Maar is het Talpa ? De doffe ellende is pas echt begonnen toen RTL het hokje overnamquote:Op maandag 26 november 2007 21:08 schreef tipsch het volgende:
[COS#2904] DGK is morsdood, fok Talpa Producties
We kunnen verder. Sorry, hij is weer bitter.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Incompetente zakkenwassers. Deborah Flens vooraan, Marco Polo met z'n schare stagaires en een vleugje van dat corrupte kut-RTL.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Incompetente zakkenwassers. Deborah Flens vooraan, Marco Polo met z'n schare stagaires en een vleugje van dat corrupte kut-RTL.
Hè wat een fijne sfeer tijdens deze wakequote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
jij bent weer heerlijke, maar eerlijke rebelquote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Wat ben je toch lief als je boos kwaad bentquote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Jij bent nog zo lekker jong.quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
cool die nummers die huub draait, jeugdsentiment...
Brian die 500 cp's wintquote:Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
Met z'n allen op de bank!
Zal wel weer een wassen neus zijn.
21 hequote:Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent nog zo lekker jong.
Het voelt echt niet lekker hoor. Ik voel me een bittere ouwe lul (zoals NMNS, maar dan een heel duidelijke).quote:Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Desii het volgende:
[..]
jij bent weer heerlijke, maar eerlijke rebel
Dankzij het progje van Kennethquote:Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Brian die 500 cp's wint![]()
Zijn ze voorlopig weer van het gezeik van de streamers af
Ik krijg niets anders meer het Fok!-DGK forum binnen. Probeer het, maar het lukt me niet.quote:Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief als je boos kwaad bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |