaaaaat die kop!quote:Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef rooie3 het volgende:
Haha die kop van Brian in die bosjes.
Kijk eens op een cap van eerder deze avond. Hij is zo scheel als de neten!quote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef Katewalker het volgende:
Dennis moet Brian toch zien vanuit zijn ooghoeken? Hij ligt schuin, vlak achter Dennis die steeds zijn hoofd omdraait naar Jaap..dan moet hij Brian toch zien bewegen
Ik mag toch hopen voor Dennis dat dat een photoshop was?quote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Kijk eens op een cap van eerder deze avond. Hij is zo scheel als de neten!
Tijgeren langs de paardenbak en dan heel voorzichtig en achter de lampen langs de oversteek naar de rotonde maken. Denk dat als je het slim doet met dat licht (dus steeds er achter) dat je een aardig stuk komt. Zoals je ziet....quote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
LOL hoe is ie daar gekomen, zonder dat ze hem zagen?!
Brian zat in de tuin te spioneren toen ze even zonder jas buiten zaten, vervolgens gingen ze een jas aantrekken en toen is Brian waarschijnlijk snel achter de heuvel gekropen...quote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
Ze zaten er eerst en toen gingen ze hun jas halen.Zo had Brian tijd om er te komen.quote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
quote:
nee.... snap je dit nou nietquote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef riri het volgende:
oei oei oei....als Brian dit hoort.....dan gaat hij zeggen tegen Nadia...."weet je wat Dennix van plan is als jij hem laat vallen"....dan laat hij je keihard los
Als Nadia dat hoort...gaan Brian en Nadia rechtstreeks naar Huub met dit verhaal wat Brian nu afluistert
Dat wordt voor Jaap en voor Dennix heel naar dan
Dat kan natuurlijk niet, het is daar heel stil en dan hoor je heus wel het geritsel van blaadjes, takjes enzo.quote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor Dennis dat dat een photoshop was?
Lieve ruud, ik respecteer ook jou mening geloof me. Ik vind het alleen vervelend van een aantal mensen, dat er iedere keer als je eens iets posetiefs over een van de andere bewoners schrijft, je gelijk als Brain fan word af geschilderd. Terwijl dat de Huub fans alles maar tolereren van Huub. Ik ben geen fan, van niemand. Mijn favoriet was Bart en die is vertrokken.quote:Op maandag 26 november 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, dat hamertje is helemaal niet nodig. Jouw mening wordt net zo goed gerespecteerd als die van een ander. En als 'de meeste hier' een andere mening zijn toegedaan dan zul jij dat ook moeten respecteren. En tegengas mag ook en dat moet ook geaccepteerd worden. Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen. Okee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |