Nee, ik ben gewoon heel blij.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lief, je 'a' blijft hangen.
Stofzuiger?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Bob. het volgende:
Oh my, ernstige problemen! De gigantische huisspin heeft besloten recht boven mijn bureaustoel te gaan hangen, aan een poot! Nu durf ik daar niet meer te zitten omdat ik bang ben voor spinnen op mijn hoofd.En mijn dappere huisgenootjes zijn er niet om me te redden. Drama.
Jaja, ik ben een mietje.
Hang een bordje met Verboden voor spinnen in je kamer opquote:Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Bob. het volgende:
Oh my, ernstige problemen! De gigantische huisspin heeft besloten recht boven mijn bureaustoel te gaan hangen, aan een poot! Nu durf ik daar niet meer te zitten omdat ik bang ben voor spinnen op mijn hoofd.En mijn dappere huisgenootjes zijn er niet om me te redden. Drama.
Jaja, ik ben een mietje.
He, dat was mijn 2000ste post. Wat een feest.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:34 schreef Bob. het volgende:
Nou meestal kan ik ze wel hebben. kruip maar lekker rond hoor. Maar als ze acrobatisch moeten gaan doen boven mjn hoofd vind ik het wel weer genoeg geweest.
Feliquote:Op woensdag 28 november 2007 11:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
He, dat was mijn 2000ste post. Wat een feest.![]()
En heb je serieus op je dak gekregen omdat je te onvriendelijk was Dangel?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 november 2007 11:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
He, dat was mijn 2000ste post. Wat een feest.![]()
Ik ben meer een lurker dan een poster.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
FeliVolgens mij hebbenal mijnaccounts op fok nog meer posts dandat
Ja, en vandaag dus omdatik te vriendelijk benRaar bedrijf
Gewoon, voorraadje aanleggenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben meer een lurker dan een poster.
Vreemd bedrijf ja, en nu gaan jullie met z'n allen collectief zelfmoord plegen? Of waar was al die Paracetamol voor?
Jongen, mijn lijf barst bijna uit elkaar van de positieve spanningen.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:55 schreef Grulez het volgende:
vind je ook niet?
zozoquote:Op woensdag 28 november 2007 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jongen, mijn lijf barst bijna uit elkaar van de positieve spanningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |